NL/NH
Tror Desiree kører i dag, så hun slipper vist ikke for regnen.Jeanne skrev:De lover heldigvis opklaring i morgen - så det skulle ikke regne, men "kun" blæseDesiree skrev:NL: Naboens søn fik 10 i fysik i dag til afgangseksamen :D
NL: Hamsterudstilling i morgen :D
NH: At skulle køre til København i stormende kuling og regnvejr.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kenneth Worm
Nej det gjorde jeg godt nok ikke :shock: Forlod Lolland i strålende solskin og i det samme jeg når Sjælland bryder helvede løs. Men jeg nåede da frem :Dkwo skrev:Tror Desiree kører i dag, så hun slipper vist ikke for regnen.Jeanne skrev:De lover heldigvis opklaring i morgen - så det skulle ikke regne, men "kun" blæseDesiree skrev:NL: Naboens søn fik 10 i fysik i dag til afgangseksamen :D
NL: Hamsterudstilling i morgen :D
NH: At skulle køre til København i stormende kuling og regnvejr.
Hvis ikke der havde været udstilling var jeg nok vendt om igen tror jeg.
mvh Desiree
N H/L:
Køberen der sprang fra min lille kaninprinsesse i går - men det gode er, at nu tager jeg hende og hendes søster (keeperen) med til Bregntved Dyrskuet, måske nogen falder for hende der![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Køberen der sprang fra min lille kaninprinsesse i går - men det gode er, at nu tager jeg hende og hendes søster (keeperen) med til Bregntved Dyrskuet, måske nogen falder for hende der
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
NH:
jeg trak et meeeega skod emne til geografi eksamen
:? :(
NL:
Men jeg gik derfra med et 7 tal
så mangler jeg bare lige fysik i morgen - "bare"
:oops: ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
jeg trak et meeeega skod emne til geografi eksamen
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
NL:
Men jeg gik derfra med et 7 tal
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
så mangler jeg bare lige fysik i morgen - "bare"
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
NH/NL:
Tja efter en masse tomult lige op til min skriftelige statistikeksamen, ja så gik det ikke som jeg forventede - rigtig mange ting gik galt og selv om jeg havede en okay følelse viste det sik at jeg kun fik 00 til eksamen - men så tager vi en re-eksamen til august så har jeg også lidt tid til at få læst op.
jeg skulle til eksamen den dag mine forældre havde sølvbryllup, så er der bøbl med svigerfamilien og endelig så var der en flytning der også skulle overstås - aldrig igen så mange ting oven i hinanden når jeg har eksamner![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Tja efter en masse tomult lige op til min skriftelige statistikeksamen, ja så gik det ikke som jeg forventede - rigtig mange ting gik galt og selv om jeg havede en okay følelse viste det sik at jeg kun fik 00 til eksamen - men så tager vi en re-eksamen til august så har jeg også lidt tid til at få læst op.
jeg skulle til eksamen den dag mine forældre havde sølvbryllup, så er der bøbl med svigerfamilien og endelig så var der en flytning der også skulle overstås - aldrig igen så mange ting oven i hinanden når jeg har eksamner
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
-
Det har jeg også prøvet. Hold op, jeg var rystet i min grundvold men op på hesten igen og scorede et tital til reeksaminationen :) Så det gør du også bareAnetteFrost skrev:NH/NL:
jeg skulle til eksamen den dag mine forældre havde sølvbryllup, så er der bøbl med svigerfamilien og endelig så var der en flytning der også skulle overstås - aldrig igen så mange ting oven i hinanden når jeg har eksamner
![:wink:](http://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/3.1/png/64/1f609.png)
mvh Desiree
-
NL/NH: 3 unger er nu draget herhjemme fra. Det er virkelig mærkeligt bare sådan at sige farvel til sine små pus
- Selvom jeg er sikker på at de får et godt hjem, da køberne virkede utrolig entusiatiske og vidste en masse om dem allerede. Så nu er der altså 7 unger tilbage, så der er 5 jeg skal have solgt, og de kommer nok til dyrhandleren.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
JaSiigne skrev:Beholder du 2 Mia?
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Ej, skulle faktisk kun have beholdt én, men der er en anden jeg simpelthen ikke går af med. Den er halvskaldet, og halter, men kan se den gør fremskridt for hver dag der går, så hjælper den med at kæmpe for livet, og hvis den overlever det, syntes jeg kun jeg kan være bekendt at lade den blive her i den "verden" den blev født i.