Abrikos`nye bur.

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Majlund

Indlæg af Majlund » 30. jul 2009 12:45

BittéHamstereN skrev:Smukke billeder igen :oops: Og hvor er Abrikos smuk på billede 3 :pinklove:
Du burde overveje at deltage i månedens billede August :wink:
Tak!  :D (god ide med at deltage. . . jeg vil se om jeg lige kan fange "billedet" af hende :hearts2 - det kunne da være sjovt at prøve! :P ).

Spot

Indlæg af Spot » 30. jul 2009 16:50

Majlund skrev:
Spot skrev:rigtig flot :D er der ikke utrolig lidt strøelse i?
Tak! :D Vedrørende strøelsen. . . jeg havde først en hel del mere i. . . men så opstod samme problem som i mini Duna buret. . . løbehjulet kunne ikke være nede i, hvis lågen øverst skulle lukkes! :htvivl: Med mindre jeg laver niveauforskelle, kan der simpelthen ikke være mere strøelse. . .
Jeg plejer altid at lave et hjørne med 1 cm strøelse til hjulet :D med mindre de graver som tja... Mulvarpe..! kan det sagtens fungere uden man skal ordne det igen og igen :D så graver hjulet sig heller ikke ned og hamsteren kan se ud over kanten på buret!!
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Majlund

Indlæg af Majlund » 30. jul 2009 18:03

Spot skrev:
Majlund skrev:
Spot skrev:rigtig flot :D er der ikke utrolig lidt strøelse i?
Tak! :D Vedrørende strøelsen. . . jeg havde først en hel del mere i. . . men så opstod samme problem som i mini Duna buret. . . løbehjulet kunne ikke være nede i, hvis lågen øverst skulle lukkes! :htvivl: Med mindre jeg laver niveauforskelle, kan der simpelthen ikke være mere strøelse. . .
Jeg plejer altid at lave et hjørne med 1 cm strøelse til hjulet :D med mindre de graver som tja... Mulvarpe..! kan det sagtens fungere uden man skal ordne det igen og igen :D så graver hjulet sig heller ikke ned og hamsteren kan se ud over kanten på buret!!
Så fylder jeg mere i og gør det samme!  :D  (jeg troede bare det var mig der puttede alt for meget strøelse i  :oops: siden jeg fik det problem! :lol: jeg havde nær aldrig fået presset det store hjul ned i mini Duna buret!  :shock:  :? :wink: ).

Hammi

Indlæg af Hammi » 30. jul 2009 18:37

Ej hvor bor hun fint!
Med venlig hilsen,
Jeanne

Billede
Køjer, huler, senge og andet til hamstere med stil!
Følg PetPile på Facebook

Majlund

Indlæg af Majlund » 30. jul 2009 23:17

Hammi skrev:Ej hvor bor hun fint!
Tak! :D Nu er der så kommet mere strøelse i. . . så hun faktisk kan kigge ud! :oops:  :lol: samt der er kommet større sandbad. . . ihvertfald sidstnævnte passer tydeligvis badenymfen/tissetrolden! :oops:  :potty:  :wink:

Låst