Grønnebæks Omega Centauri og Cephey kommer nordpå
Grønnebæks Omega Centauri og Cephey kommer nordpå
så var det flyttedag for omega og brormand cephey
omega sku jeg have og cephey er sofies som er kommet på "ophold" indtil jeg skal Aalborg :D
så jeg drog til skærbæk hvor jeg mødte heidi :D
først dejlige cephey - han var lidt genert
omega fandt hjørnet og gjorde sig totalt lækker
men det er hårdt at flytte hjemmefra - så man blir hurtigt træt!
hele vejen oppe i Thy flyttede først cephey ind i sin ferielejlighed - stadig lidt genert...
men også totalt nuttet!
se lige den pels :D
så flyttede Omega ned i sit slot hun er godt nok lille i det stooooore bur men det ska hun hurtigt blive tryg ved :D
hendes pels altså - jeg er totalt tabt til rex nu :oops:
"uhh mit soveværelse"
"pænt godnat - det har været en lang dag, så nu vil jeg godt have nattero!"
de to er simpelthen snydt ud af farmand olivers næse i temperamentet! :D stille og rolige og så omgængelige! :D
Sofie - GLÆD DIG til du får lille Cephey hjem! han er noget af det kæreste! :D
jeg tror aldrig jeg har set så lækre 4-ugers unger - og jeg har ellers set mange dejlige unger! :D
mange mange tak Heidi! :D
Omega skal SÅ meget udstilles til efteråret! hendes sorte er så flot og kun lige en lille hagesmæk og lidt hvide tæer - eller er hun helt sort under maven :D og hendes krøller gir mig lyst til at synge "krøller eller ej" resten af aftenen :oops: :oops: hun er simpelthen - ja :love4: :love4: :hearts2 :hearts2 :hearts2 :banan :banan
I'm in loooooove!
omega sku jeg have og cephey er sofies som er kommet på "ophold" indtil jeg skal Aalborg :D
så jeg drog til skærbæk hvor jeg mødte heidi :D
først dejlige cephey - han var lidt genert
omega fandt hjørnet og gjorde sig totalt lækker
men det er hårdt at flytte hjemmefra - så man blir hurtigt træt!
hele vejen oppe i Thy flyttede først cephey ind i sin ferielejlighed - stadig lidt genert...
men også totalt nuttet!
se lige den pels :D
så flyttede Omega ned i sit slot hun er godt nok lille i det stooooore bur men det ska hun hurtigt blive tryg ved :D
hendes pels altså - jeg er totalt tabt til rex nu :oops:
"uhh mit soveværelse"
"pænt godnat - det har været en lang dag, så nu vil jeg godt have nattero!"
de to er simpelthen snydt ud af farmand olivers næse i temperamentet! :D stille og rolige og så omgængelige! :D
Sofie - GLÆD DIG til du får lille Cephey hjem! han er noget af det kæreste! :D
jeg tror aldrig jeg har set så lækre 4-ugers unger - og jeg har ellers set mange dejlige unger! :D
mange mange tak Heidi! :D
Omega skal SÅ meget udstilles til efteråret! hendes sorte er så flot og kun lige en lille hagesmæk og lidt hvide tæer - eller er hun helt sort under maven :D og hendes krøller gir mig lyst til at synge "krøller eller ej" resten af aftenen :oops: :oops: hun er simpelthen - ja :love4: :love4: :hearts2 :hearts2 :hearts2 :banan :banan
I'm in loooooove!
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
det var ikke lykkedes uden din oliver
hehe ja de er dejlige og der er flere hvor de kommer fra :lol: hvis nogen er interesserede hehe.
håber jeg kommer til næste udstilling men det er jo laaaangt at køre for mig alene så det må jeg lige se på for så skal lille capricorni og rofus (halvbroren til kuldet) også med.
synes bare rex pelsen er sååååååå lækker på de små
hehe ja de er dejlige og der er flere hvor de kommer fra :lol: hvis nogen er interesserede hehe.
håber jeg kommer til næste udstilling men det er jo laaaangt at køre for mig alene så det må jeg lige se på for så skal lille capricorni og rofus (halvbroren til kuldet) også med.
synes bare rex pelsen er sååååååå lækker på de små
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
hehe det var turen værd :D
og så gir også lidt mere mening at hente to hamstere end en hamster, når man må køre 550 km på en dag efter dem
og så gir også lidt mere mening at hente to hamstere end en hamster, når man må køre 550 km på en dag efter dem
Pia B
-
pelsen sku gerne blive længere :D men krøllerne sku jo gerne blive der :D
Pia B
-