Ai sikke et fantastisk flot bur!
Nu er jeg da helt misundelig :D
Hvad siger hamsteren til den nye bolig?
Mannes nye bur
Det er godt nok billigt! Det er lige før jeg skal forbi Varde inden længe, for at tage mig en shoppetur derinde :Dchlin skrev:ÅH NEJ, nu sælger de også CareFresh! Bla. 14 liter natural for 39 kr, så nu er jeg vidst stamkunde hos dem!! (jeg kunne da også have ladet være med at anbefale at de fik noget ordentligt strøelse!)chlin skrev:Uh, ja jeg skulle have noget til min søster i fødselsdagsgave, for hun får kat om et par uger, og så havde de lige et kradsetræ til halv pris - ja tak! og så lidt legetøj til katten.Maiken skrev: De har et stort lager, det kan man som regel få lov til at komme ud og se, især hvis man spørger efter noget helt bestemt. Desværre burde de have lagt mere af lagret til deres butik, så ville det være himlen :P
Jeg plejer at købe carefresh (?) i Maxi zoo, for det har de ikke derinde
Hvad endte du med at kæmpe? :D
Jeg var rimelig god til at styre mig i hamsterafdelingen, det blev kun til en ny hængebro (Lullu har splittet sin gamle ad i glæde over den!), et hus, et hjul, en hule, sand og lidt foder - det kunne have været meget værre! Jeg var godt tilfreds med at de ikke havde alle burene frit fremme, for så ville jeg da have aflivet mit dankort. Er selv ret stolt over at jeg kunne bære alt ud i bilen på en gang