En meget gravid Tia! - Nu med babyer!

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Loan

Indlæg af Loan » 12. dec 2009 19:01

FrkHoumann skrev:Loan - Nej det rigtig nok. Men nu må vi se, hvis en af dem er en han, så har du førsteret til den, hvis den er noget for dig selvfølgelig :)
Jo tak jeg ville være glad for næsten hver farve da jeg ikke lige ved hvor jeg skulle få den fra ellers, det ville jo passe meget godt at kunne få dem fragtet på en gang, så skulle jeg jo kun søge transport en dag.
Hilsen
Loan Vejby

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 14. dec 2009 18:46

Mahonia skrev:Ja 2 var jo ikke mange med den mave, hun havde. Måske var der for mange for hende. Jeg håber de 2 små vil klare sig så. Du må vist til at trække lod blandt de kommende ejere.  :wink:
Nej det var det nemlig ikke så tror også hun har fjernet nogen af dem :?
Men indtil videre ser det ud til de 2 små der er, klare sig fint :)
Hehe, ja det har du ret i. Men har vist fundet de to der i hvert fald har førsteret til unger :)
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 17. dec 2009 14:42

FrkHoumann skrev:
Mahonia skrev:Ja 2 var jo ikke mange med den mave, hun havde. Måske var der for mange for hende. Jeg håber de 2 små vil klare sig så. Du må vist til at trække lod blandt de kommende ejere.  :wink:
Nej det var det nemlig ikke så tror også hun har fjernet nogen af dem :?
Men indtil videre ser det ud til de 2 små der er, klare sig fint :)
Hehe, ja det har du ret i. Men har vist fundet de to der i hvert fald har førsteret til unger :)
Det er godt at høre, at de små klarer sig fint.  :D

Låst