Mine tre hamstere har jo fået foderspid . Jeg har fået taget et par film, så man kan se hvordan det spænder af i praksis. Fordelen er at hamsterene ikke kan slæbe agurkstykket med ind i reden - eller bare få det grisset godt og grundigt ind i spåner. Undskylder for den ringe filmkvalitet. Den er taget sent aften. Først demonstrerer Bamse.. :hgrin: :
Men. . . så så jeg lige det her for kort tid siden . Abrikos var vist blevet sulten her midt på formiddagen. . . men helt stå op er jo også så voldsomt . . . der var vist liiige det der stykke agurk, hun ikke spiste i løbet af natten. Så meget for fordelen ved "hamsterne ikke kan slæbe agurkestykket med ind i reden og". . . Hvad kan jeg sige? :roll: Den kloge narrer den mindre kloge :
2 film med foderspid.
-
Tak (og jeg håber du får en guldhamster snart igen for det er jo vanedannende at have begge dele - må du forklare dine forældre ).
Foderspiddene er købt for så længe siden at forretningen ikke eksisterer længere - jeg brugte dem til mine marsvinebure (de kan bestemt også VARMT anbefales til marsvin ). . . men efter de flyttede i Paxskab med skuffer, har jeg ikke fundet løsningen på at kunne bruge dem der. Jeg tænkte så, at jeg ville prøve om hamsterne kunne få glæde af dem i denne periode, hvor de bare ligger og er i overskud. Men. . . jeg har efterhånden set dem i en del dyrehandler. . . så du kan sagtens være heldig at støde på dem de steder .
Foderspiddene er købt for så længe siden at forretningen ikke eksisterer længere - jeg brugte dem til mine marsvinebure (de kan bestemt også VARMT anbefales til marsvin ). . . men efter de flyttede i Paxskab med skuffer, har jeg ikke fundet løsningen på at kunne bruge dem der. Jeg tænkte så, at jeg ville prøve om hamsterne kunne få glæde af dem i denne periode, hvor de bare ligger og er i overskud. Men. . . jeg har efterhånden set dem i en del dyrehandler. . . så du kan sagtens være heldig at støde på dem de steder .