Nyt bur. :)

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Låst
Cecilie89

Nyt bur. :)

Indlæg af Cecilie89 » 24. jul 2010 20:52

Ja, jeg fik jo en ny hamster i mandags. Tidligere ejer skulle bare af med den, og gav mig alt med til den. Dog synes jeg ikke at dens bur var ret godt. 3 etager, og der var tremmebund på alle tre etager. Den vil nødig forlade dens hus i buret, og det kan jeg godt forstå, for det ville jeg heller ikke hvis mine ben røg igennem hver gang man vil gå! Desuden synes jeg også at det for lille, det måler ikke meget mere end 30x20 (mener jeg).
Ser sådan her ud:

Billede

Nå, jeg har nu fået fat i et nyt bur. Hvadenten hamsteren skal sælges videre eller ej, så synes jeg at den skal have et ordentligt bur at gå i. Så her er det nye - det måler 80x49x38, så det er dejligt stort for den bette. :) Derudover synes jeg også at det er flot! Det er købt brugt, men det kan man ikk se, så det er praktisk talt nyt alligevel. :P

Billede

Billede

Derudover kan jeg vel også lige slutte af med at præsentere King - den nye hamster og nye beboer af mit køb:

Billede

Billede
Mvh.
Cecilie Larsen,
www.totalgnaver.dk

2,7 marsvin
1,3 kaniner

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 25. jul 2010 11:06

Det ser rigtig godt ud! Hvad måtte du give for buret?  :)
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

Cecilie89

Indlæg af Cecilie89 » 25. jul 2010 11:08

Chagos Mutti skrev:Det ser rigtig godt ud! Hvad måtte du give for buret?  :)
Jeg gav 300 kr og fik det endda leveret lige til døren. :)
Mvh.
Cecilie Larsen,
www.totalgnaver.dk

2,7 marsvin
1,3 kaniner

AnetteDamgaard

Indlæg af AnetteDamgaard » 25. jul 2010 14:49

Synes det var rigtig godt du fik købt hamsteren et nyt bur, det gamle den havde var alt for lille, ville heller ikke gå på tremmer hvis jeg var en hamster :/ super nyt bur du købte!  8-)
Alle dyr er guds skabninger! ;) Hilsen Buddy, Puch, Sugar, Diablo & Gizmo <3

Cecilie89

Indlæg af Cecilie89 » 25. jul 2010 15:01

AnetteDamgaard skrev:Synes det var rigtig godt du fik købt hamsteren et nyt bur, det gamle den havde var alt for lille, ville heller ikke gå på tremmer hvis jeg var en hamster :/ super nyt bur du købte!  8-)
Tak skal du have Anette. :)
Mvh.
Cecilie Larsen,
www.totalgnaver.dk

2,7 marsvin
1,3 kaniner

Låst