Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
-
Majlund
Mine tre hamstere har jo fået foderspid

. Jeg har fået taget et par film, så man kan se hvordan det spænder af i praksis. Fordelen er at hamsterene ikke kan slæbe agurkstykket med ind i reden - eller bare få det grisset godt og grundigt ind i spåner. Undskylder for den ringe filmkvalitet. Den er taget sent aften. Først demonstrerer Bamse.. :hgrin: :
Men. . . så så jeg lige det her for kort tid siden

. Abrikos var vist blevet sulten her midt på formiddagen. . . men helt stå op er jo også så voldsomt . . . der var vist liiige det der stykke agurk, hun ikke spiste i løbet af natten. Så meget for fordelen ved "hamsterne ikke kan slæbe agurkestykket med ind i reden og". . . Hvad kan jeg sige? :roll: Den kloge narrer den mindre kloge

:

-
golillefod98
Nuuuurh hvor er de bare søde

Hviske: og lidt doven

-
Majlund
golillefod98 skrev:Nuuuurh hvor er de bare søde

Hviske: og lidt doven

Tak

(og ja. . . Abrikos er lige lidt for udspekuleret der

).
-
kathrine8D
Sikke søøde de er!
Hold op hvor jeg savner at have guldhamster.

Begge meget fiine!
Kunne jeg lokke dig til at fortælle mig hvor du har købt de der foderspid?
De er da vildt smarte.

Kærlige hamster hilsner Kathrine.
-
Majlund
Tak

(og jeg håber du får en guldhamster snart igen

for det er jo vanedannende at have begge dele - må du forklare dine forældre

).
Foderspiddene er købt for så længe siden at forretningen ikke eksisterer længere - jeg brugte dem til mine marsvinebure (de kan bestemt også VARMT anbefales til marsvin

). . . men efter de flyttede i Paxskab med skuffer, har jeg ikke fundet løsningen på at kunne bruge dem der. Jeg tænkte så, at jeg ville prøve om hamsterne kunne få glæde af dem i denne periode, hvor de bare ligger og er i overskud. Men. . . jeg har efterhånden set dem i en del dyrehandler. . . så du kan sagtens være heldig at støde på dem de steder

.