Min dejlige Abrikos - nu med NY billedserie!

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Mahonia

Indlæg af Mahonia » 24. jul 2009 12:02

Nåååhh.... Sikke nogle herlige billeder! Hvor har hun et fint bur.  :D
Hun er godt nok heldig, at hun kom hjem til jer.  :wink:
Det er fint, at hun allerede må løbe frit på bordet. Hun bliver da aktiveret.

asn

Indlæg af asn » 24. jul 2009 14:19

Ja bedre end hos Charlotte kan et dyr næsten ikke bo... :hearts2  I skulle lige se hvordan hendes 9 marsvin bor! :konge:  :queen:  :wave2:  :klap:
Hilsen Annemette
Billede

Majlund

Indlæg af Majlund » 24. jul 2009 15:38

Spot skrev:sikke en smuk lille hamster :D
Tak! :D

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 24. jul 2009 15:47

Majlund skrev:Tak for hjælpen! :flowers: . . . . Nu har jeg så to løbehjul til dværghamser. . .hmm. . .  så er jeg næsten nødt til også at få en dværghams igen! :hgrin: (dog ikke sikkert manden er enig! :lol: )
Pssst jeg har Roborowski unger  :lol:

Flot hamster, kan godt forstå at du er glad for hende  :D

Majlund

Indlæg af Majlund » 24. jul 2009 15:57

Mahonia skrev:Nåååhh.... Sikke nogle herlige billeder! Hvor har hun et fint bur.  :D
Tak! :D Jeg har dynget "Hamsterstoppende" ting op i siderne af skrivebordet. . . . og sidder selv foran på kontorstol. . . så er der styr på hende! :lol: Jeg er også rigtig glad for den type bur hun har. . . der kan ikke være alt det jeg gerne ville give hende :? . . . men så må jeg skifte lidt rundt med mellemrum. . .

Majlund

Indlæg af Majlund » 24. jul 2009 18:38

asn skrev:Ja bedre end hos Charlotte kan et dyr næsten ikke bo... :hearts2  I skulle lige se hvordan hendes 9 marsvin bor! :konge:  :queen:  :wave2:  :klap:
. . . . Det skulle da lige være hos dig AnneMette! :lol:  :heart:  :kram:  :wink: (mine roulader ville sikkert godt på ferie i din nybyggede "udestald" i haven! :P )

Majlund

Indlæg af Majlund » 24. jul 2009 18:50

malthesmor skrev: Pssst jeg har Roborowski unger  :lol:

Flot hamster, kan godt forstå at du er glad for hende  :D
Tak! :D der ligger garanteret også gode gener bag! :wink:
Mht. pssst`et. . . . min mand syntes HELT sikkert det er en dum ide! :oops:  :lol: Men. . . på et tidspunkt skal jeg da prøve at have en dværghams igen! :pinklove2: - det ligger bare lidt ude i fremtiden!  :wheel: :hwink:

Ciller

HEI:)

Indlæg af Ciller » 25. jul 2009 14:36

Sikke nogle skønne dejlige billeder af din Abrikos:) der er virkelig ikke noget bedre end disse små nysgerrige væsner:D sidder bare og bliver helt betaget af mit lille hams <3 kan studere ham i timevis hehe..

Majlund

Re: HEI:)

Indlæg af Majlund » 25. jul 2009 15:00

Ciller skrev:Sikke nogle skønne dejlige billeder af din Abrikos:) der er virkelig ikke noget bedre end disse små nysgerrige væsner:D sidder bare og bliver helt betaget af mit lille hams <3 kan studere ham i timevis hehe..
Tak! :D . . . og ja! Det er virkelig god underholdning at studere de små hamser - både i og udenfor buret! :love: (at resten af familien så kan undre sig, når man sidder der fuldstændig opslugt læææænge. . . det må de jo bare selv om! :lol:  :wink:).

Mahonia

Re: HEI:)

Indlæg af Mahonia » 26. jul 2009 21:04

Majlund skrev:
Ciller skrev:Sikke nogle skønne dejlige billeder af din Abrikos:) der er virkelig ikke noget bedre end disse små nysgerrige væsner:D sidder bare og bliver helt betaget af mit lille hams <3 kan studere ham i timevis hehe..
Tak! :D . . . og ja! Det er virkelig god underholdning at studere de små hamser - både i og udenfor buret! :love: (at resten af familien så kan undre sig, når man sidder der fuldstændig opslugt læææænge. . . det må de jo bare selv om! :lol:  :wink:).
Ja de ved ikke, hvad de går glip af!  :lol:

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 26. jul 2009 21:05

Majlund skrev:
Mahonia skrev:Nåååhh.... Sikke nogle herlige billeder! Hvor har hun et fint bur.  :D
Tak! :D Jeg har dynget "Hamsterstoppende" ting op i siderne af skrivebordet. . . . og sidder selv foran på kontorstol. . . så er der styr på hende! :lol: Jeg er også rigtig glad for den type bur hun har. . . der kan ikke være alt det jeg gerne ville give hende :? . . . men så må jeg skifte lidt rundt med mellemrum. . .
Eller få fat i et akvarie. Der er gode muligheder for at indrette, hvis det er en god størrelse.  :wink:

Majlund

Indlæg af Majlund » 26. jul 2009 22:19

Mahonia skrev: Eller få fat i et akvarie. Der er gode muligheder for at indrette, hvis det er en god størrelse.  :wink:
Det var faktisk en rigtig god ide! :P Så er der jo SUPER udsigt til hamsen. . . TAK for tippet! (det havde overhovedet ikke strejfet mig! :oops: ) :wink: .
Senest rettet af Majlund 26. jul 2009 23:46, rettet i alt 1 gang.

sabkoch

Indlæg af sabkoch » 26. jul 2009 22:38

Jeg bruger de små og mellem størrelsen til dværgene og kun de største til guldhamsterne.
Hjulene er aldrig for store, selv en lille dværgunge, kan suse rundt i en mellem størrelse.
Næstformand i Dansk Hamster Forening  - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Billede

Majlund

Indlæg af Majlund » 26. jul 2009 23:09

sabkoch skrev:Jeg bruger de små og mellem størrelsen til dværgene og kun de største til guldhamsterne.
Hjulene er aldrig for store, selv en lille dværgunge, kan suse rundt i en mellem størrelse.
Ok. . . garanteret et uimodståeligt syn! :pinklove2:

Låst