Sad og kedet mig lidt så, ville lige vise jer rundt i Bassens bur
Buret ovenfra, her kan i se hvor stort bassens bur er, han bliver rigtig forkælet! Det er 71 x 45 x 29 cm. Købt på et loppemarked til den sølle sum af 50kr! :hwink:
Ja Gizmo var ikke helt tilfreds med jeg tog billeder af hans bur så han ville åbenbart være med på en af billederne. På billedet ser i hans madskål og vand. Og hans ynglings bold, den elsker han virkelig
Og hans hjemmelavet frugt/grønsags spyd.
Gizmos elskede, elskede, elskede hjul! Han er så glad for det, men det larmer desværre meget da han faktisk står på mit værelse :roll: Så snart skal han have et nyt.
Et klatre træ jeg har lavet til ham, ved godt det måske ikke er det smukkeste, men synes at det er for dyrt i dyrehandlen, men det er vel også tanken der tæller? :?: Der kan hænge frugt på træet.
"Ej hel ærlig, lad vær med at vække mig!" :oops:
Jeg tror enhver hamster hader at blive vækket når de sover. Den dejlige hammi :D
Hjemmelavet vippe Har jeg lavet, er lidt stolt af den, desuden er min lille bamse rigtig glad for den... :o ved siden af kan i se hans paprør. :kina:
Hans Godbidsbold! med Gulerod, æble og salat, hans ynglingsfrugt! Og hans træstamme og hans lille bunke hø :twisted:
Hans sandbad! 8-) Kunne en hams være mere forkælet? :ost:
What do you think? :kram:
Rundvisning i Gizmos bur - mange billeder.
-
Rundvisning i Gizmos bur - mange billeder.
Alle dyr er guds skabninger! Hilsen Buddy, Puch, Sugar, Diablo & Gizmo <3
-
Det ser rigtig godt ud. Han har masser at tage sig til
Men.... Bedrager mit øje mig, eller ser jeg hamstervat i hans hytte? I så fald, vil jeg stærkt anbefale dig at skaffe dig af med det og give ham toiletpapir i stedet. Det er meget bedre og meget billigere. De kan få tarmslyng af hamstervat, og deres lemmer kan vikle sig ind i det...
Men.... Bedrager mit øje mig, eller ser jeg hamstervat i hans hytte? I så fald, vil jeg stærkt anbefale dig at skaffe dig af med det og give ham toiletpapir i stedet. Det er meget bedre og meget billigere. De kan få tarmslyng af hamstervat, og deres lemmer kan vikle sig ind i det...
-