Hvis mig hvordan din hamster bor? - billeder
-
Hvis mig hvordan din hamster bor? - billeder
Ja overskriften siger næsten sig selv, smid et billede ind af dit / dine bure til dine eller din hammi :mrgreen: så vi kan se hvordan hende eller han bor hos dig?
Gizmo's bur, man kan dog ikke se det hele, men en lille del af buret da han har et Gabber Rex bur
Har desværre ikke li' et billede af det bur hvor Sugar bor idag, men her er et billede af det bur hun boede i en måned dengang hun manglede, mig & min far lavede det til hende :D
[/quote]
Gizmo's bur, man kan dog ikke se det hele, men en lille del af buret da han har et Gabber Rex bur
Har desværre ikke li' et billede af det bur hvor Sugar bor idag, men her er et billede af det bur hun boede i en måned dengang hun manglede, mig & min far lavede det til hende :D
[/quote]
Alle dyr er guds skabninger! Hilsen Buddy, Puch, Sugar, Diablo & Gizmo <3
Billeder af dværgen Vaks`bur. Hans bur er et Gabber Rex bur og "hylden" er oprindeligt en hylde til at hænge i et tremmebur. . . jeg har bare vendt den på hovedet og sat den i spænd mellem burover og underdel. "Benene" er faktisk de to "kroge" den normalt ville hænge i. Hyggeposen på hylden kan anbefales. . . I øjeblikket sover Vaks også derinde om dagen (jeg har lavet foldningen lidt mindre så posen er længere og der er dejligt mørkt henne i enden af den ).
her pjusketingens nyr bur, en sating langpelset guldhamster på 2 år, jeg nu har haft i under 1 mdr.
her bor han
den grønne hylde er ëfterfølgende halvreret og der er bedre plads til hans løbehjul nu..
dette smager bedre en popcorn og koko pops, det foder han havde levet af da jeg fik ham..
jeg er inspereret af bilder som det Chalotte viser længer oppe, og så det jeg har marsvin, et eks. et hjørnemarsvine hus, pillede fronten af, og nu er det forhøjningen i pjusketingens bur
her bor han
den grønne hylde er ëfterfølgende halvreret og der er bedre plads til hans løbehjul nu..
dette smager bedre en popcorn og koko pops, det foder han havde levet af da jeg fik ham..
jeg er inspereret af bilder som det Chalotte viser længer oppe, og så det jeg har marsvin, et eks. et hjørnemarsvine hus, pillede fronten af, og nu er det forhøjningen i pjusketingens bur
Du er sgi altid så rar Sanne Det er altid en glæde hvis jeg kan hjælpe
Overvejer om jeg ikke skulle købe sådan et marsvinehjørnehus til Abrikos. . . hun elsker plads i hendes rede. . . og ind imellem syntes jeg hamsterhjørnehuset lige er det mindste til hende faktisk. . . så takker for den inspiration jeg har fået af dig
Overvejer om jeg ikke skulle købe sådan et marsvinehjørnehus til Abrikos. . . hun elsker plads i hendes rede. . . og ind imellem syntes jeg hamsterhjørnehuset lige er det mindste til hende faktisk. . . så takker for den inspiration jeg har fået af dig
takker, men¨under hjørnehuset til marsvin, havde jeg placeret et hjørne hamstertorilet uden overbygning neden under med sand.. er nu sove reden for pjusketingen, alt redematriale og ekstre er bygget op, og jeg kan se han ligge og strækker sig derinde, så sødt, tænker lidt prinsen og så mangler der lige en lille grøn ært..
Chalotte bare godt vi kan give hinanden ider ikk..
Chalotte bare godt vi kan give hinanden ider ikk..
-
Min hamster bor sådan her..
Dog har hun flere paprør og et toilet nu
+ flotte bure alle sammen! :lol2:
Dog har hun flere paprør og et toilet nu
+ flotte bure alle sammen! :lol2:
+ min nye hamsterinde Musse!
Se billeder af Wonda og Musse på Flickr.com ~ hvil i fred Wonda.
Se billeder af Wonda og Musse på Flickr.com ~ hvil i fred Wonda.
Cecilie: Spændende hjemmebygget bur Det ser ud til at fungere rigtig godt. . . og være dejligt let at følge med i Josefines liv og færden på denne måde
Hvordan er sådan et træbur hvad angår urin/lugte? Det er jo ikke helt så let at vaske af som et traditionelt bur tænker jeg. . .
Iøvrigt. . . sikke en dejlig lille hamster hende Josefine - og flot alder.
Hvordan er sådan et træbur hvad angår urin/lugte? Det er jo ikke helt så let at vaske af som et traditionelt bur tænker jeg. . .
Iøvrigt. . . sikke en dejlig lille hamster hende Josefine - og flot alder.
Majlund: mange tak skal du have. Hun er nu også en dejlig lille hamster.
Det er både rigtig nemt at følge med i hendes liv gennem plexiglasruden, og eftersom hele taget kan løftes af er det også dejligt nemt at gøre rent og for den sags skyld også at komme til hende når hun skal løftes, frem for de små, træls låger der normalt findes i købebure til hamstre. Så jeg er rigtig glad for det!
I bunden af buret ligger der en plexiglasplade med en enkelt avis under, så det lugter ikke mere end hvis der havde været plastikbund på buret. Hvis hun er uordentlig og finder på at gøre det på en af hylderne kan det godt lugte lidt, jo, for det er jo kun træ der er dér. :roll: Men det er jo ikke værre end et hvilket som helst andet bur med en træhylde i.
Det er både rigtig nemt at følge med i hendes liv gennem plexiglasruden, og eftersom hele taget kan løftes af er det også dejligt nemt at gøre rent og for den sags skyld også at komme til hende når hun skal løftes, frem for de små, træls låger der normalt findes i købebure til hamstre. Så jeg er rigtig glad for det!
I bunden af buret ligger der en plexiglasplade med en enkelt avis under, så det lugter ikke mere end hvis der havde været plastikbund på buret. Hvis hun er uordentlig og finder på at gøre det på en af hylderne kan det godt lugte lidt, jo, for det er jo kun træ der er dér. :roll: Men det er jo ikke værre end et hvilket som helst andet bur med en træhylde i.