NL/NH
Re: NL/NH
NH - alle dem der har meldt sig i fitness centret fordi de har spist for meget i julen og derfor har lavet nytårsfortsæt om at tabe sig. Ser frem til februar, hvor de fleste har opgivet igen, så man ikke behøver stå i kø for at få klaret dagens motion ( har fået konstateret diabetes 2 for få måneder siden, så SKAL klare den daglige motion)
NL - desværre ingen NL for tiden
NL - desværre ingen NL for tiden
Ha' en glad dag
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Hehe det er nok fordi det er en intramuskulær vaccination du har fået dig. Hvis ikke hun lægger den i musklen har den ikke den ønskede effekt. Håber at det kan trøste lidt midt i al ømhedenmilla.b skrev:NL: Vaccinationen er overstået, eller jeg mangler lige 1 stik, men det er først i Maj.
NH: Den lille agouti pige, på 2 gram er død
NH2: Sygeplejersken, som har vaccineret mig, har stykker lige ind i musklen, så er rimelig øm i musklen.
Hehe tak Det kunne det faktisk, fordi jeg troede det, var et uheld, hun havde ramt min muskelchlin skrev:Hehe det er nok fordi det er en intramuskulær vaccination du har fået dig. Hvis ikke hun lægger den i musklen har den ikke den ønskede effekt. Håber at det kan trøste lidt midt i al ømhedenmilla.b skrev:NL: Vaccinationen er overstået, eller jeg mangler lige 1 stik, men det er først i Maj.
NH2: Sygeplejersken, som har vaccineret mig, har stykker lige ind i musklen, så er rimelig øm i musklen.
Calobe's hamsteropdræt
Der findes to typer injektioner og det er forskelligt hvilken der skal bruges hvornår, afhængig af hvad det er man skal indsprøjte. Sådan noget som insulin skal lægges subcutant, hvilket vil sige i underhuden og altså ikke i musklen og gør derfor ikke specielt ondt. Nogle vacciner skal gives subcutant og så er det hurtigt overstået, mens de intramuskulære gør noget mere nas, fordi man jo er inde i musklens sener og forstyrre. Men det er jo vigtigt at de bliver givet rigtigt, for ellers virker de slet ikke så godt.milla.b skrev:Hehe tak Det kunne det faktisk, fordi jeg troede det, var et uheld, hun havde ramt min muskelchlin skrev:Hehe det er nok fordi det er en intramuskulær vaccination du har fået dig. Hvis ikke hun lægger den i musklen har den ikke den ønskede effekt. Håber at det kan trøste lidt midt i al ømhedenmilla.b skrev:NL: Vaccinationen er overstået, eller jeg mangler lige 1 stik, men det er først i Maj.
Hvis man ved en fejl ligger fx insulin i musklen, vil optagelsen være en anden og blodsukkeret vil derfor ikke være under kontrol på sammen måde. Så er det sukkersygepatienterne også kan blive rigtigt dårlige
NL: At Soffi er en tyk, vraltende tøs, som forhåbentlig indeholder en sund stak unger
NH: At hun ikke har født endnu og jeg er utalmodig!
NH: At hun ikke har født endnu og jeg er utalmodig!
NL1: katteudstilling i weekenden det bliver SÅ hyggeligt!
NL2: allerede de første 6 tilmeldte ørkenrotter til Valby 1. Farbar
NL3: jeg har første arbejdsdag på onsdag - jeg glæder mig mere til det end til noget andet! Det bliver 4 hårde, udfordrende og fantastiske måneder i løntilskud!
NH: intet
NL2: allerede de første 6 tilmeldte ørkenrotter til Valby 1. Farbar
NL3: jeg har første arbejdsdag på onsdag - jeg glæder mig mere til det end til noget andet! Det bliver 4 hårde, udfordrende og fantastiske måneder i løntilskud!
NH: intet
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
NL: har lige fået mail om at mit opdrætternavn er godkendt, venter bare på at netbank overfører på mandag, så skal I nok få det at vide
NH: har lige fået at vide at mit terrarium ikke er blevet limet endnu... min søde mand snakkede vist meget højt og længe i tlf med leverandøren, så NL min mand som er sød til at være en curling-mand, når jeg har brug for det
NH: har lige fået at vide at mit terrarium ikke er blevet limet endnu... min søde mand snakkede vist meget højt og længe i tlf med leverandøren, så NL min mand som er sød til at være en curling-mand, når jeg har brug for det
Only in our dreams are we free. The rest of the time we need wages.~ Terry Pratchett
http://husfred-hamsteri.dk
NL: Allerede 6 ørkenrotter tilmeldt og mindst 1 mere er vist på vej Jeg glæder mig rigtig meget til d. 1. februar nu!
NL2: Jeg har første arbejdsdag i morgen - jeg glæder mig mere end meget!
NL3: Har lækker kage, bagt i går - muuums jeg glæder mig til at spise lidt mere af den
NH: min ryg driller efter jeg fik lavet nogle skred i går pga. sne heldigvis er det ved at blive bedre, men det dur ikke jeg kommer i morgen med ondt i ryggen på første dag! Møgryg - må hellere få bestilt ny tid ved fyssen snart!
NL2: Jeg har første arbejdsdag i morgen - jeg glæder mig mere end meget!
NL3: Har lækker kage, bagt i går - muuums jeg glæder mig til at spise lidt mere af den
NH: min ryg driller efter jeg fik lavet nogle skred i går pga. sne heldigvis er det ved at blive bedre, men det dur ikke jeg kommer i morgen med ondt i ryggen på første dag! Møgryg - må hellere få bestilt ny tid ved fyssen snart!
Pia B
NL: Fik købt kasser ude i IKEA til at få Andreas' legetøj pakket ned i kælderen. Meget af det er fra da han var 4,5 år, så det er lidt for 'barnligt' når han er 9 nu
NH: Fryser og er træt, så er kravlet i seng. Det er bare tidligt og læse gider jeg ikke rigtig :/
NH: Fryser og er træt, så er kravlet i seng. Det er bare tidligt og læse gider jeg ikke rigtig :/
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
-
NL: Eksamerne er overstået for denne gang, pyha!
NH: Elton bliver ved med at tabe sig selvom jeg forsøger at fede ham op. Han er også ved at være en gammel herre :/
NH: Elton bliver ved med at tabe sig selvom jeg forsøger at fede ham op. Han er også ved at være en gammel herre :/
NH: sygt barn, selv småsyg
NL: Fenella kan næsten flytte herhjem!
NL: Fenella kan næsten flytte herhjem!
Only in our dreams are we free. The rest of the time we need wages.~ Terry Pratchett