Opdatering af burene! & et nyt!
-
Opdatering af burene! & et nyt!
Så er der blevet opdateret i burene, synes det var lidt på tide at jeg fik købte nogle nye ting til hamsteren, eftersom jeg nu fik Diablo!
Så var en tur inde på Lux-Shoppen og købte nogle småting, til 500kr. deriblandt et nyt bur til Diablo! :roll:
Nu fik jeg så tingene idag, & jeg flåede pakken op så hurtigt jeg kunne...!
Hernede er nogle billeder af burene skriv en kommentar!
Sugar's bur, hun begyndte at få vejrtrækningsproblemer af savsmulden, så jeg fik den ide at give hende Chinchilla sand at gå på, hun elsker det!!
(Der er kommet pap omkring hjulet) - Det nye her er sandet ;D
Diablo's nye bur, som jeg købte fra Lux-shoppen, til 230kr. ikke så galt synes jeg, købte det gule hus, træ-broen og strøgelsen, (Mini Hemp) God størrelse til en guldhamster.
Diablo ses på billede!! med de røde øjne...
Gizmos bur! der er enlig ikke noget nyt på billede, udover der os blev strøget med Hemp i hans bur, synes bare i skulle se det sådan som det ser ud nu
Så kan man se buret! Ny træ-stamme, han kan kravle igennem, han elsker den Ny vandflaske der hænger i tremmerne. & strøgelsel : det bedste til min hamster!
Her kan man bedre se vandflasen der hænger i tremmerne, og hans hus.
Alle 3 bure, sådan som de står på mit værelse
Så var en tur inde på Lux-Shoppen og købte nogle småting, til 500kr. deriblandt et nyt bur til Diablo! :roll:
Nu fik jeg så tingene idag, & jeg flåede pakken op så hurtigt jeg kunne...!
Hernede er nogle billeder af burene skriv en kommentar!
Sugar's bur, hun begyndte at få vejrtrækningsproblemer af savsmulden, så jeg fik den ide at give hende Chinchilla sand at gå på, hun elsker det!!
(Der er kommet pap omkring hjulet) - Det nye her er sandet ;D
Diablo's nye bur, som jeg købte fra Lux-shoppen, til 230kr. ikke så galt synes jeg, købte det gule hus, træ-broen og strøgelsen, (Mini Hemp) God størrelse til en guldhamster.
Diablo ses på billede!! med de røde øjne...
Gizmos bur! der er enlig ikke noget nyt på billede, udover der os blev strøget med Hemp i hans bur, synes bare i skulle se det sådan som det ser ud nu
Så kan man se buret! Ny træ-stamme, han kan kravle igennem, han elsker den Ny vandflaske der hænger i tremmerne. & strøgelsel : det bedste til min hamster!
Her kan man bedre se vandflasen der hænger i tremmerne, og hans hus.
Alle 3 bure, sådan som de står på mit værelse
Alle dyr er guds skabninger! Hilsen Buddy, Puch, Sugar, Diablo & Gizmo <3
-
-
-