Tazzars Dubbel-Knut

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Låst
Amun-Ra

Tazzars Dubbel-Knut

Indlæg af Amun-Ra » 26. okt 2010 18:34

Du må undskylde min dårlige dansk. Men jeg har fået Google til at oversætte for mig. Ville elske at skrive på engelsk, men vidste ikke om det var tilladt.

Knut er en yndig sølvsort langhårede rex han født 26. juni 2009.
Knut giver børn af kvalitet og hans afkom har positioneret sig godt på udstillingerne. Hans datter Vixen blev nomineret til Best Langhåret af junior hunner. Hun er også kvalificeret avlshun (Laatu1). Knut er far til to kuld. Den sidste kuld født den 1. juli. Hans søn, dobbelt-Casanova er fra kuldet. En yndig normal farvet umborus, som er en kopi af sin far i form af personlighed. Knut er en vidunderlig han, super kælen, rolig, glat og vidunderligt sød. Han er en svensk import. :D
Vedhæftede filer
knuten12.jpg
knuten12.jpg (41.35 KiB) Vist 1819 gange
knuten.jpg
knuten.jpg (30.3 KiB) Vist 1819 gange

qwertyy

Indlæg af qwertyy » 26. okt 2010 21:00

hvor ser han velfriseret ud på billede nr. 2  :lol2: - han er rigtig dejlig :)
Billede+ min nye hamsterinde Musse!
Se billeder af Wonda og Musse på Flickr.com ~ hvil i fred Wonda.

Majlund

Indlæg af Majlund » 27. okt 2010 08:41

I am impressed by the translation - it is easy to understand :thumb: Knut are very, very beautyfull. Do not know if it is allowed to answer in english. . . I just took the chance this time :wink:
Haw many hamsters do you have?

Amun-Ra

I have..

Indlæg af Amun-Ra » 29. okt 2010 01:58

5 hamsters at the moment, two more on the way soon.
  • * Ancylus Gos Crazy Mink LH # rex carrier# (Ingmar Immanuel X Ancylus Faxina)
    * Baldur Yellow rex SH (Zheverez zDarinz X Delfoin Nauru)
    * Dubbel-Casanova Golden umborus LH #rex carrier# (Dubbel-Knut X Gos Crazy)
    * Lou Bega Blackyellow SH #rex carrier# (Zheverez Zorro X Zheverez Zmuffy Baby)
    * Tazzars Dubbel-Knut Silverblack rex LH (Alladins Fievel X Ängshöjdens snarstuckna Stina)
The two newcomers are...
  • * Embriosa Black rex LH (Paradisgårdens Ypperlig X Snårvindans Meliy Cyrus)
    * Do knot know yet chocolate SH #Rex Carrier# (Parents have no clue yet)
As you can see I am rex adicted! :lol:

In picture 2 Knut has been dating a brush! That is the reson why he looks so handsome...hehehe :wink:

The name of the Chocolate female and her pedigree I will know on monday. :D

Majlund

Re: I have..

Indlæg af Majlund » 29. okt 2010 07:58

Amun-Ra skrev: As you can see I am rex adicted! :lol:
Yes! :lol:  :wink:
I am more "all round" hamster adicted. . . but as long as I/we have as many other animals as we do now, I have to limit myself :oops:

Låst