Lige lidt nye billeder af mine nu 17-18 dage gamle unger. De har alle fået navne her til aften, så stamtavlerne kunne blive ansøgt
først - den lille pige jeg selv beholder, som kommer til at hedde Queen Isabel
Pearl drengen - Laszlo
mor og unger
Vladimir
Isabel til højre og så Anettes Grok oven på Pixie :lol:
De er altså enoooormt nuttede
Daisy-baby'erne bliver større :P
Daisy-baby'erne bliver større :P
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
ja hun er faktisk meget hvid af en pearl agouti - men den farve hun har er til gengæld sort (nogle steder brun) - og ikke grå som de pearl saphir jeg har haft :D
Jeg er slet ikke i tvivl om, at hun er agouti - for farven er helt tydelig ens ift. hendes agouti søskende
utroligt - jeg havde faktisk ikke troet det var så "let", men kan TYDELIGT se forskel på de her agouti unger og så de saphir unger jeg har haft :D
jaja man lærer jo så længe man lever 8-)
Jeg er slet ikke i tvivl om, at hun er agouti - for farven er helt tydelig ens ift. hendes agouti søskende
utroligt - jeg havde faktisk ikke troet det var så "let", men kan TYDELIGT se forskel på de her agouti unger og så de saphir unger jeg har haft :D
jaja man lærer jo så længe man lever 8-)
Pia B
-
-
-