Så har Luna fået nyt bur! Det er dejlig stort og med overetage, som jeg synes jeg manglede i det gamle bur. Det er et, min far selv har lavet
Her er lidt billeder af det. På etagen står der et lille hus, som dog kun er med på ét af billederne.
Synes I, der mangler noget eller bør laves noget om?
Undskyld den dårlige kvalitet på billederne, de er taget med mobil i dårligt lys.
Nyt bur :-)
Nyt bur :-)
- Vedhæftede filer
-
- IMG_0774.JPG (64.51 KiB) Vist 3359 gange
-
- IMG_0768.JPG (63.58 KiB) Vist 3359 gange
-
- IMG_0766.JPG (76.5 KiB) Vist 3359 gange
-
- IMG_0760.JPG (72 KiB) Vist 3359 gange
-
- IMG_0776.JPG (92.76 KiB) Vist 3359 gange
-
Det ligner et rigtig hygge-bur
Jeg er selv blevet stor fan af flying saucer "hjulet". De er bedre for hamsterens ryg, giver en mere varieret oplevelse og så er de handi-venlige. Min søde gamle Campbells Lykkes Columbine er blomstret op og blevet som ung igen, da hun fik sådan et. Hun kunne ikke helt klare hulet, jeg havde givet hende, men en flying saucer lod hende motionere på det niveau hun var og nu er hun næsten ikke til at hive væk fra den, hvis hun er vågen.
Jeg er selv blevet stor fan af flying saucer "hjulet". De er bedre for hamsterens ryg, giver en mere varieret oplevelse og så er de handi-venlige. Min søde gamle Campbells Lykkes Columbine er blomstret op og blevet som ung igen, da hun fik sådan et. Hun kunne ikke helt klare hulet, jeg havde givet hende, men en flying saucer lod hende motionere på det niveau hun var og nu er hun næsten ikke til at hive væk fra den, hvis hun er vågen.