NL/NH
Re: NL/NH
NL: dejlig arbejdsdag
NL2: Har vist fået rodet mig ind i noget, som kan blive helt fantastisk!
NH: ikke så meget faktisk
NL2: Har vist fået rodet mig ind i noget, som kan blive helt fantastisk!
NH: ikke så meget faktisk
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
NL: Vi har fået muget hos Cirkeline
NH: Intet i dag
NH: Intet i dag
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
NL: Skøn udstilling igår
NH: Alt for meget jeg skal have lavet inden sengetid.
NH: Alt for meget jeg skal have lavet inden sengetid.
NH: Sofus har igen hævet forpote, 3. gang på 1 måned, og skal til dyrlægen i morgen. Hvis bare jeg vidste, hvorfor det kommer, og det er kun den ene pote, der er hævet. Øv altså.
NL: Tja, ved ikke rigtigt. Han virker upåvirket, glad, drøner rundt og spiser og drikker. Så det må vel være godt
NL: Tja, ved ikke rigtigt. Han virker upåvirket, glad, drøner rundt og spiser og drikker. Så det må vel være godt
NH: Snotforkølet igen. Det er kun en måned siden sidst og synes egentlig ikke at jeg har været rigtig rask i mellemtiden.
NL: Ventetiden på skønne Cæsar sluttede i lørdags
NL: Havde en kanon god tur i weekenden med min veninde Stine, til hamster-udstillingen i Aulum. På turen til Jylland fredag eftermiddag, havde vi det så sjovt at vi var ved at flække af grin. Altid dejligt med veninde-tid
NL: Ventetiden på skønne Cæsar sluttede i lørdags
NL: Havde en kanon god tur i weekenden med min veninde Stine, til hamster-udstillingen i Aulum. På turen til Jylland fredag eftermiddag, havde vi det så sjovt at vi var ved at flække af grin. Altid dejligt med veninde-tid
Ha' en glad dag
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
-
NL: Alle mine nye hammier og Cleos små bebber
NH: Jeg er sååå træt! Jeg har ikke fået sovet ud efter udstillingen
NH: Jeg er sååå træt! Jeg har ikke fået sovet ud efter udstillingen
NL: Jeg har totalt tabt hjertet til en slange en fiiiin rosenboa!
NH: Men det betyder at Beowulf skal flytte... for rosenboa skal bruge terrariet, og så må Wulfie jo flytte i noget andet (tror også terrariet bliver for varmt til sommer for ham wulfie!)
NH: Men det betyder at Beowulf skal flytte... for rosenboa skal bruge terrariet, og så må Wulfie jo flytte i noget andet (tror også terrariet bliver for varmt til sommer for ham wulfie!)
Pia B
Troede lige et splitsekund at han skulle flytte heltburrus skrev:NL: Jeg har totalt tabt hjertet til en slange en fiiiin rosenboa!
AldrigLuna skrev:Troede lige et splitsekund at han skulle flytte heltburrus skrev:NL: Jeg har totalt tabt hjertet til en slange en fiiiin rosenboa!
Pia B
-
Jeg troede også det betød han skulle flytte
Hvor spændende med en slange
Hvor spændende med en slange
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
endnu en NL: har købt mig en projektor den var MEGET på tilbud ift. den jeg faktisk havde tænkt mig at købe, så sparede lige 800,- Den skal jeg nok blive glad for - men nok også noget øm over for den er meget ny og fin )
NH: hmmm ud over meget træt ryg, så vist ingenting
NH: hmmm ud over meget træt ryg, så vist ingenting
Pia B
NL: Weekend. Og så skal jeg til hundeudstilling på søndag - godt nok kun som tilskuer.
NH: min datter skal på hyttetur med klassen fra lørdag til søndag, og jeg skal desværre med til overnatningen (manden har vagt så kan ikke). Jeg orker bare ikke en hel klasses unger der folder sig ud og er ustyrlige og besværligheden med at få ro til natten. Jeg er bare ikke en person som er til den slags hurlumhej, men gør det for min datters skyld.
NH: min datter skal på hyttetur med klassen fra lørdag til søndag, og jeg skal desværre med til overnatningen (manden har vagt så kan ikke). Jeg orker bare ikke en hel klasses unger der folder sig ud og er ustyrlige og besværligheden med at få ro til natten. Jeg er bare ikke en person som er til den slags hurlumhej, men gør det for min datters skyld.
Ha' en glad dag
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
NL: Skal til jobsamtale i morgen.
NH: Jeg ved ikke om jeg tør sige mit gode job op, for at få et nyt hvis de vil have mig efter jobsamtalen i morgen
NH: Jeg ved ikke om jeg tør sige mit gode job op, for at få et nyt hvis de vil have mig efter jobsamtalen i morgen
Ha' en glad dag
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk