Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
-
Majlund
BittéHamstereN skrev:Smukke billeder igen

Og hvor er Abrikos smuk på billede 3
Du burde overveje at deltage i månedens billede August

Tak! :D (god ide med at deltage. . . jeg vil se om jeg lige kan fange "billedet" af hende

- det kunne da være sjovt at prøve!

).
-
Spot
Majlund skrev:Spot skrev:rigtig flot

er der ikke utrolig lidt strøelse i?
Tak!

Vedrørende strøelsen. . . jeg havde først en hel del mere i. . . men så opstod samme problem som i mini Duna buret. . . løbehjulet kunne ikke være nede i, hvis lågen øverst skulle lukkes!

Med mindre jeg laver niveauforskelle, kan der simpelthen ikke være mere strøelse. . .
Jeg plejer altid at lave et hjørne med 1 cm strøelse til hjulet

med mindre de graver som tja... Mulvarpe..! kan det sagtens fungere uden man skal ordne det igen og igen

så graver hjulet sig heller ikke ned og hamsteren kan se ud over kanten på buret!!
-
Majlund
Spot skrev:Majlund skrev:Spot skrev:rigtig flot

er der ikke utrolig lidt strøelse i?
Tak!

Vedrørende strøelsen. . . jeg havde først en hel del mere i. . . men så opstod samme problem som i mini Duna buret. . . løbehjulet kunne ikke være nede i, hvis lågen øverst skulle lukkes!

Med mindre jeg laver niveauforskelle, kan der simpelthen ikke være mere strøelse. . .
Jeg plejer altid at lave et hjørne med 1 cm strøelse til hjulet

med mindre de graver som tja... Mulvarpe..! kan det sagtens fungere uden man skal ordne det igen og igen

så graver hjulet sig heller ikke ned og hamsteren kan se ud over kanten på buret!!
Så fylder jeg mere i og gør det samme! :D (jeg troede bare det var mig der puttede alt for meget strøelse i :oops: siden jeg fik det problem!

jeg havde nær aldrig fået presset det store hjul ned i mini Duna buret! :shock: :?

).
-
Hammi
Ej hvor bor hun fint!
-
Majlund
Hammi skrev:Ej hvor bor hun fint!
Tak!

Nu er der så kommet mere strøelse i. . . så hun faktisk kan kigge ud!

:lol: samt der er kommet større sandbad. . . ihvertfald sidstnævnte passer tydeligvis badenymfen/tissetrolden!

:potty: