2 film med foderspid.

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Låst
Majlund

2 film med foderspid.

Indlæg af Majlund » 16. jun 2010 09:58

Mine tre hamstere har jo fået foderspid :tunge: . Jeg har fået taget et par film, så man kan se hvordan det spænder af i praksis. Fordelen er at hamsterene ikke kan slæbe agurkstykket med ind i reden - eller bare få det grisset godt og grundigt ind i spåner.  Undskylder for den ringe filmkvalitet. Den er taget sent aften. Først demonstrerer Bamse..  :hgrin:  :

Billede

Men. . . så så jeg lige det her for kort tid siden :shock:  . Abrikos var vist blevet sulten her midt på formiddagen. . . men helt stå op er jo også så voldsomt  . . . der var vist liiige det der stykke agurk, hun ikke spiste i løbet af natten. Så meget for fordelen ved "hamsterne ikke kan slæbe agurkestykket med ind i reden og". . . Hvad kan jeg sige?  :roll: Den kloge narrer den mindre kloge :hgrin: :

Billede

golillefod98

Indlæg af golillefod98 » 16. jun 2010 13:48

Nuuuurh hvor er de bare søde :D Hviske: og lidt doven :lol:

Majlund

Indlæg af Majlund » 16. jun 2010 23:28

golillefod98 skrev:Nuuuurh hvor er de bare søde :D Hviske: og lidt doven :lol:
Tak :D (og ja. . . Abrikos er lige lidt for udspekuleret der :roll:  :wink: ).

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 17. jun 2010 14:37

Sikke søøde de er! :heart:
Hold op hvor jeg savner at have guldhamster. :( Begge meget fiine!
Kunne jeg lokke dig til at fortælle mig hvor du har købt de der foderspid?
De er da vildt smarte. :D
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Majlund

Indlæg af Majlund » 17. jun 2010 15:21

Tak :D (og jeg håber du får en guldhamster snart igen :kram: for det er jo vanedannende at have begge dele - må du forklare dine forældre :wink: ).
Foderspiddene er købt for så længe siden at forretningen ikke eksisterer længere - jeg brugte dem til mine marsvinebure (de kan bestemt også VARMT anbefales til marsvin :thumb: ). . . men efter de flyttede i Paxskab med skuffer, har jeg ikke fundet løsningen på at kunne bruge dem der. Jeg tænkte så, at jeg ville prøve om hamsterne kunne få glæde af dem i denne periode, hvor de bare ligger og er i overskud. Men. . . jeg har efterhånden set dem i en del dyrehandler. . . så du kan sagtens være heldig at støde på dem de steder :D .

Låst