Min veninde og jeg sad mandag aften hjemme hos hende, og kiggede på Hopiw's udgave af skabsburer, som førte ind på emnet at dette kunne være et vidunder på mit værelse da jeg falder over de mange burer.
- Men dette skulle i hendes øjne kun være sjovt hvis hun også fik et hamster, en lille robo, så vi måtte igang med en større eftersøgning på en til hende, og fandt med stor held en lille dreng hos Mahonia i Nordjylland.
- Men før alt dette kunne påbegyndes skrev vi alt ned som skulle købes til buret, og vi strøg i bauhaus med det samme vi fik svar fra Mahonia, men nåede aldrig til Ikea efter deres Pax-Stel 100*58*201, og klokken 12 om natten landede vi hoa Mahonia.
Klokken var halv 4 før lille Mercury var installeret i mit akvarrie hos mig, midlertidigt.
Tirsdag:
Var vi Ikea for at hente skabet, og med i købet kom en reol som kan ses på billederne og et bord. Da vi kom hjem blev alt samlet på nær bordet.
Der var dog mange problemer undervejs med skabet og forkerte mål på alt at vi ikke nåede færdig.
Onsdag:
Måtte vi i Bauhaus igen for at rette de plexiglas plader vi havde købt, og gik igang med lågerne til burene, desværre var vi ikke så handi som vi havde regnet med, og efter to forsøg måtte vi opgive og lade min far klare det.
Torsdag:
Min far nåede kun at lave en enkelt ramme før, han måtte afsted på arbejde, og jeg måtte også afsted senere på dagen, så meget blev der ikke lavet.
Fredag:
Alle rammer er lavet, dog mangler en af få sat gitter på og sat ind i boligkomplekset. Og alle dyrene er nu flytte ind i deres nye lejlighed, som alle har fået mere plads end de havde i deres burer pånær to som havde store burer xD
To billeder;