Her bor Wonda.
Her bor Wonda.
Hej hamsterfolk
Fik lige lyst til at vise jer nogle billeder af Wondas bur!
I må gerne skrive hvad I synes der mangler
- Billederne er af elendig kvalitet fordi de er fra photobucket, men man kan se dem meget bedre på min flickr; http://www.flickr.com/photos/altonia/4871373486/
Nå hvad synes I?
..ved godt at hjulet ikke er så stort men det var det eneste på fod men vil købe et støre hjul jeg kan hænge på den stander der høre til hjulet
Fik lige lyst til at vise jer nogle billeder af Wondas bur!
I må gerne skrive hvad I synes der mangler
- Billederne er af elendig kvalitet fordi de er fra photobucket, men man kan se dem meget bedre på min flickr; http://www.flickr.com/photos/altonia/4871373486/
Nå hvad synes I?
..ved godt at hjulet ikke er så stort men det var det eneste på fod men vil købe et støre hjul jeg kan hænge på den stander der høre til hjulet
+ min nye hamsterinde Musse!
Se billeder af Wonda og Musse på Flickr.com ~ hvil i fred Wonda.
Det var dog et fint bur
Med venlig hilsen,
Jeanne
Køjer, huler, senge og andet til hamstere med stil!
Følg PetPile på Facebook
Jeanne
Køjer, huler, senge og andet til hamstere med stil!
Følg PetPile på Facebook
tak tak :D
det har jeg tænkt på, men jeg ved ikke hvor man kan købe sand til et sandbad :oops: men hvis jeg en dag finder det vil jeg da prøve det
man bruger chincilla sand og det kan købes i dyreforretninger. det er lidt dyrt, men det holder rimleigt længe
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.
-
Hyggeligt og kreativt bur du har indrettet.
Du kan købe sand i stort alle dyrehandler, det hedder chinchillasand. Du må til gengæld aldrig give den almindelig strandsand, da det ofte indeholder parasitter som er skadelige for hamsteren.
Jeg har lavet mine sandbad i fuglebade (du ved dem af gennemsigt plastik man kan købe i alle større dagligvare butikker), så undgår man at få sand i hele buret
Du kan købe sand i stort alle dyrehandler, det hedder chinchillasand. Du må til gengæld aldrig give den almindelig strandsand, da det ofte indeholder parasitter som er skadelige for hamsteren.
Jeg har lavet mine sandbad i fuglebade (du ved dem af gennemsigt plastik man kan købe i alle større dagligvare butikker), så undgår man at få sand i hele buret
-
okay det må jeg prøve så snart jeg ser det :b men de har det desværre ikke chincillasand i min lokale dyrehandler (som ellers er en rigtig stor en ) så jeg må længere ud for at få fat i det.
-
tak :b.