NL/NH

Alle de sjove små forumlege og tematråde vil være i dette forum, og du er velkommen til at oprette nye.
Lullie
Indlæg: 141
Tilmeldt: 15. feb 2009 09:38

Indlæg af Lullie » 25. jun 2009 22:11

NL/NH: Imorgen er det så sidste dag jeg er samlet med hele min klasse.
Derefter bliver vi splittet og spredt udover danmark. :roll:
Jeg skal på en ny skole, da skolen jeg har gået på i 9 år, nu lukker for overbygning. Alle mine veninder, bortset fra en, tager på efterskole. Vi har fået en klasseseddel over vores nye klasser på den nye skole, men fordi jeg har været syg, har jeg ikke fået den. :roll:
Det bliver mærkeligt imorgen, kan ikke fatte det allerede er sommerferie, og da slet ikke at vi ikke skal ses længere. Jeg tror nu ikke jeg sil savne klassens helhed så meget. For vi er nok skolens værste :roll:
Men det bliver mærkeligt, og derfor ved jeg ikke rigtigt om jeg skal være glad eller trist :P
En god ting er dog at vi imorgen skal ud og hygge os vildt meget efter skole, og spise buffet sammen osv. :wink:
Hilsen Louise & dværghamsen Simba (;
Hvil i fred Silver, for mig vil du altid være verdens bedste! :heart:

Lullie
Indlæg: 141
Tilmeldt: 15. feb 2009 09:38

Indlæg af Lullie » 8. jul 2009 13:23

NL/NH: Har fået lov at få en kattekilling :D
Hun er så sød! Der er laaaaaaang tid endnu, men ser hende 2 gange i ugen.
Bare trist, når man tænker på hvorfor jeg egentlig har fået lov :(
Fordi min ene kat er væk og har været det i 2 uger (imorgen) :(
Vi har ikke set en ræv her i området siden februar, vi har ikke set en kat der har været kørt over, og ingen har henvendt sig, (har øretatovering). Har været ude og gå og se efter ham med naboens hund, som heller ikke har fundet nogen død kat i vejkanten. Han er kastreret og burde ikke stikke af. Jeg har så mange teorier om hvor han kan være, eller hvorfor.
Vi har vildkatte, 2 stks der vil komme her og tigge mad. Missen der er væk, er ikke verdens største kat, han er ikke dominerende og vil ikke slås, så tænker om vildkattene kan holde ham hjemmefra?
Eller om han er kommet så langt væk hjemmefra, at det tager længere tid for ham at finde hjem?
Har spurgt alle på vejen, som jeg var har kat, men ingen har set ham, død eller levende.
Jeg savner ham utroligt, han er den tammeste og mest kælne kat jeg nogensinde har set. Sover med ham om natten, det er noget jeg savner. Uden ham i sengen er det jo forkert. Heldigvis har jeg også hans kuldbror, som jeg stadig sover ved, men det er ikke det samme, skal have 2 katte i sengen!
Jeg hååååååber sådan han kommer hjem.

Den lille mis jeg skal have, uanset om missen kommer hjem eller ikke, er hans lillesøster (samme mor og samme far).
Hilsen Louise & dværghamsen Simba (;
Hvil i fred Silver, for mig vil du altid være verdens bedste! :heart:

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Indlæg af burrus » 20. jul 2009 17:41

den kommer herind.. for det er blandede følelser...
På den ene side så stortuder jeg!  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  
Olliver og jeg har valgt at stoppe mens legen er god :cry:  :cry:  :cry:   Det startede allerede sidste weekend for en uge siden... vi kom til at kigge på hinanden og allerede var det som om vi godt vidste det... 4½ års kæresteforhold stopper nu...
Vi har haft pauser undervejs og alt i alt er der gået 6 år fra vi startede med at kende hinanden...

på den anden side er jeg mere lykkelig end nogensinde.... underligt, men tja...
For vi vil altid! være hinandens bedste venner og ingen af os vil have det slutter. Vi har oplevet så meget og været igennem så mange ting sammen og det ønsker vi ikke at smide væk. Vores venskab er mere værd end noget andet...

så det er ekstremt underligt at vi nu "bare" er venner - de bedste venner der findes..
vi kender hinanden ud og ind, og hvis vi havde fortsat sådan her, havde det endt i at vi aldrig havde ville se hinanden igen - det var endt grimt så... Det er underligt, men det var bare blevet "for meget".

Det var nok alle vores "forventninger" om fremtiden som ødelagde det hele, så inden det kvæler os, stopper vi, så vi stadig kan se hinanden i øjnene.

Vi tog beslutningen i tirsdags, men først nu her det rigtig er gået op for os. Torsdag var Michael og Zhara forbi (fælles gode venner), hvor vi snakkede det igennem med dem, så der ikke kommer "underlige" stemninger i mellem os alle...
Vi kan stadig ikke undvære hinanden som venner...  Olliver har været her hele ugen, for at vi ku få snakket det ordentligt igennem - og så bare fordi vi har det så forbandet sjovt sammen  :oops:   Vi havde planlagt at bruge ugen sammen - uanset om det var som kærester eller venner...

Det føles rigtigt, men øv det gør ondt alligevel :cry:  

så for første gang i 5½ år er jeg sådan "rigtig" single... jeg aner ikke lige hvordan det ska spænde af  :shock:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

darkangel87
Indlæg: 4103
Tilmeldt: 19. jun 2008 12:22

Indlæg af darkangel87 » 20. jul 2009 17:45

burrus skrev:den kommer herind.. for det er blandede følelser...
På den ene side så stortuder jeg!  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  
Olliver og jeg har valgt at stoppe mens legen er god :cry:  :cry:  :cry:   Det startede allerede sidste weekend for en uge siden... vi kom til at kigge på hinanden og allerede var det som om vi godt vidste det... 4½ års kæresteforhold stopper nu...
Vi har haft pauser undervejs og alt i alt er der gået 6 år fra vi startede med at kende hinanden...

på den anden side er jeg mere lykkelig end nogensinde.... underligt, men tja...
For vi vil altid! være hinandens bedste venner og ingen af os vil have det slutter. Vi har oplevet så meget og været igennem så mange ting sammen og det ønsker vi ikke at smide væk. Vores venskab er mere værd end noget andet...

så det er ekstremt underligt at vi nu "bare" er venner - de bedste venner der findes..
vi kender hinanden ud og ind, og hvis vi havde fortsat sådan her, havde det endt i at vi aldrig havde ville se hinanden igen - det var endt grimt så... Det er underligt, men det var bare blevet "for meget".

Det var nok alle vores "forventninger" om fremtiden som ødelagde det hele, så inden det kvæler os, stopper vi, så vi stadig kan se hinanden i øjnene.

Vi tog beslutningen i tirsdags, men først nu her det rigtig er gået op for os. Torsdag var Michael og Zhara forbi (fælles gode venner), hvor vi snakkede det igennem med dem, så der ikke kommer "underlige" stemninger i mellem os alle...
Vi kan stadig ikke undvære hinanden som venner...  Olliver har været her hele ugen, for at vi ku få snakket det ordentligt igennem - og så bare fordi vi har det så forbandet sjovt sammen  :oops:   Vi havde planlagt at bruge ugen sammen - uanset om det var som kærester eller venner...

Det føles rigtigt, men øv det gør ondt alligevel :cry:  

så for første gang i 5½ år er jeg sådan "rigtig" single... jeg aner ikke lige hvordan det ska spænde af  :shock:
:kram:  :kram:  :kram:  :kram:  :kram:  :kram:  :kram:  :kram:
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Mahonia
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 22. aug 2007 16:51

Indlæg af Mahonia » 24. jul 2009 12:52

Det er jeg ked af at høre Pia, men på den anden side er det jo godt, at I stadig kan være sammen som venner. Det er bedre, I finder ud af det nu, end hvis I først havde stiftet fælles hjem.
Men pyhh, hvor må det gøre ondt i hjertet. Jeg forstår godt, du har grædt. Ud skal det jo.
Jeg ønsker jer begge det bedste.

Mange kærlige kram fra mig.  :kram:

Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Indlæg af Wampi » 25. jul 2009 18:42

NL/NH:

Vinde 37 kr i Lotto.. regner ikke med det behøves at uddybes mere..  :roll:  :wink:
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

BittéHamstereN
Indlæg: 728
Tilmeldt: 4. mar 2009 15:47

Indlæg af BittéHamstereN » 25. jul 2009 20:52

NL/NH:

Naboen har have fest. Musikken er god, men hvor er der mange biler på vejen..  :roll:  :roll:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

kathrine8D
Indlæg: 1133
Tilmeldt: 29. jun 2009 14:20

Indlæg af kathrine8D » 28. jul 2009 15:26

Nl/Nh var ude at sejle i kano med familien
det var rigtig sjovt og mig og min søster vi fik lov til at padle men selvfølgelig skulle den sk#de padel
ramme mig lige i læben så jeg fik et stort sår på læben
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

liv

Indlæg af liv » 28. jul 2009 19:21

NL/NH : idag var jeg nede i dyrhandleren efter at have været til frisøren .. jeg går ind og ser de SØDESTE guldhamsterunger!! der var ihvertfald creme,zobel, offwhite med dominant spot.. og en cinnamon... og en rust tror jeg også det var  :?

men jeg er totalt forelsket og min mor er også liige ved at falde i fælden  :lol: uheldigvis var cremen solgt.. ellers tror jeg ikke min mor kunne klare presset  :oops:  :lol:  :lol: efter 20 minutter gloen på de små skattebasser der lå og sprallede når de sov  :P  gik vi ud af butikken .. jeg sagde at jeg godt nok godt kunne tænke mig sådan en! og fortalte hvordan jeg havde tænkt mig den skulle bo  :wink: min mor sagde at det lød rigtig fint! men den næste måned ville hun ikke kunne tænke på en guldhamster men så kunne vi tale om det  :pinklove:

og nu tænker mange af jer sikkert - at jeg jo havde en guldhamster som jeg jo solgte... hvorfor vil jeg så have en ny?

Den guldhamster jeg fik.. var jeg rigtig glad for! elskede ham VIRKELIG meget!! men han var bange for mig.. og ikke normal bange decideret rædselslagen... da jeg fik ham gik det godt de første par dage og han gjorde fremskridt.. men så fik han blærebetennelse.. og jeg skulle proppe medecin i munden på ham i to uger.. og det har han aldrig glemt.. han ville ikke mere tage imod godbidder og stak hovedet ud hver gang jeg roedede i savsmuldet.. men da han lugtede til min hånd gik han ind igen.. jeg besluttede at give ham tid til at vænne sig til mig..jeg sad hver aften 45 min og prøvede og prøvede har prøvet ALT! der gik 4 måneder og jeg besluttede han måtte have en anden ejer og se om det hjalp .. (hvilket det gjorde)

og jeg kan sige jer jeg også græd den aften jeg skulle over og aflevere ham.. det var meget hårdt!


.. men siden den dag har jeg sådan savnet at have en guldhamster... og er bare så lykkelig over mig mor vil overveje det!! hun har også sagt at jeg ikke må smide nogen bure ud eller sælge dem hvis nu vi ville have unger igen  :lol:  :lol:

hun er blevet blødsøden.. ligepludselig snakkede hun også om en ny hundehvalp hvis vi kom ud og bo i hus om et år og kaniner  :shock:  :lol:  :lol:

.. tror snart det er hende der plager mig om at få flere dyr  :lol:  :lol:

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Indlæg af burrus » 28. jul 2009 23:21

NL: har lige modtaget min lejekontrakt på min nye lejlighed :D
NH: Han har glemt at indskrive at jeg må have husydr :?  OG at jeg nu skal låne lige så mange penge som jeg har sparet sammen...  :shock:
NL også: Jeg har fået endelig svar - jeg HAR fået arbejde i aalborg  - det hjælper lidt på den kommende gæld :lol:  :oops:

NL: Jeg har nu endelig fået planlagt lidt - om 17 dage ligger jeg i min seng i Aalborg og er flyttet ind 8-)
NH: 17 dage er LANG tid!  :shock:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Siigne
Indlæg: 362
Tilmeldt: 23. mar 2005 18:19

Indlæg af Siigne » 29. jul 2009 10:51

Hold da op Liv :D!
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

liv

Indlæg af liv » 29. jul 2009 11:47

Siigne skrev:Hold da op Liv :D!
ja haha  8-) du havde ret Signe.. jeg er ramt af GMH  8-)  :lol:  :lol:

Siigne
Indlæg: 362
Tilmeldt: 23. mar 2005 18:19

Indlæg af Siigne » 29. jul 2009 18:11

liv skrev:
Siigne skrev:Hold da op Liv :D!
ja haha  8-) du havde ret Signe.. jeg er ramt af GMH  8-)  :lol:  :lol:
Jeg tror næsten vi kan udvide til GMA  :P
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

liv

Indlæg af liv » 29. jul 2009 18:32

Siigne skrev:
liv skrev:
Siigne skrev:Hold da op Liv :D!
ja haha  8-) du havde ret Signe.. jeg er ramt af GMH  8-)  :lol:  :lol:
Jeg tror næsten vi kan udvide til GMA  :P
det tror jeg på  :lol:  :lol:

liv

Indlæg af liv » 30. jul 2009 11:08

NL/NH : skal ombord på norgesfærgen idag ved 16:00 tiden... men skal bare kede mig indtil da..  :lol:  :lol:  :oops: hvorfor går tiden så laaaangsomt idag? tilgængæld er det jo dejligt at komme afsted :D

Nl/NH2:  det regner...  :lol: det er nu så dejligt at sidde med åbent vindue og høre regnen dryppe ned  :D men alligevel ser verden lidt grå ud herfra  :lol:  :lol:

Besvar