Luni's kuld 7 uger
Luni's kuld 7 uger
Har tabt mit billedredigeringsværktøj, og skulle lige finde et nyt :oops: Men her er så 'dove kuldet' (som kommer med på udstilling i Valby
).

- Vedhæftede filer
-
- 3 af drengene. Ds dove, hb ds dove og rø hb creme.
- dyr mm 245.jpg (63.77 KiB) Vist 7894 gange
-
- Alle drengene.
- dyr mm 247.jpg (133.5 KiB) Vist 7894 gange
-
- Tøzerne. Ups, der mangler da en tøs, hun er nok kravlet ud af kassen... Troede lige jeg var smart at putte dem i pink og blå kasser til fotografering... De blev der bare ikke ret længe.
- dyr mm 250.jpg (137.26 KiB) Vist 7894 gange
mvh Desiree
-
hvor er de bare dejlige allesammen

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Ja og den lille hbds... Han har været et lille pjok og er naturligtvis min yndling :roll: Og Siri vil så gerne beholde den creme. Vores aller første guld var en creme og hun vil gerne have en Bjarne igen (hun skal jo heller ikke passe den :roll: ).
Det er så farligt for mig at få kuld, vil gerne beholde alle sammen :oops:
mvh Desiree
Jeg forstår hende godt. Den første kærlighed glemmer man ikke så let. :)Desiree skrev:Ja og den lille hbds... Han har været et lille pjok og er naturligtvis min yndling :roll: Og Siri vil så gerne beholde den creme. Vores aller første guld var en creme og hun vil gerne have en Bjarne igen (hun skal jo heller ikke passe den :roll: ).
Du er absolut ikke den eneste, der helst vil beholde alle unger. Den sygdom lider jeg også af! Suk! :oops:
Tak :D
Ja jeg synes også hbds'er en noget af det fineste, men ham her er lidt farlig. Normalt på en hbds vil der være pletter ned langs rygsøjlen (det har hans mor også, hun er hbds). Det er sådan man kan se forskel på hbds og recessive dappled. Ham her har så ingen pletter, kun på rumpen som en recessive dappled har. Så han skal i hvert fald kun ud til folk der ved hvad de har med at gøre - hvis altså han skal ud :oops:
Ja jeg synes også hbds'er en noget af det fineste, men ham her er lidt farlig. Normalt på en hbds vil der være pletter ned langs rygsøjlen (det har hans mor også, hun er hbds). Det er sådan man kan se forskel på hbds og recessive dappled. Ham her har så ingen pletter, kun på rumpen som en recessive dappled har. Så han skal i hvert fald kun ud til folk der ved hvad de har med at gøre - hvis altså han skal ud :oops:
mvh Desiree
hvor er de fine :D hm hbds dove drengen ER altså lidt fin :D lidt sjovt så meget hvidt han har 

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk