Juble juble juble!

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 29. nov 2009 13:40

Ja, det er jo ikke ligefrem billigt, må man sige. Så du har vist været heldig :wink:  :D.
- Dejligt at Vaks får endnu mere plads at boltre sig på!. :D
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 29. nov 2009 18:50

Jeg tror faktisk jeg har set buret til omkring 279 kr. (så vidt jeg husker :oops: ) i en dyrehandler, men de sælger så heller ikke andet levende end fisk :lol:

Tror buret koster omkring 400 kr i maxi zoo, så vil mene det er rimeligt billigt, det du har købt :wink:  :D
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Majlund

Indlæg af Majlund » 2. dec 2009 09:10

Tror alt i alt det er et fint køb :wink: . . . og hold op hvor jeg glæder mig til Bjørns dværghams får det bur. . .  :oops: . . . syntes der er lææææænge til jul lige nu :lol:

Majlund

Indlæg af Majlund » 8. dec 2009 00:25

Buret blev så en fødselsdagsgave istedet  :oops: :lol: . .  og jeg må godt nok sige, at den burstørrelse er et hit til dværgen her :klap: Det er simpelthen tydeligt Vaks nyder den gode plads. . . og plasticindsatsen virker rigtig godt til en dværg :D . Jeg vil lige få taget billeder en af de næste par dage. . . for sådan et bur vil jeg klart anbefale til en dværg. .  hvis man altså syntes mini Duna er blevet for småt til hamsen :wink:
Nu er der pludselig plads til plasticindsatsen med hus, foderskål og to stiger, Nobby løbehjulet, sandbad, vippe, udhulet trærør, stort hjørnehus, Nobby seng, ekstra stige, barkstykke, grøntskål og mursten uden det virker proppet.

(Det eneste er jeg nu syntes Abrikos`bur (der har samme størrelse) virker lidt småt til en guldhams :oops: . . . meeeeeen. . . jeg må vist hellere få hold på det. . . og vente med de overvejelser til jeg skal have endnu en dværghams :wink: )

Låst