Pjusketingen på 2 år med egen mening..

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Låst
websol

Pjusketingen på 2 år med egen mening..

Indlæg af websol » 26. aug 2010 20:22

Ja idag blev jeg så ejer af denne lille fyr..
Ordet over til Pjusketingen
Billede
mens jeg skruppede og skurede og afkalkede dens bur, fulte Pjusketingen med, og forsøgte at lave flere hudini numre..
og da den så sit nyrene bur her..
Billede
Jeg skal altså lige se havd hende Sanne har lavet ved mit bur..
Billede
sådan så der ud før pjusketingen flyttede ind, fra mutterne af en lille træramme jeg hurtigt tilpassede hans lille hus, nogle grankogler, en opklippet toriletrulle med hø, en lille trone oppe på huset af det grå plys tæppe fra ikea..
mutte mad og noget af naboens parekit blanding blandet sammen..  og et lille stykke frisk gulerod..(havde jo ikke andet hjemme da jeg fik han uden for lukketid, og uden foder)
jov nu må den gerne flytte ind..
Billede
Halløj hvad sker der her..
Billede
her er blødt og hvad er lige det..
Billede
...
Billede
Pjusketingen, en bestemt lille trold..
Billede
selv om man er 2 år er man altså frisk, og også pænere i pelsen efter sanne børstede mig....
Billede
GULLERROD..  
Billede
Billede
Nej da halløj MAD
Billede
Altså bliver så
Billede
glad for at se dig her at jeg lige vil hilse på dig..[/quote]
Billede

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 26. aug 2010 21:25

hvor er det fint
hvad er det der ligger oven på huset det der lyseblå noget?
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

qwertyy

Indlæg af qwertyy » 26. aug 2010 21:29

Hvor er han skøøøn! :hearts2
Billede+ min nye hamsterinde Musse!
Se billeder af Wonda og Musse på Flickr.com ~ hvil i fred Wonda.

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 26. aug 2010 21:34

Fine billeder  :D

Er han 2.år gammel ?

websol

Indlæg af websol » 27. aug 2010 00:29

:D i det blå på huset er et lille stykke af et hunde plyds tæppe jeg har købt i Ikea, bruger det også til marsvin..

jov den er 2 år gammel, har fået ham i dag.. han er mit første hamster.
så han skal have rigtig godt hamster foder.. sand, og katte tørkost når butikkerne åbner
han har været forsømt de sidste 6 uger han boede hos sin tidligere familie.., de sidste 14 dage fik kan havergryn, popcorn og nodet der lignede coco pops?
Billede

websol

Indlæg af websol » 27. aug 2010 00:32

:D ved godt jeg kun har ham på låntid, han er vist så gammel en sådan kan blive..  men hvis jeg er heldig har jeg ham et par mdr..

han er rigtig tam og opsøgende..
Billede

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 27. aug 2010 07:14

websol skrev::D ved godt jeg kun har ham på låntid, han er vist så gammel en sådan kan blive..  men hvis jeg er heldig har jeg ham et par mdr..

Ville bare sikre mig at du ved at du har ham på "lånt" tid, mange hamster når ikke engang at blive 2.år, så godt han er kommet hjem til dig så han kan blive forkælet den sidste tid.
Jeg har 5 hamster som bliver 2 år indenfor de næste 2 mdr, så det er også bare et spørgsmål om tid inden jeg mister dem.

websol

Indlæg af websol » 27. aug 2010 14:10

malthesmor skrev:
websol skrev::D ved godt jeg kun har ham på låntid, han er vist så gammel en sådan kan blive..  men hvis jeg er heldig har jeg ham et par mdr..

Ville bare sikre mig at du ved at du har ham på "lånt" tid, mange hamster når ikke engang at blive 2.år, så godt han er kommet hjem til dig så han kan blive forkælet den sidste tid.
Jeg har 5 hamster som bliver 2 år indenfor de næste 2 mdr, så det er også bare et spørgsmål om tid inden jeg mister dem.
jov, det ved jeg godt, skal have en ny langpelset Guld hamster bagefter, men nu er ham her jo her, og skal have det godt..
Billede

Cecilie89

Indlæg af Cecilie89 » 28. aug 2010 19:49

malthesmor skrev:

Nogle bliver da også ældre end 2 år? Det har jeg da hørt. Min hamster bliver også to år om en måneds tid ...
Mvh.
Cecilie Larsen,
www.totalgnaver.dk

2,7 marsvin
1,3 kaniner

websol

Indlæg af websol » 28. aug 2010 20:38

det kan jeg ikke svare dig på, men ham her er en brugt Hamster på 2 år jeg nu har haft 2 dage..
Billede
lige et frisk billed fra idag..
Billede

Bella

Indlæg af Bella » 28. aug 2010 20:47

SÅ fin :-)
Og dejligt billede  :love4:
Hamsterlige hilsner fra Bella og guldhamsterne Gurli, Georg, Gloria samt alle ungerne :-)

websol

Indlæg af websol » 29. aug 2010 00:27

Bella skrev:SÅ fin :-)
Og dejligt billede  :love4:
Mange tak, i dag fik han lige en mere plads i buret..  
Billede
Billede

Låst