Så fandt jeg mig en ny hamster
De sagde i butikken at hun var 10 uger.. det har jeg dog lidt svært ved at tro på i forhold til hendes størrelse...
Men hun er i hvert fald dejlig...
Sød og nysgerrig... virker til at kunne blive et rigtig roligt kælehamster hvis jeg arbejder lidt med hende...
Hun er lige nu ved at finde sig til rette i buret... det er nok 5 gange så stort som det hun før delte med sine 5 søskende... har også givet hende et hjul og rør... tror måske rørene var en ikke så smart ide i forhold til at skulle kunne få fat i hende så hun kan tæmmes...
tror jeg lader hende få fred indtil efter vi har spist aftensmad hvor jeg så vil forsøge at lokke hende med lidt agurk....
Mit humør har helt sikkert fået en optur ovenpå at finde en så sød guldhamster så hurtigt...
vedhæfter lige de få billeder jeg allerede nu kan vise af hende...
navnet Issi var udfra at vi hentede hende i en iskasse med navnet Bravissimo på og så fik jeg ideen med Issi
Velkommen til Issi
Velkommen til Issi
- Vedhæftede filer
-
- IMG_0594.JPG (154.76 KiB) Vist 1653 gange
-
- IMG_0595.JPG (141.3 KiB) Vist 1653 gange
-
- IMG_0598.JPG (139.74 KiB) Vist 1653 gange
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
-
-
mange tak
ja gylden er en flot farve.. tænker lidt på om hun måske er langhåret da hun har rimelig tyk pels allerede... kan huske at Tulle var faktisk langhåret.. det blev opdaget ved at den ene af hendes piger lavede langhårede unger med en ikke langhåret han :P
men nu må vi se... tror som sagt ikke helt på at hun allerede skulle være 10 uger... synes hun virker alt for lille og spinkel til det.. og hun var ikke den mindste i flokken heller...
ja gylden er en flot farve.. tænker lidt på om hun måske er langhåret da hun har rimelig tyk pels allerede... kan huske at Tulle var faktisk langhåret.. det blev opdaget ved at den ene af hendes piger lavede langhårede unger med en ikke langhåret han :P
men nu må vi se... tror som sagt ikke helt på at hun allerede skulle være 10 uger... synes hun virker alt for lille og spinkel til det.. og hun var ikke den mindste i flokken heller...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11