NL/NH

Alle de sjove små forumlege og tematråde vil være i dette forum, og du er velkommen til at oprette nye.
Spot
Indlæg: 1545
Tilmeldt: 8. okt 2006 10:26

Indlæg af Spot » 12. jun 2009 10:04

Mia: vælg den sødeste!
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Jeanne
Indlæg: 1747
Tilmeldt: 12. jan 2007 22:26

Indlæg af Jeanne » 12. jun 2009 12:46

Desiree skrev:NL: Naboens søn fik 10 i fysik i dag til afgangseksamen  :D
NL: Hamsterudstilling i morgen  :D
NH: At skulle køre til København i stormende kuling og regnvejr.
De lover heldigvis opklaring i morgen - så det skulle ikke regne, men "kun" blæse  :wink:
Mange hilsner fra Jeanne.

kwo
Indlæg: 4519
Tilmeldt: 20. apr 2004 13:32

Indlæg af kwo » 12. jun 2009 17:22

Jeanne skrev:
Desiree skrev:NL: Naboens søn fik 10 i fysik i dag til afgangseksamen  :D
NL: Hamsterudstilling i morgen  :D
NH: At skulle køre til København i stormende kuling og regnvejr.
De lover heldigvis opklaring i morgen - så det skulle ikke regne, men "kun" blæse  :wink:
Tror Desiree kører i dag, så hun slipper vist ikke for regnen. ;)
Kenneth Worm

NoiaBell
Indlæg: 91
Tilmeldt: 11. apr 2009 22:55

Indlæg af NoiaBell » 12. jun 2009 20:42

NL: Har købt danskvand og Rynkeby lys blandet saft for at genopleve smagen af en drik jeg engang drak utroligt meget om sommeren for flere år siden.

NH: Smager slet ikke som jeg husker det. Smager bare surt...
Hilsen Helle
Dejlige hammi'er

Desiree
Indlæg: 1026
Tilmeldt: 5. jun 2007 15:49

Indlæg af Desiree » 14. jun 2009 16:15

kwo skrev:
Jeanne skrev:
Desiree skrev:NL: Naboens søn fik 10 i fysik i dag til afgangseksamen  :D
NL: Hamsterudstilling i morgen  :D
NH: At skulle køre til København i stormende kuling og regnvejr.
De lover heldigvis opklaring i morgen - så det skulle ikke regne, men "kun" blæse  :wink:
Tror Desiree kører i dag, så hun slipper vist ikke for regnen. ;)
Nej det gjorde jeg godt nok ikke  :shock:  Forlod Lolland i strålende solskin og i det samme jeg når Sjælland bryder helvede løs. Men jeg nåede da frem  :D
Hvis ikke der havde været udstilling var jeg nok vendt om igen tror jeg.
mvh Desiree

Siigne
Indlæg: 362
Tilmeldt: 23. mar 2005 18:19

Indlæg af Siigne » 15. jun 2009 09:44

N H/L:
Køberen der sprang fra min lille kaninprinsesse i går - men det gode er, at nu tager jeg hende og hendes søster (keeperen) med til Bregntved Dyrskuet, måske nogen falder for hende der :)
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Indlæg af burrus » 15. jun 2009 10:30

NH:
jeg trak et meeeega skod emne til geografi eksamen :shock:  :?  :(  

NL:
Men jeg gik derfra med et 7 tal 8-)  

så mangler jeg bare lige fysik i morgen - "bare" :roll:  :oops:   :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Indlæg af Wampi » 18. jun 2009 16:19

NH: Tilbage til skolepraktikken fra imorgen istedet for efter sommerferien, dvs. en ekstra udgift på 200 kr pga ændring af månedskort..

NL: har sommerferie allerede fra onsdag fremfor fredag ved at være tilbage..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Siigne
Indlæg: 362
Tilmeldt: 23. mar 2005 18:19

Indlæg af Siigne » 19. jun 2009 20:22

Hmm.. Mon man kan putte kagedej i køleskabet til natten over når der er puttet bagepulver i? Kan det mon tåle først at blive bagt dagen efter?
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

AnetteFrost
Indlæg: 1936
Tilmeldt: 1. jul 2008 22:54

Indlæg af AnetteFrost » 21. jun 2009 21:48

NH/NL:

Tja efter en masse tomult lige op til min skriftelige statistikeksamen, ja så gik det ikke som jeg forventede - rigtig mange ting gik galt og selv om jeg havede en okay følelse viste det sik at jeg kun fik 00 til eksamen - men så tager vi en re-eksamen til august så har jeg også lidt tid til at få læst op.

jeg skulle til eksamen den dag mine forældre havde sølvbryllup, så er der bøbl med svigerfamilien og endelig så var der en flytning der også skulle overstås - aldrig igen så mange ting oven i hinanden når jeg har eksamner :?
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

malthesmor
Indlæg: 1762
Tilmeldt: 16. sep 2008 20:36

Indlæg af malthesmor » 21. jun 2009 22:23

Siigne skrev:Hmm.. Mon man kan putte kagedej i køleskabet til natten over når der er puttet bagepulver i? Kan det mon tåle først at blive bagt dagen efter?
Nej når der er bagepulver i skal det bages med detsamme  :D

Desiree
Indlæg: 1026
Tilmeldt: 5. jun 2007 15:49

Indlæg af Desiree » 22. jun 2009 07:18

AnetteFrost skrev:NH/NL:

Tja efter en masse tomult lige op til min skriftelige statistikeksamen, ja så gik det ikke som jeg forventede - rigtig mange ting gik galt og selv om jeg havede en okay følelse viste det sik at jeg kun fik 00 til eksamen - men så tager vi en re-eksamen til august så har jeg også lidt tid til at få læst op.

jeg skulle til eksamen den dag mine forældre havde sølvbryllup, så er der bøbl med svigerfamilien og endelig så var der en flytning der også skulle overstås - aldrig igen så mange ting oven i hinanden når jeg har eksamner :?
Det har jeg også prøvet. Hold op, jeg var rystet i min grundvold men op på hesten igen og scorede et tital til reeksaminationen  :)  Så det gør du også bare  :wink:
mvh Desiree

HamsterMiaah
Indlæg: 817
Tilmeldt: 2. jan 2008 11:39

Indlæg af HamsterMiaah » 24. jun 2009 18:02

NL/NH: 3 unger er nu draget herhjemme fra. Det er virkelig mærkeligt bare sådan at sige farvel til sine små pus :(  - Selvom jeg er sikker på at de får et godt hjem, da køberne virkede utrolig entusiatiske og vidste en masse om dem allerede. Så nu er der altså 7 unger tilbage, så der er 5 jeg skal have solgt, og de kommer nok til dyrhandleren.
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Siigne
Indlæg: 362
Tilmeldt: 23. mar 2005 18:19

Indlæg af Siigne » 24. jun 2009 18:08

Beholder du 2 Mia :D?
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

HamsterMiaah
Indlæg: 817
Tilmeldt: 2. jan 2008 11:39

Indlæg af HamsterMiaah » 24. jun 2009 21:49

Siigne skrev:Beholder du 2 Mia :D?
Ja :oops:  :oops:  :oops:  :lol:
Ej, skulle faktisk kun have beholdt én, men der er en anden jeg simpelthen ikke går af med. Den er halvskaldet, og halter, men kan se den gør fremskridt for hver dag der går, så hjælper den med at kæmpe for livet, og hvis den overlever det, syntes jeg kun jeg kan være bekendt at lade den blive her i den "verden" den blev født i.
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Besvar