Ja, så syntes jeg det er på tide at vise frem hvordan Hamsters bur se ud.. har lige skiftet idag og ændret det for 3. gang på ganske kort tid pga tremmebidning og andre ting...
Og det er med vilje at lågen stadig sidder på så vi kan lukke hvis hun sidder for meget i tremmerne ovenpå..
det brune er sådan noget papirpap ting der bruges når man skal male... det er lagt der både for Hamsters skyld og vores.. vi fandt ud af at hun ikke kunne bide tremmer når det ligger der... hun tror åbenbart der er lukket og ikke længere tremmer eller sådan noget i den retning...
Hun har sin hamsterbold inde i buret som hjul både så hun har et hjul og fordi hun mente at når hun var ude at løbe i stuen skulle hun tisse i hjørnerne.. gudskelov har vi lakeret trægulv så nåede at tørre det op inden det gik i brædderne..
Burskift
Burskift
- Vedhæftede filer
-
- Det hele...
- Resize-IMG_3673.jpg (166.38 KiB) Vist 1769 gange
-
- Nedenunder står mit røde hus på hovedet så stigen kan skråne og hamster kan komme op
- resize-IMG_3670.jpg (148.92 KiB) Vist 1769 gange
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
hehe... mange tak :D Ja er glad for at jeg fandt frem til muligheden med toppen fra det gamle bur og at jeg kunne lade lågen sidde på så vi kunne lukke hende inde i nederste del når vi skulle sove..
hun har virket glad for det indtil videre.. der har allerede været 2 gange at vi måtte lukke hende nedenunder pga tremmebidning.. så sad hun der var og var lidt sur og så løb hun ellers i sin bold og gravede efter mad i savsmuldet..
hun har virket glad for det indtil videre.. der har allerede været 2 gange at vi måtte lukke hende nedenunder pga tremmebidning.. så sad hun der var og var lidt sur og så løb hun ellers i sin bold og gravede efter mad i savsmuldet..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11