LadyBoy <3
LadyBoy <3
LadyBoy(Lille Skid)
Jeg har fået denne ære at være et styks heldige ejer til den mest spøjse og halvsenile hammi..
Tak Sara, endnu en gang TAK.. Jeg synes at han er den mest perfekte uperfekte skønne weirdo knejt..
Åhh.. Jeg ved jo slet ikke hvad jeg skal skrive :oops:
Men er sikker på at billederne taler for sig selv, selvom mit kamera ikke gør hans udseende en tjeneste,
Men i skal ikke snydes, så her er han
Og selvom han resten af sit liv skal have klippet tænder, så fortjener han stadig en chance, og jeg har jo verdens sødeste dyrlæge :oops:
Peeeekabooooo, du kan ikke se mig!! (det er så hans senile side)
Og aldrig i mit liv har jeg oplevet noget så komisk, jeg var tæt på at grine min mås i laser da Sara viste hans "trick"
Men må nok indse at det er hans forsvars mekanisme, hihi
Jeg har fået denne ære at være et styks heldige ejer til den mest spøjse og halvsenile hammi..
Tak Sara, endnu en gang TAK.. Jeg synes at han er den mest perfekte uperfekte skønne weirdo knejt..
Åhh.. Jeg ved jo slet ikke hvad jeg skal skrive :oops:
Men er sikker på at billederne taler for sig selv, selvom mit kamera ikke gør hans udseende en tjeneste,
Men i skal ikke snydes, så her er han
Og selvom han resten af sit liv skal have klippet tænder, så fortjener han stadig en chance, og jeg har jo verdens sødeste dyrlæge :oops:
Peeeekabooooo, du kan ikke se mig!! (det er så hans senile side)
Og aldrig i mit liv har jeg oplevet noget så komisk, jeg var tæt på at grine min mås i laser da Sara viste hans "trick"
Men må nok indse at det er hans forsvars mekanisme, hihi
- Sandra
Lykkelig ejer af kinøjseren LadyBoy <3
Lykkelig ejer af kinøjseren LadyBoy <3
-
-
-
Det behøver du nu ikke være!Skonning skrev:Jeg er dig også evig taknemmelig søde Sara :oops:
Så længe jeg ved, du passer godt på den gamle, så er jeg godt tilfreds!
Han fortjente jo helt sikkert noget bedre, end at stå hjemme ved mig hvor han ikke blev håndteret pga tidligere bid og generel mangel på hamsterhyggetid... :oops:
Så jeg er bare lykkelig for, at du vil give ham et godt hjem hvor han kan være sær uden at have noget at sammenligne med...