Chagos og Balders bure :)
-
Ja har set dine billeder af buret i en anden tråd, så kan forestille mig, at hvis du fylder den højt med jord, at der så ikke er meget plads til at lave noget i forskellige højder.
Virker som et godt bur dog, dit, minder lidt om et min veninde bruger
Jeg ved bare ikke, hvordan man kan udbygge sådan et bur :?
Virker som et godt bur dog, dit, minder lidt om et min veninde bruger
Jeg ved bare ikke, hvordan man kan udbygge sådan et bur :?
-
-
Tak!!Susanne skrev:Fedt bur hvor har du købt det og den er på billede 1 hvor der er sand i toppen ??
Stor skrald, altså gratis bur som er blevet gjort meget lavere end da jeg fandt det. Det meste af tilbehøret er fra lux shoppen og køjerne fra petpile
Med Venlig Hilsen
Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.
Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.
-
hvor fint :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
Tak
Jeg kom lige i tanke om, at jeg har rør fra mit gamle bur jeg ikke brugte og kom så frem til, at de jo kunne hænge i det her bur som en ekstra vej op til løbehjulet.
Og fordi rørerne ikke er monteret vandret nogen steder bruger den dem ikke som toilet og madsted
Jeg kom lige i tanke om, at jeg har rør fra mit gamle bur jeg ikke brugte og kom så frem til, at de jo kunne hænge i det her bur som en ekstra vej op til løbehjulet.
Og fordi rørerne ikke er monteret vandret nogen steder bruger den dem ikke som toilet og madsted
Med Venlig Hilsen
-
-
Lidt ny indretning og så lille Chago midt i billedet, så I kan få en ide om, størrelsen af dens bur...
- Vedhæftede filer
-
- Bur oppe fra med Chago.jpeg (88.26 KiB) Vist 4415 gange
Med Venlig Hilsen
-
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej hvor er det bare flot
Jeg håber ikke Chago kan lide at bide i snore, ellers hænger rørerne der nok ikke så længe :oops:
Jeg håber ikke Chago kan lide at bide i snore, ellers hænger rørerne der nok ikke så længe :oops:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
-
Så har Balder fået sit helt eget bur. Godt nok er det meget lille, men det opvejer alle de dejlige klatre muligheder på siderne og i loftet. En lille detalje er, at løbehjul og soveareal er væk fra gulvet, så der er mere plads til at løbe rundt og grave. Billederne er ikke de bedste, men synes stadig I skal se dem
- Vedhæftede filer
-
- Kæmpe buret :D Chago har pt to hjul den kan løbe i. Vælger at tro, den bliver klogere af valgmuligheder :D
- Chagos bur1.JPG (88.83 KiB) Vist 4382 gange
-
- Endnu et billed af det nye bur.
- Bur.JPG (88.39 KiB) Vist 4384 gange
-
- Køjen er hængt skævt, sådan at Balder kravler op af den til sit hus. Fungere glimrende.
- Bur1.JPG (88.62 KiB) Vist 4384 gange
Senest rettet af Chagos Mutti 20. apr 2010 12:46, rettet i alt 1 gang.
Med Venlig Hilsen