Halvskadede, han er da ikke skadet Han er helt skallet, eller der nogen få hår man kun kan mærke, men ikke se. Han ligner en mini nøgen rotte uden haleLUX - part 2 skrev:Jeg synes han er RIGTIG fiiiin :D
Jeg kan nemlig godt li halvskadede dyr.
Vi har også en nøgen rotte (og har efterhånden haft et par stykker) og et par halvskadede.
Han ser deeeeejlig ud
En lille "charmetrold"
-
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
-
Nemlig, helt speciel, men sød Og tak :D :Dliv skrev:speciel men rigtig sød! tillykke med din lille ven det er jo også dejligt at have en unika engang imellem haha
-
Tak Han er fra solsidens dyrehandel, men han var den eneste Helt unikmig skrev:ej hvor er den dog cute hvilken dyrhandler har du købt den i? :D
og tillykke med den
-
Takmig skrev:nå okay,men tillykke med den lille nuttet fyr :lol: :hwink:BittéHamstereN skrev:Tak Han er fra solsidens dyrehandel, men han var den eneste Helt unikmig skrev:ej hvor er den dog cute hvilken dyrhandler har du købt den i? :D
og tillykke med den
-
-
http://hamsterland.dk/forum/viewtopic.php?t=12443LUX - part 2 skrev:Hvordan går det med grimlingen??
Men jeg har fundet ud af solsidens dyrehandel løj om ham.
De sagde han var sjællend. Nogen uger efter kom vi der for at kigge, og jeg gik som altid ud bagved for at kigge på deres ældre hamstere (dem der slås skiller de af bagved) og gæt hvad der sad der. En ny hårløs guldhamster. De har en eller anden kilde de kan få dem fra, så nu høre man nok snart om en masse hamster unger der dør (hvis folk nu ikke ved noget om dem og avler på hunnerne )
-
Jeg er meget enig! Ser nødigt hårløse hamstere bliver et "modefænomen" som marsvine skinnyer er blevet det - med hvad det medfører på sigt. Sådan rent personligt fatter jeg heller ikke helt det skønne i hårløse Der er så utroligt mange flotte, smukke og spændende hamstere med pels. . . for mig ville det give mere mening om man kastede sig over eksempelvis at bevare den oprindelige farve på guldhamsen. . . som jeg har læst mister aftegn og bliver sværere at finde i takt med alle de farver der er blevet fremvlet. Har det i øvrigt noget på sig???burrus skrev:hårløse er slet ikke noget der er "ønskværdigt" i DK efter min mening - ikek ude hos "alle og enhver" hvor unger evt. ender i dyrhandlen...
risiko'en for at en "uviden" avler på en hårløs hun er ALT for stor :(
trist at se, at de nu er endt i dyrhandlen :(
men godt at se at du har fået dig et fint kæledyr :D
tror sagtens du kan finde en gylden guldhamster dem har jeg f.eks. lavet nogle stykker af..
de dukker op i en del kul faktisk hist og her, men der laves meget sjældent rene gylden-kuld, fordi de er umulige at komme af med
problemet med hårløse hamstere, er ikke "modefænomenet", men mere at hårløse hunner ikke kan give deres unger mælk overhovedet...
så får hun nu 12 unger - så vil ejeren stå med 12 unger som enten skal akut aflives, eller også skal man vente på de dør af sult :(
og det er jo ofte set, at man får drægtige hunner fra dyrhandlen også...
de dukker op i en del kul faktisk hist og her, men der laves meget sjældent rene gylden-kuld, fordi de er umulige at komme af med
problemet med hårløse hamstere, er ikke "modefænomenet", men mere at hårløse hunner ikke kan give deres unger mælk overhovedet...
så får hun nu 12 unger - så vil ejeren stå med 12 unger som enten skal akut aflives, eller også skal man vente på de dør af sult :(
og det er jo ofte set, at man får drægtige hunner fra dyrhandlen også...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
gyldne guldhamstere er lette at finde, jeg har selv nogle stykker, og har fået en gylden unge så sent som i sidste kuld
og har nogle stykker gående som salgsdyr
og har nogle stykker gående som salgsdyr
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
I de næste par kuld jeg laver, vil næsten alle unger med 100 % sikkerhed blive gylden, da mine intentioner er at parre flere gener sammen hvor de ikke er split for hinandens gener og så derefter parre 2 sammen med fælles splitgener, så det giver automatisk en masse gyldne unger.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Jeg citerer lige fra en hamsterbog:
"Oprindelige farve: Vildtfarverne er meget smukke og kan sagtens hamle op med de andre farver. Den guldfarvede ryg, den hvide underside og de mørke kindstriber får disse hamstere til at se meget farverige ud. Desværre forsvinder denne "almindelige" farvning mere og mere, og mange af de hamstere, der sælges, har færre kontraster i aftegningen.
Så det er med andre ord "en and" - men er det også "en and" at de gyldne nu har færre kontraster i aftegningen
Jeg vil helt sikkert have fat i en vildtfarvet guldhams på et tidspunkt. . . men ikke lige nu. Jeg skal (naturligt) ned i marsvineantal før jeg vil op i hamsterantal (måske lige med undtagelse af en enkelt dværg ekstra i tiden indtil)
"Oprindelige farve: Vildtfarverne er meget smukke og kan sagtens hamle op med de andre farver. Den guldfarvede ryg, den hvide underside og de mørke kindstriber får disse hamstere til at se meget farverige ud. Desværre forsvinder denne "almindelige" farvning mere og mere, og mange af de hamstere, der sælges, har færre kontraster i aftegningen.
Så det er med andre ord "en and" - men er det også "en and" at de gyldne nu har færre kontraster i aftegningen
Jeg vil helt sikkert have fat i en vildtfarvet guldhams på et tidspunkt. . . men ikke lige nu. Jeg skal (naturligt) ned i marsvineantal før jeg vil op i hamsterantal (måske lige med undtagelse af en enkelt dværg ekstra i tiden indtil)