Hvad er dit seneste indkøb?

Alle de sjove små forumlege og tematråde vil være i dette forum, og du er velkommen til at oprette nye.
contraria
Indlæg: 768
Tilmeldt: 25. nov 2007 15:06

Hvad er dit seneste indkøb?

Indlæg af contraria » 1. jan 2009 23:49

ja hvad har du købt med hjem...?





jeg har købt dette hus

Billede

lumi har så splittet taget til atomer efter det blev sat ind til hende (tagets strå ting kan da bruges som rede matriale - NOT så nu er huset fjernet igen.)

jeg har også købt sådan en her.. men den bliver først taget i brug når ungerne er store nok til at komme i leje land.

http://www.petsmart.com/product/zoom/in ... Id=2753529
de venligste hilsner amanda

AnnaR
Indlæg: 696
Tilmeldt: 23. feb 2008 12:37

Indlæg af AnnaR » 2. jan 2009 00:49

Jeg har nogle ting brugt bla. købt denne her hænge bro, som jeg så har splittet ad og lavet om til flere ting. Og så denne har lille fine borg, som bare har været rigtig god til ungerne. Jeg har også købt et kæmpe stykke kork, og skråret det til to huler.
Hm, så har jeg købt melorme og en masse andre ting, men de har var lige det mest spændende og det der faktisk er i brug.
Vedhæftede filer
hængebro.jpg
hængebro.jpg (19.25 KiB) Vist 11851 gange
kork.jpg
kork.jpg (9.69 KiB) Vist 11851 gange
tunnelsystem.jpg
tunnelsystem.jpg (5.75 KiB) Vist 11851 gange

Meddie
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 11. jul 2007 09:14

Indlæg af Meddie » 2. jan 2009 10:57

Sødt hus! Har selv kigget lidt på det i maxi zoo ;)
Jeg kan slet ikke huske hvad mit seneste indkøb var  :oops:
(synes de får nye ting så tit :p)
~ Mvh. Mette og Clean

Vimse
Indlæg: 619
Tilmeldt: 28. mar 2008 18:23

Indlæg af Vimse » 2. jan 2009 11:18

Sødt hus. :D

Sidst jeg var på indkøb i Maxi zoo, købte jeg lille Fanta  :D
Vedhæftede filer
ny hams2.jpg
ny hams2.jpg (50.58 KiB) Vist 11830 gange
KH. Kathrine

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Indlæg af burrus » 2. jan 2009 11:37

altså rigtigt hamsterbure er det ikke!
MEN! da det er købt for at kunne tage fede billeder af hamsterne så tæller det vel som "tilbehør"  8-)  :lol:

mit nyeste indkøb er på vej i posten nu :D
https://www.foto-walser.biz/shop/Artike ... _100MR.htm
1901,62 kr inkl porto :shock: 8-)

SÅ skal der snart tages hamster billeder :P :D

de plejer at være 2-3 dage om leveringen fra foto-walser (siger nogle kloge folk på andet foto-forum) med GLS - så mandag pjækker jeg fra fysikken og tager hjem efter dansk 8-)  i håber så jeg når hjem inden gls kommer :D

er det der ikke mandag, så ringer jeg til gls og laver en "aftale" om at det bare kan stilles i garagen, da jeg er sent hjemme tirsdag..

jeg glæææææder mig til at slæbe det med til charlotte og tage billeder af de små 8-)
(hvis jeg da må stille det op hos hende :lol:  det koster jo lidt strøm, men mon ikke billeder af alle hendes kan gå som betaling? 8-) )
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Lemou

Re: Hvad er dit seneste indkøb?

Indlæg af Lemou » 2. jan 2009 17:23

contraria skrev:ja hvad har du købt med hjem...?





jeg har købt dette hus

Billede

lumi har så splittet taget til atomer efter det blev sat ind til hende (tagets strå ting kan da bruges som rede matriale - NOT så nu er huset fjernet igen.)

jeg har også købt sådan en her.. men den bliver først taget i brug når ungerne er store nok til at komme i leje land.

http://www.petsmart.com/product/zoom/in ... Id=2753529

Jeg købte magen til til Tekop, men da jeg kiggede i, hvad den var lavet af efter hun havde været i gang med den, smed jeg den ud...
Savsmuldene er skarpe :o

Desiree
Indlæg: 1026
Tilmeldt: 5. jun 2007 15:49

Indlæg af Desiree » 2. jan 2009 18:11

Mit seneste indkøb er 20 kg foder.
Og så har jeg lige kigget længselsfuldt på Lykkes hjemmeside, men det må vente lidt øv, øv  :(
mvh Desiree

contraria
Indlæg: 768
Tilmeldt: 25. nov 2007 15:06

Re: Hvad er dit seneste indkøb?

Indlæg af contraria » 2. jan 2009 20:02

Lemou skrev:
contraria skrev:ja hvad har du købt med hjem...?





jeg har købt dette hus

Billede

lumi har så splittet taget til atomer efter det blev sat ind til hende (tagets strå ting kan da bruges som rede matriale - NOT så nu er huset fjernet igen.)

jeg har også købt sådan en her.. men den bliver først taget i brug når ungerne er store nok til at komme i leje land.

http://www.petsmart.com/product/zoom/in ... Id=2753529

Jeg købte magen til til Tekop, men da jeg kiggede i, hvad den var lavet af efter hun havde været i gang med den, smed jeg den ud...
Savsmuldene er skarpe :o
trist.


jeg bruger nok kun det tilbage værene væge til fotos. og stuppen vil kun blive brugt i lege land for ungerne(håber så ikke at de gnasker for meget i den og vil sefølgeligt holde nøje øje med det)
de venligste hilsner amanda

Lemou

Re: Hvad er dit seneste indkøb?

Indlæg af Lemou » 2. jan 2009 21:43

contraria skrev:
Lemou skrev:
contraria skrev:ja hvad har du købt med hjem...?





jeg har købt dette hus

Billede

lumi har så splittet taget til atomer efter det blev sat ind til hende (tagets strå ting kan da bruges som rede matriale - NOT så nu er huset fjernet igen.)

jeg har også købt sådan en her.. men den bliver først taget i brug når ungerne er store nok til at komme i leje land.

http://www.petsmart.com/product/zoom/in ... Id=2753529

Jeg købte magen til til Tekop, men da jeg kiggede i, hvad den var lavet af efter hun havde været i gang med den, smed jeg den ud...
Savsmuldene er skarpe :o
trist.


jeg bruger nok kun det tilbage værene væge til fotos. og stuppen vil kun blive brugt i lege land for ungerne(håber så ikke at de gnasker for meget i den og vil sefølgeligt holde nøje øje med det)
Sådan kan det jo gå :)...
Jeg har udhulet friske kokosnødder (med den bløde skal og hvor mælken stadig fyldte hele indholdet og kokosen var stadig blød), tørret dem, brugt sandpapir for at få hele skidtet med og det tog mere end et døgn og hvad vil Briko bruge som rede?

Et tømt glas af instant kaffe  :lol:
Så jeg laver nok flere huller i de 4 kokosnødder og placere dem til legegården, når han nu engang er blevet tam :)

AnetteFrost
Indlæg: 1936
Tilmeldt: 1. jul 2008 22:54

Re: Hvad er dit seneste indkøb?

Indlæg af AnetteFrost » 2. jan 2009 22:27

Lemou skrev: Sådan kan det jo gå :)...
Jeg har udhulet friske kokosnødder (med den bløde skal og hvor mælken stadig fyldte hele indholdet og kokosen var stadig blød), tørret dem, brugt sandpapir for at få hele skidtet med og det tog mere end et døgn og hvad vil Briko bruge som rede?

Et tømt glas af instant kaffe  :lol:
Så jeg laver nok flere huller i de 4 kokosnødder og placere dem til legegården, når han nu engang er blevet tam :)
Så kan du lære det  :P inden han kom op til dig havde han og de andre hanner en papæske til ar bruger som de lystede... i papæsken havde der været gnaverstænger 8-) Den elskede de at sove i :wink:
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

malthesmor
Indlæg: 1762
Tilmeldt: 16. sep 2008 20:36

Indlæg af malthesmor » 2. jan 2009 22:29

Solgte 4 unger sidste Fredag og købte 20 kg foder for pengene :)

Lemou

Re: Hvad er dit seneste indkøb?

Indlæg af Lemou » 2. jan 2009 22:32

AnetteFrost skrev:
Lemou skrev: Sådan kan det jo gå :)...
Jeg har udhulet friske kokosnødder (med den bløde skal og hvor mælken stadig fyldte hele indholdet og kokosen var stadig blød), tørret dem, brugt sandpapir for at få hele skidtet med og det tog mere end et døgn og hvad vil Briko bruge som rede?

Et tømt glas af instant kaffe  :lol:
Så jeg laver nok flere huller i de 4 kokosnødder og placere dem til legegården, når han nu engang er blevet tam :)
Så kan du lære det  :P inden han kom op til dig havde han og de andre hanner en papæske til ar bruger som de lystede... i papæsken havde der været gnaverstænger 8-) Den elskede de at sove i :wink:
Hvor sødt! Han fik en papæske, men også det glas, som jeg troede, han ville bruge som toilet.. Nej nej, det blev papæsken ;)

AnetteFrost
Indlæg: 1936
Tilmeldt: 1. jul 2008 22:54

Re: Hvad er dit seneste indkøb?

Indlæg af AnetteFrost » 2. jan 2009 22:36

Lemou skrev:
AnetteFrost skrev:
Lemou skrev: Sådan kan det jo gå :)...
Jeg har udhulet friske kokosnødder (med den bløde skal og hvor mælken stadig fyldte hele indholdet og kokosen var stadig blød), tørret dem, brugt sandpapir for at få hele skidtet med og det tog mere end et døgn og hvad vil Briko bruge som rede?

Et tømt glas af instant kaffe  :lol:
Så jeg laver nok flere huller i de 4 kokosnødder og placere dem til legegården, når han nu engang er blevet tam :)
Så kan du lære det  :P inden han kom op til dig havde han og de andre hanner en papæske til ar bruger som de lystede... i papæsken havde der været gnaverstænger 8-) Den elskede de at sove i :wink:
Hvor sødt! Han fik en papæske, men også det glas, som jeg troede, han ville bruge som toilet.. Nej nej, det blev papæsken ;)
LOL :roll: så typisk... de gør aldrig som man regner med :D
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Lemou

Indlæg af Lemou » 2. jan 2009 22:42

Fjernede papæsken igen, da den var blevet ret blød i hjørnerne :).. Men han bruger det samme sted som før :)

liv

Indlæg af liv » 2. jan 2009 22:44

Lemou skrev:Fjernede papæsken igen, da den var blevet ret blød i hjørnerne :).. Men han bruger det samme sted som før :)


prøv at put en skål med chinchilla sand hen til der hvor paphuset stod og put alt det savsmuld med tis og andet skidt op i og se om han bruger det til toilet :D

Besvar