Min kommende dværghams.

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Majlund

Indlæg af Majlund » 28. jul 2009 22:26

Vi henter ham på søndag ser det ud til! :banan Både Bjørn og jeg glææææææder os! :hwink:

Lullie

Indlæg af Lullie » 28. jul 2009 23:55

Ih en lille mandarin :D
Sådan en lille vense er jeg også lykkelig ejer af, og jeg elsker simpelthen bare hans røde øjne, de er bare vildt kære!
Hilsen Louise & dværghamsen Simba (;
Hvil i fred Silver, for mig vil du altid være verdens bedste! :heart:

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 29. jul 2009 05:57

Majlund skrev:
Spot skrev:nårh <3 tillykke med smukheden :D
Dejlig farve men bryder mig ikke om øjnene til  :oops:
Tak! :D Selv har jeg vænnet mig til rødøjede dyr. . . jeg har en texelagtig hvid marsvinehun med røde øjne. . . fordi hun er så dejlig er jeg ligefrem endt med at finde rødøjede dyr fascinerende! :lol:  :hearts2
Hvor er han smuk :D Elsker den orange pels :P
Jeg syntes heller ikke synderligt om rødøjede dyr, indtil jeg besluttede mig for at beholde Cirkeline (min yngste hamster, Lh Hb Dove Tortie) fra mit kuld. Hendes øjne er sååå smukke :heart: Og siden har jeg også, ligesom dig, Majlund, fundet rødøjede dyr yderst interessante :D
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Majlund

Indlæg af Majlund » 29. jul 2009 10:05

Lullie skrev:Ih en lille mandarin :D
Sådan en lille vense er jeg også lykkelig ejer af, og jeg elsker simpelthen bare hans røde øjne, de er bare vildt kære!
Næh. . . har du sådan en?  :P Så må jeg lige kigge efter om der er billeder af din herinde!  :hop:

Majlund

Indlæg af Majlund » 29. jul 2009 10:10

HamsterMiaah skrev: Hvor er han smuk :D Elsker den orange pels :P
Jeg syntes heller ikke synderligt om rødøjede dyr, indtil jeg besluttede mig for at beholde Cirkeline (min yngste hamster, Lh Hb Dove Tortie) fra mit kuld. Hendes øjne er sååå smukke :heart: Og siden har jeg også, ligesom dig, Majlund, fundet rødøjede dyr yderst interessante :D
:lol: Jah. . . tror det med de røde øjne er et spørgsmål om tilvænning! Fordi alle mine andre marsvin er sortøjede syntes Bjørn også Fluffy (marsvin) må være noget helt specielt fint netop fordi hun har røde øjne! :wink:

Låst