Rundvisning i Vaks`nye bur.

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Låst
Majlund

Rundvisning i Vaks`nye bur.

Indlæg af Majlund » 12. jun 2010 15:19

Vaks og jeg vil gerne invitere jer på rundvisning i hans bur  :mrgreen:  

Vaks bor i spisestuen. Det passer ham fint, for her kommer vi tit forbi. Buret er et Duna Fun bur fra Ferplast.
Billede

Øverste etage. Indrettet med stor madskål man kan sidde i, den elskede seng og en foderkugle til grønt. På siden hænger et foderspid til et stykke agurk eksempelvis.
Billede

Nederste etage med Woodent wheel og en hjemmesyet hyggehule-pose. Posen er god at sidde i og på syntes Vaks.
Billede

Jeg er blevet opdaget. . . og en glad Vaks står på taget af sit hus og tigger
Billede

Vi benytter lige lejligheden til at feje nederste etage. Vaks er en god hjælper :roll:  . Kosten er oprindeligt købt i Søstrene Grene - og er til at feje krummer af dugen eksempelvis.
Billede

Efter veludført arbejde får man en solsikkekerne
Billede

Det syntes Vaks er det bedste i verden. . .
Billede

Vi nåede vist ikke nederste etage. . . men her er et træhjørnehus, et stort sandbad, en "klatresten" og sådan en hul stamme med flere huller i man kan drøne ind og ud ad.

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 13. jun 2010 09:17

Sød billedserie :D ser ud som om han har det rigtig hyggeligt :D
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Siigne

Indlæg af Siigne » 13. jun 2010 14:58

Sød lille fyr - og hvor har han det godt! :)
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

Majlund

Indlæg af Majlund » 13. jun 2010 15:35

Tak skal I have :D Det er bestemt mit indtryk at han trives - også i hans nye bur - så det er vi rigtig glade for. Han fik nyt bur, fordi min yngste søn havde lidt problemer med at åbne låget på de to store bure her. . . men buret Vaks har nu er lettere for ham at åbne + det at der er lidt tremmer gør han også kan snakke med Vaks der igennem. Det nyder de vist begge to  :wink:  Ind imellem stikker Bjørn næsetippen ind mellem tremmerne. . . fordi det kilder så sjovt når Vaks slikker på den (han elsker at slikke på ting) .

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 13. jun 2010 15:56

Hvor ser det godt ud! :D
Stort, dejligt bur... Det samme som min tidligere guldhams, nød også at kunne tale igennem der. :D
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Majlund

Indlæg af Majlund » 14. jun 2010 07:23

Tak :D Jeg syntes også det er et supert bur på de fleste punkter :hsmile: Men det er lidt øv at det er så svært at se hvad der foregår i "stueetagen" syntes jeg :? Men det er så også mit eneste klagepunkt :wink:

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 14. jun 2010 18:32

Han ser da helt bestemt ud til at trives i sit fine hus, den lille Vaks. Han er da godt i stand hihi... Nuttet lille fyr.  :pinklove:

Majlund

Indlæg af Majlund » 15. jun 2010 07:36

Tak :D . . . og ja. . . han er altså ved at være liiige lovligt rund :oops:  :lol2: Han har taget på af at flytte ned i spisestuen :oops: han har jo oplært både Bjørn og jeg til at komme med guf til ham når han tigger :oops:  :hgrin:

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 15. jun 2010 18:54

Det er da næsten også umuligt at lade være, når der sidder sådan en nuttet lille en og venter med store øjne!  :lol:

Låst