Rundvisning i Vaks`nye bur.
Rundvisning i Vaks`nye bur.
Vaks og jeg vil gerne invitere jer på rundvisning i hans bur :mrgreen:
Vaks bor i spisestuen. Det passer ham fint, for her kommer vi tit forbi. Buret er et Duna Fun bur fra Ferplast.
Øverste etage. Indrettet med stor madskål man kan sidde i, den elskede seng og en foderkugle til grønt. På siden hænger et foderspid til et stykke agurk eksempelvis.
Nederste etage med Woodent wheel og en hjemmesyet hyggehule-pose. Posen er god at sidde i og på syntes Vaks.
Jeg er blevet opdaget. . . og en glad Vaks står på taget af sit hus og tigger
Vi benytter lige lejligheden til at feje nederste etage. Vaks er en god hjælper . Kosten er oprindeligt købt i Søstrene Grene - og er til at feje krummer af dugen eksempelvis.
Efter veludført arbejde får man en solsikkekerne
Det syntes Vaks er det bedste i verden. . .
Vi nåede vist ikke nederste etage. . . men her er et træhjørnehus, et stort sandbad, en "klatresten" og sådan en hul stamme med flere huller i man kan drøne ind og ud ad.
Vaks bor i spisestuen. Det passer ham fint, for her kommer vi tit forbi. Buret er et Duna Fun bur fra Ferplast.
Øverste etage. Indrettet med stor madskål man kan sidde i, den elskede seng og en foderkugle til grønt. På siden hænger et foderspid til et stykke agurk eksempelvis.
Nederste etage med Woodent wheel og en hjemmesyet hyggehule-pose. Posen er god at sidde i og på syntes Vaks.
Jeg er blevet opdaget. . . og en glad Vaks står på taget af sit hus og tigger
Vi benytter lige lejligheden til at feje nederste etage. Vaks er en god hjælper . Kosten er oprindeligt købt i Søstrene Grene - og er til at feje krummer af dugen eksempelvis.
Efter veludført arbejde får man en solsikkekerne
Det syntes Vaks er det bedste i verden. . .
Vi nåede vist ikke nederste etage. . . men her er et træhjørnehus, et stort sandbad, en "klatresten" og sådan en hul stamme med flere huller i man kan drøne ind og ud ad.
-
Tak skal I have Det er bestemt mit indtryk at han trives - også i hans nye bur - så det er vi rigtig glade for. Han fik nyt bur, fordi min yngste søn havde lidt problemer med at åbne låget på de to store bure her. . . men buret Vaks har nu er lettere for ham at åbne + det at der er lidt tremmer gør han også kan snakke med Vaks der igennem. Det nyder de vist begge to Ind imellem stikker Bjørn næsetippen ind mellem tremmerne. . . fordi det kilder så sjovt når Vaks slikker på den (han elsker at slikke på ting) .
-