Hamsterhulens Kong Vinter
det kan du sikkert også... men er ikke sikker hans mor er jo saphir.. så han må være split saphir og de vil de nok mest få saphir uger aner de ikke hahaburrus skrev:hm ja ok :lol:liv skrev:han er en fin lys Pearl agoutiemen har selv snakket med Ulla om det kuld og det eneste du kan gøre for at være 100% sikker er at parre ham med en agoutie ikke Split saphir
hvor er han nuttet!!
Jeg ville nu hellere finde en saphir pige til ham :oops: men nu er jeg også helt tosset med saphir og pearl saphir farverne :oops: :lol:

er der mulighed for alle farvene totalt lækkert!!
og der vil jeg jo også parre en saphir og Pearl agoutie ... så må
du vel også kunne få alle farvene nu hvor han er pearl agoutie split saphir ... problemet er bare han muligvis også kan være en mrk Pearl saphir :s
Hehe jeg vil helst ha en saphir hun så hurtigt som muligt, men der er jo ikke så mange som ikke er i karantæne osv... :(
men du kan være 100% sikker på at jeg er MEGET interesseret i MINDST en unge fra dit kuld til jul så
8-)
jeg vil riiiigtig gerne have vinterhvide lidt forskellige steder fra her i starten...
men du kan være 100% sikker på at jeg er MEGET interesseret i MINDST en unge fra dit kuld til jul så

jeg vil riiiigtig gerne have vinterhvide lidt forskellige steder fra her i starten...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk