Hamsterskabsbur (:

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Meddie

Indlæg af Meddie » 10. jun 2008 12:17

Ser super godt ud! :D
~ Mvh. Mette og Clean

JasMal

Indlæg af JasMal » 10. jun 2008 12:28

Wauw det ser sgi godt ud  :lol:  :lol:  Jeg tror jeg nupper din ide og kopierer den herhjemme - smaaaaaaaaart siger jeg bare  8-)

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 10. jun 2008 14:28

Meget kreativt fundet på sådan noget lignende har jeg også før tænkt på. :wink:

Jeg ville bare have sat en træ kant i bunden af lågerne så alle spåner ikke smutter ud gennem nettet. :wink:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

burrus

Indlæg af burrus » 10. jun 2008 14:31

Benjamin skrev:Meget kreativt fundet på sådan noget lignende har jeg også før tænkt på. :wink:

Jeg ville bare have sat en træ kant i bunden af lågerne så alle spåner ikke smutter ud gennem nettet. :wink:
det er jo så der hun har en kant med plexiglas  :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 10. jun 2008 14:33

burrus skrev:
Benjamin skrev:Meget kreativt fundet på sådan noget lignende har jeg også før tænkt på. :wink:

det er jo så der hun har en kant med plexiglas  :wink:
aha smart men det så jeg ikke lige på billedet. :lol:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Lilly03

Indlæg af Lilly03 » 10. jun 2008 14:45

Er "flisen" til at de kan slibe deres negle? ;)

Nu vil jeg nødigt lyde som en narkoman, dersparat efter kokain (en jaa, måske meget dårlig metafor), men betyder det at du har duna-burer du IKKE bruger?  :lol:

Hopiw

Indlæg af Hopiw » 10. jun 2008 14:48

Lilly03 skrev:Er "flisen" til at de kan slibe deres negle? ;)

Nu vil jeg nødigt lyde som en narkoman, dersparat efter kokain (en jaa, måske meget dårlig metafor), men betyder det at du har duna-burer du IKKE bruger?  :lol:
Flisen er til de kan nå deres vand flaske, plexiglasset er lidt for højt, men det fungere.

Ja jeg har tomme bure (en sætning jeg ikke troede jeg kunne forme), men kender jeg mig selv ret så bliver det nok fyldt op igen... meget hurtigt  :lol:

Lilly03

Indlæg af Lilly03 » 10. jun 2008 14:51

Hopiw skrev:
Flisen er til de kan nå deres vand flaske, plexiglasset er lidt for højt, men det fungere.

Ja jeg har tomme bure (en sætning jeg ikke troede jeg kunne forme), men kender jeg mig selv ret så bliver det nok fyldt op igen... meget hurtigt  :lol:
Åhh, Hopwi, er en af dem ikke til salg?.. -Bukker mig ynkeligt i støvet, og tigger  :lol:

Hopiw

Indlæg af Hopiw » 10. jun 2008 14:57

Lilly03 skrev:Åhh, Hopwi, er en af dem ikke til salg?.. -Bukker mig ynkeligt i støvet, og tigger  :lol:
Desværre nej. Skal også bruge bure til når ungerne bliver taget fra moren.  :wink:

burrus

Indlæg af burrus » 10. jun 2008 14:58

Hopiw skrev:
Lilly03 skrev:Er "flisen" til at de kan slibe deres negle? ;)

en af dem ryger der sikkert en robo i :wink:  :lol:  :D  :engel1:  :yeah:  :wheel:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Lilly03

Indlæg af Lilly03 » 10. jun 2008 15:02

Eiij, der var sørme synd! ;)

Hopiw

Indlæg af Hopiw » 10. jun 2008 15:13

burrus skrev:en af dem ryger der sikkert en robo i :wink:  :lol:  :D  :engel1:  :yeah:  :wheel:
jaaaaah, måske :oops:

Spot

Indlæg af Spot » 10. jun 2008 15:23

Rigtig flot resultat :D
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Jeanette

Indlæg af Jeanette » 10. jun 2008 15:27

Det er virkelig virkelig flot!!!

Ærgeligt at man har 10 tommelfingre, og ikke aner hvordan man bruge en boremaskine  :lol:

Hvad angår det med at beskytte hylderne mod tis, kan man så ikke bruge det der halløj man kan købe til at påklistre vindueskarme? Kan man ikke få det i sådan noget plastik agtigt noget...?
Ellers kan man måske lime et stykke af en voksdug på...?

burrus

Indlæg af burrus » 10. jun 2008 15:30

øhm hvor brede er de lister du har brugt?

er ret "spørge-jørgen" lige nu - men går selv og roder med tanken om sådan et bur-system... det er altså lidt "federe" at se på end en masse duna bure...
Pia B

Låst