NL/NH

Alle de sjove små forumlege og tematråde vil være i dette forum, og du er velkommen til at oprette nye.
Desiree
Indlæg: 1026
Tilmeldt: 5. jun 2007 15:49

Indlæg af Desiree » 2. jun 2009 15:53

Mahonia skrev:
Ringling skrev:NL: At Pinje bruger sit hjørnesandbad/toilet  :D  

men

NH: At hun løfter rumpen så højt, at hun rammer ved siden af konstant -.-
:lol:  Undskyld, men kunne altså ikke lade være at grine, da jeg læste det.  :oops:  Hamstere har deres egne sære ide'er.  :wink:
Reagerede på samme måde  :lol:  Ser bare en højt løftet hamsterrumpe for mig...
mvh Desiree

Ringling
Indlæg: 931
Tilmeldt: 31. maj 2007 14:33

Indlæg af Ringling » 2. jun 2009 18:42

Desiree skrev:
Mahonia skrev:
Ringling skrev:NL: At Pinje bruger sit hjørnesandbad/toilet  :D  

men

NH: At hun løfter rumpen så højt, at hun rammer ved siden af konstant -.-
:lol:  Undskyld, men kunne altså ikke lade være at grine, da jeg læste det.  :oops:  Hamstere har deres egne sære ide'er.  :wink:
Reagerede på samme måde  :lol:  Ser bare en højt løftet hamsterrumpe for mig...
Haha...  :lol:  
Den løftes altså også virkelig højt i forhold til hendes lille størrelse  :lol:
Hilsen Lotte
Billede

Loan
Indlæg: 802
Tilmeldt: 22. jul 2006 23:37

Indlæg af Loan » 2. jun 2009 19:36

Min stakkels Sandra blev dårlig tilbage da jeg skulle køre baglæns 8 taller nede i kravlegården ved min køreskole xD Har ondt af hende, men er vidst også vild ;D
Hilsen
Loan Vejby

tesse-stribe

Indlæg af tesse-stribe » 2. jun 2009 21:04

Ringling skrev:NL: At Pinje bruger sit hjørnesandbad/toilet  :D  

men

NH: At hun løfter rumpen så højt, at hun rammer ved siden af konstant -.-
Hahaha - også undskyld herfra, men det var bare SÅ sjovt at læse.
Set med alle de bekymringer søde pinje lagde på dine skuldre, i hendes første leve uger - til nu, hvor hun ikke kan "slå måsen i sædet". Åhh, hvor er det bare sødt. :hearts2

Jeanette

Indlæg af Jeanette » 3. jun 2009 11:21

NHandNL: At jeg skal til Jylland hjem til min far i morgen. Det bliver dejligt at se familien igen, og lige komme et smut forbi kirkegården. Men så går jeg glip af alt det sjove der sker i Kbh. her i weekenden. Der er vist snak om Matador-pub-crawl  :lol:

FrkHoumann
Indlæg: 748
Tilmeldt: 8. jan 2008 19:53

Indlæg af FrkHoumann » 7. jun 2009 14:53

NL/NH: Arbejde i svinestalden imorgen :oops:
Ville i princippet heller i kvægstalden, men elsker jo samtidig at arbejde med dyr og det er meget federe end at sidde på skolebænken, så den er lidt svær at placere :oops:
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

darkangel87
Indlæg: 4103
Tilmeldt: 19. jun 2008 12:22

Indlæg af darkangel87 » 8. jun 2009 15:09

at jeg ikke er på et eneste billede fra familieudflugt, hader at være på billeder men det ser jo næsten ud som om jeg slet ikke var der
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Indlæg af burrus » 8. jun 2009 15:12

NL: Jeg kan ånde lettet op i forhold til mine hammi'er og rotter...

NH: jeg ved endnu ikke om jeg kan ånde lettet op i forhold til mine ørkendimmere  :(
får forhåbentligt svar i morgen...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Vimse
Indlæg: 619
Tilmeldt: 28. mar 2008 18:23

Indlæg af Vimse » 8. jun 2009 15:40

skal til minigolf med klassen og b. klassen.
Gider bare ikke -.- Men samtidig tror jeg det blir sjovt.
KH. Kathrine

Desiree
Indlæg: 1026
Tilmeldt: 5. jun 2007 15:49

Indlæg af Desiree » 9. jun 2009 21:37

NL/NH: Hund med omvendt lampeskærm på hovedet. Han bumper ind i alting og vælter alting. Staklen blev kastreret i dag. Nu ser han ikke ud som om han lider under bedøvelsen eller smerter mere, så synes godt jeg kan grine lidt af ham. Han vejer nu 39 kg og lampeskærmen må mindst have en diameter på 50 cm, meget underholdende. Bliver skægt at se om den kan være i bilen når vi skal til kbh på lørdag.
Har ellers aldrig set Elvis så rolig ,bortset fra bumperiet altså.
mvh Desiree

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Indlæg af burrus » 9. jun 2009 21:40

NL/NH: dagen har været stort set "mellemfornøjet" uden de store ting i vejen...
der mangler ligsom at gå et eller andet galt - det gør der jo hver dag :?  
tør man overhovedet stå op i morgen så?  :shock:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Spot
Indlæg: 1545
Tilmeldt: 8. okt 2006 10:26

Indlæg af Spot » 11. jun 2009 12:03

NH/NL: Coda!

NH: Hun har lige spist mine nye sandaler.. Kostede 500 og har ledt længe efter sådan nogen  :(

NL: Super dygtig til træning i går. Uden snor og det hele på trods af den anden hund
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Siigne
Indlæg: 362
Tilmeldt: 23. mar 2005 18:19

Indlæg af Siigne » 11. jun 2009 17:50

NH/NL:

2 årsprøver og en eksamen tilbage. To er overstået, det er NL-delen :wink:
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

HamsterMiaah
Indlæg: 817
Tilmeldt: 2. jan 2008 11:39

Indlæg af HamsterMiaah » 11. jun 2009 18:38

NL/NH1: Fik et 4-tal i mit dansk i dag .. var oppe i impressionisme .. og JA jeg burde være tilfreds, men det er jeg LANGT fra ! :?
Har brugt timevis, ja nærmest dagevis på at koordinere det emne, og fremlagte det mange gange inden jeg skulle op, så det sad lige i skabet! Inden jeg skulle op rigtig, var jeg ganske normalt nervøs, rysteture og sådan.. så skulle jeg op. og det gik bare SÅ fantastisk. Aldrig har jeg oplevet mig selv, sidde dér og SMILE selvsikkert foran censor og lærer, jeg plejer nemlig at være usikker siger de, og det ved jeg godt selv.
Jeg sad i en halv time og plabrede løs, men samtidig smilte jeg til censor, og spurgte om hun havde spørgsmål..
Så da det var færdigt havde jeg en fantastisk fornemmelse i maven. Jeg skulle ud i de der typiske 5 minutter hvor de voterede, og jeg havde somsagt en fornemmelse af, at det var gået godt.
Så kommer man vildt smilende ind, og sætter sig selv, og det første man så får kylet i hovedet er: "Vi har valgt at give dig 4!". Mit smil blegnede SÅ meget :(
Min første tanke var: "Alt det arbejde... og så ... og så 4?!". Jeg syntes helt ærligt jeg burde have fået 7! Alle dem jeg fremlagde for sagde også at det var virkelig godt..
Grunden til 4-tal: Jeg holdt mig ikke helt til min disposition *Må man ikke være lidt kreativ, eller hva :? *, jeg manglede en hel del fra min disposition (tiden MANGLEDE), jeg læste FOR MEGET OP *Når man får at vide at man skal oplæse et tekststykke - skal man måske så ikke læse det op? :? *, og den sidste grund sårede mig virkelig; Censor sagde at hun overhovedet ikke havde fået lov til at stille spørgsmål! Og under det havde jeg bare smilet mit pæneste smil til hende og spurgt, og da sagde hun mopset at hun ikke havde nogen.. :cry:
Men jeg var også den allerførste der var oppe, så de havde jo ikke nogen fra klassen at sammenligne med.. det er bare surt når man håbede på et 7-tal :oops:

NL/NH2: Skal jo beholde en unge fra mit kuld.. og ved pludselig ikke om det skal være den korthåret hvidbåndet silverdove tortie pige - eller den korthårede gule umbrouse dreng.. For pigens farve er utrolig smuk, og har længe ønsket mig at have dovefarven, og havde aldrig drømt om sådan en smuk silverdove pige i mit eget kuld.. hun er bare så speciel..! Og drengen .. han er bare SÅ kælen og han er en lille tyksak, og ham er jeg virkelig også begyndt at elske!
Hvilke én ville I så vælge? :?
Årh, gid jeg kunne beholde dem begge to! :oops:
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Desiree
Indlæg: 1026
Tilmeldt: 5. jun 2007 15:49

Indlæg af Desiree » 12. jun 2009 09:52

NL: Naboens søn fik 10 i fysik i dag til afgangseksamen  :D
NL: Hamsterudstilling i morgen  :D
NH: At skulle køre til København i stormende kuling og regnvejr.
mvh Desiree

Besvar