Jeg var ude ved en veninde her i mandags, og så disse herlige hammier hun havde købt i Holland.
Desværre så var mor hammi gået hen og blevet aggressiv, og havde bidt hende flere gange, hvilket resulterede i at hun jo selvf. var blevet bange for hammier.
Så tilbød at tage dem hjem, og så se om jeg ikke kunne finde hjem til dem..
Og jeg er da bar' SÅ forelsket i de kære små, i sær hannen som jeg har døbt Oskar har fået en hel særlig plads i mit hjerte
Anyways, i skal ikke snydes for billeder af de små pus :oops:
Først Odina - Mor hammi
Der i øvrigt er ret svær at tage billeder af, da hun er meeeeega livlig og ikke så glad for håndtering, hun har dog ikke bidt mig endnu, men stikker jeg hånden ned i buret så kan man virkelig hendes territoriale side, for hun tøver ikke, og hvis hun kan så bider hun.. Men nu har hun også unger, så tænker at det især er derfor, men er hun oppe derfra så er der ikke nogle problemer med bideri, men hun synes heller ikke at det er fantastisk. Hun er ligeglad med højder :shock:
Nå, men her er hun, ikke de bedste billeder, men i må lige overleve :oops:
Oskar - Far hammi
Oskar er noget af det sødeste, han er SÅ nysgerrig at det er helt vildt, han siger intet til mine store fede hænder, og har jeg en lille håndfuld foder går han straks i gang med at grave for at finde det bedsteste.. Han følger ens hånd rundt i buret, dutter på den, snuser, slikker lidt og ja.. Han er bar' så skøn !love!
Så er der bebberne, som jeg så har valgt at give hollandske navne :oops:
Først hunnen som jeg har døbt Emmy
Emmy er ikke nær så nysgerrig som sin bror, men der er sgi langt op til brormand. Emmy er faktisk den mindst eventyrlystne der ligger og bobler.. Hun er dog stadig en nysgerrig pige når man stikker fingrene ned, når mor vel og mærke sover eller har travlt med andre ting :lol:
Så den lille han Heiko
Heiko er en rigtig lille eventyrlysten gut, og mine fede hænder er lige sagen, der slikkes, snuses og en lille gåtur i dem er dog heller ikke skidt :lol:
Han er en ganske sød lille gut, fantastisk nysgerrigt væsen. Man skal bar' liiiiige holde øje med Odina, såfremt man ikke vil miste fingre :lol:
"jeg er sååå træææææt"
Oh well, det var vist alt for nu.. Der kommer løbene billeder 8-)
Mine pleje hammier <3
Mine pleje hammier <3
- Sandra
Lykkelig ejer af kinøjseren LadyBoy <3
Lykkelig ejer af kinøjseren LadyBoy <3
-
hvor er de fine
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-