så fik jeg taget billeder af min lille nye hamster
ja jeg har jo længe overvejet at få en hamster og planen var at jeg ville vente lidt, men så tilfældigvis at der var hamsterunger til salg i Odense, nå jamen jeg skrev da lidt og fik tilsendt billeder
suk suk jeg var forelsket <3
problemet var bare at den skulle hentes samme weekend og jeg havde intet udstyr, og nærrig som jeg nu er stresser jeg ikke ned til dyrehandleren og ender med at bruge mange hundrede kroner hvis jeg kan få samme kvalitet billigere ved at købe et ordentligt sted.
nå men jeg kiggede lige forbi alligevel og mon ikke de havde hamsterbure og hamsterudstyr på tilbud det kunne jo ikke være bedre så alt blev købt ind og gjort klar, og i går tog jeg toget til Odense for at hente det lille kræ
planen var at det skulle være en han, men self. forelskede jeg mig kun i hunnerne i kuldet tsk tsk....eller tror det er en hun for sælger var lidt i tvivl.
så skulle vi jo også finde ud af hvad hun skulle hedde for havde kun overvejet drengenavne
med til at hente hende havde jeg sådan en rigtig flot George Jensen æske som endda matchede hendes farve så mig og sælger blev enige om at hun måtte jo være et mærkedyr, derfor synes vi hun skulle hedde Gucci
men samtidig så var sælgers søn der også og han var ikke så gammel, og derfor blev der talt meget børnesprog, og alle ungerne blev kaldt baby i ental og vi skulle kramme baby osv. hvilket resulterede i at da jeg gik derfra kunne jeg kun tænke navnet Baby om den
derfor.......
Baby Gucci
men billeder skal der jo til, det er ikke de bedste da jeg ikke vil stresse hende for meget endnu men hun virker til at tage det hele ret cool, og er meget nysgerrig.
og da jeg skulle til at lægge billederne ind, kiggede jeg lige over og fik fanget det her helt vildt nuttede udtryk hehe
forelsket det er jeg i hvert fald og fortryder ikke at det blev hende
Baby Gucci :D
-