Cranium, kongen, Kali og Constantine
Cranium, kongen, Kali og Constantine
gik lige i gang med at tage lidt billeder af hammi'erne - kunne ikke lige vente til i morgen hvor jeg har al lyset, så det er ikke lige alle der er lige gode
Først min dejlige Mr. Cranium, min lille blå mand, som egentlig skulle sælges, men som valgte at han ville blive hjemme...
hvem har lige hørt om en campbells der slikker på fingre før? !njår!
Selvom han er glad for mennesker, skal man stadig holde snitterne fra hans bur - så han bliver samlet stille og roligt op i denne bøtte :lol: territoriale lille skid :lol: men han er jo også campbells... :lol:
når først han er oppe er han en engel :mrgreen:
Så er der Kong Vinter - og så fandt jeg ud af at hvid hamster på hvid baggrund er SVÆRT! :lol:
viiiiinterpels :lol:
Kali sku jo også have taget billeder til hjemmesiden, men tror nok der skal tages nogle nye i morgen i stedet
Det sammen med Constantine - han får helt bestemt taget nye billeder i morgen.. gad ikke en gang redigere dem ordentligt
men han var så sød, så synes alligevel han ska vises frem
Først min dejlige Mr. Cranium, min lille blå mand, som egentlig skulle sælges, men som valgte at han ville blive hjemme...
hvem har lige hørt om en campbells der slikker på fingre før? !njår!
Selvom han er glad for mennesker, skal man stadig holde snitterne fra hans bur - så han bliver samlet stille og roligt op i denne bøtte :lol: territoriale lille skid :lol: men han er jo også campbells... :lol:
når først han er oppe er han en engel :mrgreen:
Så er der Kong Vinter - og så fandt jeg ud af at hvid hamster på hvid baggrund er SVÆRT! :lol:
viiiiinterpels :lol:
Kali sku jo også have taget billeder til hjemmesiden, men tror nok der skal tages nogle nye i morgen i stedet
Det sammen med Constantine - han får helt bestemt taget nye billeder i morgen.. gad ikke en gang redigere dem ordentligt
men han var så sød, så synes alligevel han ska vises frem
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
de er bare så smukke
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
eneste ulempe er at det er PAP! de tisser EN gang på det og så skal hele stykket smides ud...malthesmor skrev:Skønne billeder Pia,men du har ret din grå baggrund ville være bedre til de 3 sidste , jeg syntes den grå baggrund er såå flot :oops:
men jeg arbejder kraftigt på at finde vinyl/linoliums stykker i hvid og grå
Det er bare liiiiidt pebret at købe ind som bestilling, så jeg går og tjekker rester hos ALLE gulvbutikker i Aalborg
Pia B
-
Så fine billeder, er helt væk i det billede hvor Constantine sidder med lukkede øjne :hearts2
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
-
-