NL/NH

Alle de sjove små forumlege og tematråde vil være i dette forum, og du er velkommen til at oprette nye.
Ringling

Indlæg af Ringling » 8. aug 2009 14:40

Aircondition!!.. Uundværlig når man er i tyrkiet, men har på grund af den haft hold i nakken 2 uger og har nu halsbetændelse på 6. dag efter jeg er kommet hjem... Arrrgghh  :headbang:  :x
Hilsen Lotte
Billede

Spot

Indlæg af Spot » 8. aug 2009 15:15

Ringling skrev:Aircondition!!.. Uundværlig når man er i tyrkiet, men har på grund af den haft hold i nakken 2 uger og har nu halsbetændelse på 6. dag efter jeg er kommet hjem... Arrrgghh  :headbang:  :x
Årh.. ja når man er i tyrkiet kan man vælge mellem smeltende hede eller en dejlig forkølelse :/
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Wampi

Indlæg af Wampi » 9. aug 2009 18:16

NH: 3 timers havearbejde i bagende hede med en ny skubbeplæneklipper der havde svært ved det "høje" græs..

NL: resultatet efter de 3 timer i haven.. æbletræet er blevet halvstørrelse så vi får både lys og luft indenfor nu.. og halvdelen af plænen blev klippet... den anden halvdel var fyldt med grene fra æbletræet..

imorgen når jeg kommer tilbage fra skolepraktikken så gør vi det sidste så kæresten kan køre altsammen på genbrugen tirsdag..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 9. aug 2009 18:29

NL: skal have et mere hamster:D<3..... er ved at kigge på bur og her endelige fundet et stort dejligt et. på 55 cm langt, 40 cm bredt og 28 cm højt.

NH: men... vi skal jo vente før det kommer og alt det andet!;)
(har jo så mange spørgsmål til sælgeren der er nemlig ikke noget billede. køber inde på dba.)
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

burrus

Indlæg af burrus » 9. aug 2009 18:33

NL: jeg tager til Aalborg allerede på fredag  :D  vil godt lige have den første aften alene i lejligheden og slappe af med kattene  :D
De gamle kommer så lørdag og sætter hylder + lamper og gardiner op

NH: mine forældre kommer og blander sig og roder rundt i MIT nye hjem!  :?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 9. aug 2009 21:26

kathrine8D skrev:NL: skal have et mere hamster:D<3..... er ved at kigge på bur og her endelige fundet et stort dejligt et. på 55 cm langt, 40 cm bredt og 28 cm højt.

(har jo så mange spørgsmål til sælgeren der er nemlig ikke noget billede. køber inde på dba.)
Hvilken hamster skal du have ?

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 11. aug 2009 12:39

NL: bliver faster idag
NH: har måttet høre det fra min søster der har vidst det siden i nat, fordi min familie aldrig rigtigt kontakter mig så jeg ved ikke særlig meget om hvad der foregår i familien (gør ærlig talt lidt ondt) og når jeg skriver til dem så får jeg heller ikke rigtigt noget at vide
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 12. aug 2009 13:46

NL: nu skal jeg have et hamster mere også har vi endelig fået buret og jeg blev gladelig overrasket da det også var et duna bur! :D  har nemlig købt inde på dba og der var ikke noget billede :wink:

NH: meeen... det er jo ikke noget der er perfekt så da jeg tog et næmere kig på den var der fuld af risser og sådan noget men det gode ved det er jo at det er en udfordring at få det lavet flot,smart og hamster "beboligt! " og jeg elsker udfordringer! for det skal altså siges at der virkelig er noget at arbejde på!! :wink:

contraria

Indlæg af contraria » 12. aug 2009 15:14

NL: skolen er startet op igen.
NH: ny klasse - vi var 4 klasser og der har de så spletet os op i to ny klasser. vilket betyder at vi er en klasse bestående af unge mennesker fra 3 forkællige klasser sidste år.

NH: Min bank dame.
NL: min skole rektor og boligselvskabet - underligt at de lige plusseligt kan være ens venner når man er i penge nød.

NH: min økonomi
NL: mine venner og familie.
de venligste hilsner amanda

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 13. aug 2009 12:39

malthesmor skrev:
kathrine8D skrev:NL: skal have et mere hamster:D<3..... er ved at kigge på bur og her endelige fundet et stort dejligt et. på 55 cm langt, 40 cm bredt og 28 cm højt.

jeg har set på en som er har en mørk rygstribe og er hvid også har den sådan en karamel agtig farve "kastet rundt" på ryggen :heart:  :mrgreen:
meeen... den er jo højst sandsynlig hybrid :wink:  også er det jo en lille dværghams! som du nok har regnet ud :D

liv

Indlæg af liv » 13. aug 2009 14:55

kathrine8D skrev:
malthesmor skrev:

jeg har set på en som er har en mørk rygstribe og er hvid også har den sådan en karamel agtig farve "kastet rundt" på ryggen :heart:  :mrgreen:
meeen... den er jo højst sandsynlig hybrid :wink:  også er det jo en lille dværghams! som du nok har regnet ud :D
hvis den er karamel farvet er den hybrid  :wink: men stadig et godt kæledyr

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 17. aug 2009 17:19

NL: Dreng har smilet til mig og jeg blev overdrevet varm indeni! :D

NH: Aner ikke hvordan jeg skal give ham krammer igen i aften, det er så pinligt :oops:
+ jeg har fået migræne tror jeg ;S
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Ringling

Indlæg af Ringling » 17. aug 2009 17:50

NL: Har fået tilbudt fuldtidsstilling som tandlæge  :D  :D  :D

NH: I Asnæs  :?  :x
Hilsen Lotte
Billede

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 23. aug 2009 21:51

NH: har fundet ud af jeg ikke kan tåle spåner og hø

NH: Marsvinene skal havde hø

NH: har lige gjort rent ved dem og fik det så dårligt min mor måtte tage det sidste (ikke nogen dårlig undskyldning.. men den var ellers god :roll: )

NL: Hamsterne kommer til at gå på biobase i stedet for spåner, så de skal ingen steder :D  :D  :D

NL: i går fik jeg Biil's Saphir... + Biil's Chanti som min mor tiggede sig til :wink:

NL: marsvinene kommer et godt sted hen til nogen Anette (her inde fra) kender :wink:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

burrus

Indlæg af burrus » 24. aug 2009 05:50

NL: Starter på min drømmestudie i dag

NH: en masse nye mennesker jeg skal forholde mig til  :(
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Besvar