Overvejer. . .

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
BittéHamstereN
Indlæg: 728
Tilmeldt: 4. mar 2009 15:47

Indlæg af BittéHamstereN » 31. mar 2010 22:06

Majlund skrev:
Mahonia skrev:
Majlund skrev:Nej. Sælger havde fået dyrene videreformidlet. . . men ikke slettet annoncen :roll: . Istedet skete der jo det at Mandarin døde ret kort tid efter. . . og vi drønede hen til nærmeste dyrehandel og lod den yngste søn vælge en ny unge der - Vaks. Vi er blevet rigtig glade for hannen Vaks. . . der forresten godt kunne se ud til at være en hun, syntes jeg  :scratch:  :lol:  :wink:
Er det så en hun?  :lol:
:shock: Hold op. . . det spørgsmål ser jeg først NU! :?  :oops:  :shock:
Jamen. . . hvilket køn den gode Vaks er. .  er stadig et stort mysterium for mig :oops:  :roll:  :lol: Med jævne mellemrum vender jeg stadig hamsen på ryggen og studerer på livet løs. Jeg er bare ikke blevet klogere af det :scratch: Her hjemme er det efterhånden lidt af en stående vittighed, at jeg ikke kan greje det :oops: Så hamsen har skiftet køn flere gange alt efter hvad jeg syntes at være nået frem til. Jeg havde måske en lille drøm om engang med tiden at opdrætte et par enkelte kuld ude i fremtiden. . . det tror jeg så er en dum ide. . . det kan kun gå galt med kønsopdelingen :roll:  :lol:
Lige i øjeblikket tror jeg han. Vaks er blevet noget rundere på det seneste. . . og det kunne godt se hanagtigt ud. . . Bjørn (hamsens ejer) er ved at opgive mig. Den anden dag udbrød han: "Kan vi ikke få en anden til at se om Vaks er en pige eller ej? Den ender med at dø før du finder ud af det" :shock:  :oops:  :lol:  :wink:
Måske kan dette link hjælpe: http://hamsterland.dk/sexing.htm

Hvis du ikke allerede har set det :roll: Det kan jo være Bjørn kan se hvilket billede Vaks ligner mest, så er det jo "en anden" der prøver - ham selv :D Jeg håber da, at i finder ud af om det er en han eller hun, så behøver Vaks ikke at være en "den" længere :lol:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Majlund
Indlæg: 719
Tilmeldt: 30. jun 2009 18:06

Indlæg af Majlund » 31. mar 2010 22:15

Jamen. .  det er altså lidt pinligt. . . for jeg har set det :oops: . . . flere gange :oops:  :lol:  :wink: Men tak for indput. . . Nu må resten af familien forsøge. . . . hæ hæ - så kan det være de holder op med at grine af mig :mrgreen:

BittéHamstereN
Indlæg: 728
Tilmeldt: 4. mar 2009 15:47

Indlæg af BittéHamstereN » 31. mar 2010 22:41

Majlund skrev:Jamen. .  det er altså lidt pinligt. . . for jeg har set det :oops: . . . flere gange :oops:  :lol:  :wink: Men tak for indput. . . Nu må resten af familien forsøge. . . . hæ hæ - så kan det være de holder op med at grine af mig :mrgreen:
Ellers lægger du da bare et tydeligt billede af Vaks ind - selvfølgelig så man kan se dens nedre dele :oops:  :lol:  :wink: Så er der sikkert en masse der kan hjælpe :D
Eller måske er Vaks tvekønnet (Staves?) :shock:  :shock:  :shock:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Majlund
Indlæg: 719
Tilmeldt: 30. jun 2009 18:06

Indlæg af Majlund » 31. mar 2010 22:51

Jeg må lige få fotograferet dens underside så  :oops:  :lol: :wink:

Mahonia
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 22. aug 2007 16:51

Indlæg af Mahonia » 1. apr 2010 09:39

:lol:  Jeg havde såmænd helt glemt, at jeg havde spurgt! Jeg synes da også I skal få en til at kigge på lille Vaks, så hele familien og ikke mindst du, kan få ro i sjælen.  :D
Hvis det kan være en trøst, har jeg selv meget svært ved, at kønsfordele mine robo'er.   :oops:  Indtil videre har jeg været så heldig, at have Pia/Burrus til lige at checke, om jeg har gjort det rigtigt.  :lol:

Låst