Rundvisning i Gizmos bur - mange billeder.

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Låst
AnetteDamgaard

Rundvisning i Gizmos bur - mange billeder.

Indlæg af AnetteDamgaard » 19. jun 2010 14:55

Sad og kedet mig lidt så, ville lige vise jer rundt i Bassens bur  :wink:

Billede
Buret ovenfra, her kan i se hvor stort bassens bur er, han bliver rigtig forkælet! Det er 71 x 45 x 29 cm. Købt på et loppemarked til den sølle sum af 50kr!  :hwink:

Billede
Ja Gizmo var ikke helt tilfreds med jeg tog billeder af hans bur så han ville åbenbart være med på en af billederne. På billedet ser i hans madskål og vand. Og hans ynglings bold, den elsker han virkelig :)
Og hans hjemmelavet frugt/grønsags spyd. :hkiss:

Billede
Gizmos elskede, elskede, elskede hjul! Han er så glad for det, men det larmer desværre meget da han faktisk står på mit værelse  :roll:  Så snart skal han have et nyt.

Billede
Et klatre træ jeg har lavet til ham, ved godt det måske ikke er det smukkeste, men synes at det er for dyrt i dyrehandlen, men det er vel også tanken der tæller?  :?: Der kan hænge frugt på træet.

Billede
"Ej hel ærlig, lad vær med at vække mig!"  :oops:
Jeg tror enhver hamster hader at blive vækket når de sover. Den dejlige hammi  :D

Billede
Hjemmelavet vippe   :wink: Har jeg lavet, er lidt stolt af den, desuden er min lille bamse rigtig glad for den...  :o ved siden af kan i se hans paprør.  :kina:

Billede
Hans Godbidsbold!  med Gulerod, æble og salat, hans ynglingsfrugt! :shock: Og hans træstamme og hans lille bunke hø  :twisted:

Billede
Hans sandbad!  8-) Kunne en hams være mere forkælet?  :ost:

What do you think?  :kram:
Alle dyr er guds skabninger! ;) Hilsen Buddy, Puch, Sugar, Diablo & Gizmo <3

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 21. jun 2010 14:19

Mange forskellige ting, jeg godt kan lide! :D
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 21. jun 2010 18:30

Det ser rigtig godt ud. Han har masser at tage sig til :D  

Men.... Bedrager mit øje mig, eller ser jeg hamstervat i hans hytte? I så fald, vil jeg stærkt anbefale dig at skaffe dig af med det og give ham toiletpapir i stedet. Det er meget bedre og meget billigere. De kan få tarmslyng af hamstervat, og deres lemmer kan vikle sig ind i det...

AnetteDamgaard

Indlæg af AnetteDamgaard » 25. jun 2010 20:25

Til ZenZen - Niks det er skam ikke hamstervat (: det er en hjemmelavet pude jeg har givet ham, jeg ved godt hamstervat er skadeligt for dem  :lol:
Alle dyr er guds skabninger! ;) Hilsen Buddy, Puch, Sugar, Diablo & Gizmo <3

Låst