Balder

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Låst
Chagos Mutti

Balder

Indlæg af Chagos Mutti » 11. mar 2010 10:11

Jeg mener, at det er på sin plads at Balder lige bliver vist lidt frem, også selvom jeg måske ikke har den længe endnu :(  
Desværre er billederne ikke af god kvalitet overhovedet, men er tanken som tæller :)
Vedhæftede filer
Balder i madskål.jpeg
Balder som beviser, at den faktisk er ved at have det bedre. Næsten lukket øjne dog. Men appetit har den fået 150% siden jeg fik den. Den har lidt Hamster Crispy, det fik den ved dyrehandleren, Vitakraft foder til dværghamster (pt er det dens ynglingsmad,
Balder i madskål.jpeg (53.51 KiB) Vist 1434 gange
Balder og vandflaske.JPG
Balder, læg mærke til de meget store ører og de meget små øjne. Den har halvt lukket øjne her nok fordi de er ømme...
Balder og vandflaske.JPG (155.09 KiB) Vist 1437 gange
Balders bur.jpeg
Balder er blevet flyttet over i min pet carryer, da det gør det nemmere at holde øje med den og dens øjne. Plus den gør ikke Chago skør over dens "hunduft", nu når de er i hver sin ene af min stue. Bundmaterialet er bøgeflis fra LUX, i et forsøg
Balders bur.jpeg (82.8 KiB) Vist 1437 gange
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 11. mar 2010 12:54

Hvor er hun fiin :D
Håber hun kommer over sygdommen..!
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 11. mar 2010 16:12

Tak, synes selv hun ligner en sur bulldog, når hun kravler rundt på min seng, hun er meget bestemt! Jeg elsker, at hun snakker, hvis hun er utilfreds, meget nemmere at forstå, om hun gider en eller ej så :)
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

Låst