Mannes nye bur
Mannes nye bur
Jeg har for få måneder siden fået en lille dværhamster, og han har vokset sig lidt større nu, derfor mente min kæreste og jeg, at hans bur var for lille, derfor fik han et nyt i går, og det ser sådan ud (jeg unskylder for de mange billeder :oops: )
I forhold til rørene, så har han ikke tisset i dem, og det gjorde han heller ikke i det gamle bur. Men er det noget der mangler? I har jo mest styr på det :D
Det eneste jeg lige kan komme på er, at han måske skulle have noget træhus(legetøj henne ved åbningen, fordi han i det gamle bur ofte stod ved åbningen når han ville ud, og han hoppede nogle gange over i vores hånd [/img]
I forhold til rørene, så har han ikke tisset i dem, og det gjorde han heller ikke i det gamle bur. Men er det noget der mangler? I har jo mest styr på det :D
Det eneste jeg lige kan komme på er, at han måske skulle have noget træhus(legetøj henne ved åbningen, fordi han i det gamle bur ofte stod ved åbningen når han ville ud, og han hoppede nogle gange over i vores hånd [/img]
Sikke da en masse dejlig plads, den har fået sit nye hjem. Jeg synes, det ser fint ud. Jeg kan ikke se, at du skulle mangle noget. Det eneste, jeg lige kan komme til at tænke på er om hjulet er stort nok, men det er jo en dværghamster du har, så det er det såmen nok
Måske kan du putte lidt mere strøelse i bunden, så den kan grave huler og gange.
og det gør da ikke noget med mange billeder. Det er altid inspirerende at se, hvordan andre indretter sig
Måske kan du putte lidt mere strøelse i bunden, så den kan grave huler og gange.
og det gør da ikke noget med mange billeder. Det er altid inspirerende at se, hvordan andre indretter sig
Senest rettet af Gunvor 31. maj 2012 17:43, rettet i alt 1 gang.
-
Jeg synes også jeres nye bur ser godt ud, hvad er det for en sjov ting der er på sidste billede?
Dejligt med en masse billeder, :D
Jeg tror ikke hjulet er for lille, men jeg ved ikke hvor godt det løber og er lydløst, jeg har oplevet et par dårlige af den slags, men hvis jeres virker og i og hamsteren er tilfredse, så er der ikke noget galt :D
Jeg tror ikke hjulet er for lille, men jeg ved ikke hvor godt det løber og er lydløst, jeg har oplevet et par dårlige af den slags, men hvis jeres virker og i og hamsteren er tilfredse, så er der ikke noget galt :D
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Det er en lille gynge, som kostede 29 kronermosegaardmortensen89 skrev:Jeg synes også jeres nye bur ser godt ud, hvad er det for en sjov ting der er på sidste billede?
Men godt at høre, der ikke er noget i vejen med bure
Det er købt i Dyrens Lagersalg i Varde - du kan også finde dem på denne hjemmeside: http://dyrenesnetsalg.dk/chlin skrev:Nøj hvilket skønt bur - kunne du ikke lige lave en reklame for hvor du har købt det? :D
Jeg kan dog ikke finde buret på hjemmesiden, men de har nu et stort udvalg alligevel :D
Det var dejligt at høre! Hjulet virker stort nok til ham, han er jo ikke så storGunvor skrev:Sikke da en masse dejlig plads, den har fået sit nye hjem. Jeg synes, det ser fint ud. Jeg kan ikke se, at du skulle mangle noget. Det eneste, jeg lige kan komme til at tænke på er om hjulet er stort nok, men det er jo en dværghamster du har, så det er det såmen nok
Ligger der en dyrenes lagersalg i Varde? det anede jeg ikke - men måske meget heldigt for jeg var i Varde i dag og det kunne da have været dyrt for mig hvis jeg havde vidst det heheMaiken skrev:Det er købt i Dyrens Lagersalg i Varde - du kan også finde dem på denne hjemmeside: http://dyrenesnetsalg.dk/chlin skrev:Nøj hvilket skønt bur - kunne du ikke lige lave en reklame for hvor du har købt det? :D
Jeg kan dog ikke finde buret på hjemmesiden, men de har nu et stort udvalg alligevel :D
Jep, det gør der Den er på vester landevej, det er ude ved Lidlchlin skrev:Ligger der en dyrenes lagersalg i Varde? det anede jeg ikke - men måske meget heldigt for jeg var i Varde i dag og det kunne da have været dyrt for mig hvis jeg havde vidst det heheMaiken skrev:Det er købt i Dyrens Lagersalg i Varde - du kan også finde dem på denne hjemmeside: http://dyrenesnetsalg.dk/chlin skrev:Nøj hvilket skønt bur - kunne du ikke lige lave en reklame for hvor du har købt det? :D
Det er en kæmpe butik, og vi gav halv pris for buret, så det kostede 200 kroner :D
Puha jeg var faktisk i Lidl i dag og jeg opdagede det ikke. Hvilket nok egentlig er meget heldigt for jeg har vidst rigeligt af bure osv efterhånden - jeg burde også kunne holde mig i skindet lidt, for jeg var i Maxi Zoo i gårMaiken skrev:Jep, det gør der Den er på vester landevej, det er ude ved Lidlchlin skrev:Ligger der en dyrenes lagersalg i Varde? det anede jeg ikke - men måske meget heldigt for jeg var i Varde i dag og det kunne da have været dyrt for mig hvis jeg havde vidst det heheMaiken skrev: Det er købt i Dyrens Lagersalg i Varde - du kan også finde dem på denne hjemmeside: http://dyrenesnetsalg.dk/
Det er en kæmpe butik, og vi gav halv pris for buret, så det kostede 200 kroner :D
Ja Maxi zoo er nu også et lækkert sted og der bliver hurtig brugt en del penge :oops:chlin skrev:Puha jeg var faktisk i Lidl i dag og jeg opdagede det ikke. Hvilket nok egentlig er meget heldigt for jeg har vidst rigeligt af bure osv efterhånden - jeg burde også kunne holde mig i skindet lidt, for jeg var i Maxi Zoo i gårMaiken skrev:Jep, det gør der Den er på vester landevej, det er ude ved Lidlchlin skrev: Ligger der en dyrenes lagersalg i Varde? det anede jeg ikke - men måske meget heldigt for jeg var i Varde i dag og det kunne da have været dyrt for mig hvis jeg havde vidst det hehe
Ja, nu var jeg så i Varde igen i dag og så kunne jeg jo ikke modstå at skulle ind og kigge! Jeg vil nu ikke kalde det en kæmpe butik, men deres udvalg og priser fejler bestemt ikke noget! Det eneste de mangler er ordentlig strøelse, så ville jeg nærmest flytte indMaiken skrev:Ja Maxi zoo er nu også et lækkert sted og der bliver hurtig brugt en del penge :oops:chlin skrev:Puha jeg var faktisk i Lidl i dag og jeg opdagede det ikke. Hvilket nok egentlig er meget heldigt for jeg har vidst rigeligt af bure osv efterhånden - jeg burde også kunne holde mig i skindet lidt, for jeg var i Maxi Zoo i gårMaiken skrev: Jep, det gør der Den er på vester landevej, det er ude ved Lidl
Og ja, selvfølgelig "kom jeg til" at købe noget med hjem - bla en "barselsgave" til min lille dame, et nyt hus til min herre osv osv
De har et stort lager, det kan man som regel få lov til at komme ud og se, især hvis man spørger efter noget helt bestemt. Desværre burde de have lagt mere af lagret til deres butik, så ville det være himlen :Pchlin skrev:Ja, nu var jeg så i Varde igen i dag og så kunne jeg jo ikke modstå at skulle ind og kigge! Jeg vil nu ikke kalde det en kæmpe butik, men deres udvalg og priser fejler bestemt ikke noget! Det eneste de mangler er ordentlig strøelse, så ville jeg nærmest flytte indMaiken skrev:Ja Maxi zoo er nu også et lækkert sted og der bliver hurtig brugt en del penge :oops:chlin skrev: Puha jeg var faktisk i Lidl i dag og jeg opdagede det ikke. Hvilket nok egentlig er meget heldigt for jeg har vidst rigeligt af bure osv efterhånden - jeg burde også kunne holde mig i skindet lidt, for jeg var i Maxi Zoo i går
Og ja, selvfølgelig "kom jeg til" at købe noget med hjem - bla en "barselsgave" til min lille dame, et nyt hus til min herre osv osv
Jeg plejer at købe carefresh (?) i Maxi zoo, for det har de ikke derinde
Hvad endte du med at kæmpe? :D
Uh, ja jeg skulle have noget til min søster i fødselsdagsgave, for hun får kat om et par uger, og så havde de lige et kradsetræ til halv pris - ja tak! og så lidt legetøj til katten.Maiken skrev:De har et stort lager, det kan man som regel få lov til at komme ud og se, især hvis man spørger efter noget helt bestemt. Desværre burde de have lagt mere af lagret til deres butik, så ville det være himlen :Pchlin skrev:Ja, nu var jeg så i Varde igen i dag og så kunne jeg jo ikke modstå at skulle ind og kigge! Jeg vil nu ikke kalde det en kæmpe butik, men deres udvalg og priser fejler bestemt ikke noget! Det eneste de mangler er ordentlig strøelse, så ville jeg nærmest flytte indMaiken skrev: Ja Maxi zoo er nu også et lækkert sted og der bliver hurtig brugt en del penge :oops:
Jeg var rimelig god til at styre mig i hamsterafdelingen, det blev kun til en ny hængebro (Lullu har splittet sin gamle ad i glæde over den!), et hus, et hjul, en hule, sand og lidt foder - det kunne have været meget værre! Jeg var godt tilfreds med at de ikke havde alle burene frit fremme, for så ville jeg da have aflivet mit dankort. Er selv ret stolt over at jeg kunne bære alt ud i bilen på en gang
ÅH NEJ, nu sælger de også CareFresh! Bla. 14 liter natural for 39 kr, så nu er jeg vidst stamkunde hos dem!! (jeg kunne da også have ladet være med at anbefale at de fik noget ordentligt strøelse!)chlin skrev:Uh, ja jeg skulle have noget til min søster i fødselsdagsgave, for hun får kat om et par uger, og så havde de lige et kradsetræ til halv pris - ja tak! og så lidt legetøj til katten.Maiken skrev:De har et stort lager, det kan man som regel få lov til at komme ud og se, især hvis man spørger efter noget helt bestemt. Desværre burde de have lagt mere af lagret til deres butik, så ville det være himlen :Pchlin skrev: Ja, nu var jeg så i Varde igen i dag og så kunne jeg jo ikke modstå at skulle ind og kigge! Jeg vil nu ikke kalde det en kæmpe butik, men deres udvalg og priser fejler bestemt ikke noget! Det eneste de mangler er ordentlig strøelse, så ville jeg nærmest flytte ind
Jeg var rimelig god til at styre mig i hamsterafdelingen, det blev kun til en ny hængebro (Lullu har splittet sin gamle ad i glæde over den!), et hus, et hjul, en hule, sand og lidt foder - det kunne have været meget værre! Jeg var godt tilfreds med at de ikke havde alle burene frit fremme, for så ville jeg da have aflivet mit dankort. Er selv ret stolt over at jeg kunne bære alt ud i bilen på en gang