NH: At det formentlig snart bliver sommer.
NL: At jeg bliver ved med at være syg!
Øv, det er jeg ked af at høreiben75 skrev:NL: Havde det nogelunde ok i aftes efter gæsterne var taget hjem.
NH: Farvel til vores hund Buster
HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA det var så morsomt!!!chlin skrev:NL: min nye robodreng Jacob
NH: Jacob hed indtil for en halv time siden rakel op går sammen med sin søster lea
hehe .. Sådan går det jo nogle gange med de der små væsner xD Så skifter de "pludselig" kønLuna skrev:HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA det var så morsomt!!!chlin skrev:NL: min nye robodreng Jacob
NH: Jacob hed indtil for en halv time siden rakel op går sammen med sin søster lea
Jeg håber det går over Pia, så du bliver klar til din bachelor eksamenburrus skrev:NL : jeg fandt mine sugetabletter til halsen! YES!!!
NH: Jeg fik taget en seriøs halsbetændelse med hjem fra skoven lørdag morgen, hvor det var tåget, diset, fugtigt og KOLDT!Jeg kan ikke sige noget, kan ikke gabe ret højt og har ondt, ondt, ondt!
der er 14 dage til min bachelor eksamen og frygter for at det går i lungerne på mig - ligesom den slags PLEJER!
at skulle være syg i min forberedelsesperiode til BA eksamen og måske også på eksamensdagen synes jeg helt ærligt ikke jeg har fortjent
har gjort SÅ meget for at holde mig rask og kørende og nu dette
![]()
Jeg har to planer om at skulle ud at spise og havde GLÆDET mig til at komme ud at spise rask for første gang i år! spise god mad uden tandproblemer som sidst!
NH: Karma!synes helt ærligt jeg betaler forud lige nu eller sådan noget...
Stort tillykke MariaMaria1997 skrev:NL: Fik 10 i mundtlig dansk. Læseferie!Hannibal
![]()
NH: Intet