Min gule ups'er Lindes Stella
-
Min gule ups'er Lindes Stella
Jeg har siden lørdag været hjemme hos Christina (Lindes hamsteri) sammen med Nikoline til veninde hygge Det var super hyggeligt og vi fik kigget og snakket en masse med hendes hamstere. Da vi går aftes finder ud af at en af hendes 2 han unger er en hun da hun lugter, og har kort afstand bliver vi meget forvirret for hun er meget gul og ikke tydelig tortie. Der er også blevet spurgt om hendes farve her på forum.
Her i dag finder vi så to små gule pletter, så hun er tortie og en hun (vi var bange for hun var tvekønnet). Christina ville have beholdt hende da hun var en dreng, men hun har beholdt en hun fra kuldet, så jeg kunne få lov at forelske mig i hende og hun stjal mit hjerte det lille pus. Hun er så nuttede, men er også bestemt og snakker når hun ikke er tilfreds. Det er så sødt
Heldigvis gik min mand Lars med til at vi skulle have hende så nu er hun hjemme hos os Den lille pige har været meget igennem på et døgn; kønsskift, blevet meget kigget på hendes kønsdele, skilt fra sin bror og fået nyt hjem. Hun har klaret det hele så flot og ligger nu og sover i sit bur. Nu får hun min. 1 døgns fred og ro til at vænne sig til det hele også skal jeg fortsætte med at opbygge mit bånd til hende
Der er mulighed for hun er drægtig, da hun har gået med sin bror i en uge, men jeg håber at der ingen unger kommer når hun er så ung.
Jeg elsker den her pige og er en skøn ups'er (ligesom de 2 andre vi har)
Hun er farven Rust Tortie Umbrouse
Her er billeder af skønne Lindes Stella fra i går (lånt af Lindes hamsteri og taget af Nikoline)
Her i dag finder vi så to små gule pletter, så hun er tortie og en hun (vi var bange for hun var tvekønnet). Christina ville have beholdt hende da hun var en dreng, men hun har beholdt en hun fra kuldet, så jeg kunne få lov at forelske mig i hende og hun stjal mit hjerte det lille pus. Hun er så nuttede, men er også bestemt og snakker når hun ikke er tilfreds. Det er så sødt
Heldigvis gik min mand Lars med til at vi skulle have hende så nu er hun hjemme hos os Den lille pige har været meget igennem på et døgn; kønsskift, blevet meget kigget på hendes kønsdele, skilt fra sin bror og fået nyt hjem. Hun har klaret det hele så flot og ligger nu og sover i sit bur. Nu får hun min. 1 døgns fred og ro til at vænne sig til det hele også skal jeg fortsætte med at opbygge mit bånd til hende
Der er mulighed for hun er drægtig, da hun har gået med sin bror i en uge, men jeg håber at der ingen unger kommer når hun er så ung.
Jeg elsker den her pige og er en skøn ups'er (ligesom de 2 andre vi har)
Hun er farven Rust Tortie Umbrouse
Her er billeder af skønne Lindes Stella fra i går (lånt af Lindes hamsteri og taget af Nikoline)
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Re: Min gule ups'er Lindes Stella
Åh, hvor er hun bare fin og sød. En rigtig lille charmerende pige. Tillykke med hende.
-
Tak Lotte
Hun har charmeret sig lige ind i mit hjerte
Hun har charmeret sig lige ind i mit hjerte
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Ja Sunny blev til Stella
Dejligt at du ikke kunne modstå hende, selvom jeg har lidt ondt af Lars med alle de hamstere du forelsker sig i hos mig (det er Marias 4. hamster fra mig og kun den første, Togo, var planlagt)
Dejligt at du ikke kunne modstå hende, selvom jeg har lidt ondt af Lars med alle de hamstere du forelsker sig i hos mig (det er Marias 4. hamster fra mig og kun den første, Togo, var planlagt)
-
Hun er fantastisk og er så glad for hun må bo hos mig Christina
Alle 4 hamstere fra dig er skønne og vil ikke undvære nogen af dem
Alle 4 hamstere fra dig er skønne og vil ikke undvære nogen af dem
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
Tillykke med hende! Hun er virkelig flot.
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
-
Tak Maria
Jeg er virklig også glad for hende.
Det går så godt med hende, og det virker til hun nyder til at være ude og snakke. Jeg er så glad for hun nu bor hos mig
Jeg er virklig også glad for hende.
Det går så godt med hende, og det virker til hun nyder til at være ude og snakke. Jeg er så glad for hun nu bor hos mig
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Tillykke med hende - hun er rigtig smuk.
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
-
Tak Maia
Det er så skønt at høre at jeg ikke er den eneste der synes hun er smuk. I princippet er det jo ligegyldig, men det er hyggeligt at i andre også synes hun er fin og smuk
Hun er faldet godt til i buret og jeg fik taget nogle billeder af hende. De er ikke samme kvalitet som dem Nikoline har taget med sit spejlrefleks, men mobilen gjorde det okay
Det er så skønt at høre at jeg ikke er den eneste der synes hun er smuk. I princippet er det jo ligegyldig, men det er hyggeligt at i andre også synes hun er fin og smuk
Hun er faldet godt til i buret og jeg fik taget nogle billeder af hende. De er ikke samme kvalitet som dem Nikoline har taget med sit spejlrefleks, men mobilen gjorde det okay
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
*Gosh* hvor er hun bare så fin!
Elsker hendes gule farve
Elsker hendes gule farve
-
Tak begge to. Jeg elsker også denne gule rust skønhed
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk