Lindes Snehvide - Min ups'er

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Låst
mosegaardmortensen89

Lindes Snehvide - Min ups'er

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 18. nov 2012 16:28

Min mand og Christina har snydt mig. Jeg har i en uge plaget om Snehvide, og lovet alverdens ting for at måtte få hende. F.eks. har jeg lovet at rydde op og vaske op resten af det her år. Hvis bare jeg måtte få hende. Men min mand sagde nej jeg måtte ikke få flere hamstere.I hemmelighed har min mand så aftalt med Christina at jeg gerne måtte få hende. I dag havde Christina hende så med da hun selv skulle hente en unge fra mit vinterhvide kuld. Det var en stor overraskelse, men en meget glædelig en. Jeg er så glad for hende. Hun er så smuk og glæder mig til at lære min ups'er hamster at kende :D Hun skal aldrig mere forlade vores hjem. Hun skal bo her til evig tid :D

Mit hjerte smeltede for Snehvide da jeg var med til at hente hende på gnaverhjemmet i Nørre Snede, jeg smeltede da jeg fik hende i hænderne. Jeg var rørt af hendes historie, men det var da jeg fik hende i hænderne jeg gerne ville købe hende. Jeg er så lykkelig for hun nu skal bo hos mig. Og jeg vil gøre mit bedste for hun får et godt liv lige som mine andre hamstere  :D

Lidt billeder af den skønne dame  :D

Billede
Hun nyder lige lidt banan snack

Billede
Hun kan godt se ud til at blive en værre tremmebidder. Men det er lige meget. Jeg holder af hende alligevel

Billede
Efter at have været meget hyperaktiv gik hun kold i sit hus. Numsen nåede ikke engang inden for huset  :D
Senest rettet af mosegaardmortensen89 18. nov 2012 17:14, rettet i alt 1 gang.
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Luna

Indlæg af Luna » 18. nov 2012 17:01

Hun er skøn! Hun får et helt fantastisk liv hos dig! :)
Venlig hilsen Nikoline - Bork's hamsteropdræt
Billede
Besøg min hjemmeside eller find mig på facebook

HamsterPigen

Indlæg af HamsterPigen » 18. nov 2012 17:09

Tillykke med den lille! sikke en dejlig overraskelse det må have været  :D

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 18. nov 2012 17:17

Tusind tak. Jeg håber virklig jeg kan give hende et fantastisk liv. Det fortjener hun  :D

Ja, det var en mega dejlig overraskelse. Jeg er bare så glad for hende og holder så meget af hende allerede  :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Freja

Indlæg af Freja » 18. nov 2012 19:09

Tillykke med Snehvide - og tillykke også TIL Snehvide, for hun er en heldig hamsterkvinde at få lov at bo hos dig! Jeg ved, hvor meget du holder af de små pelstotter.

Og super sødt af Lars! Husk nu opvasken  :wink:
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 18. nov 2012 19:22

Tusind tak for tilliden er glad for det er det indtryk jeg giver. For det er helt sikkert også sådan jeg har det. Jeg elsker alle vores hamstere og ønsker kun at de skal have et godt liv og elsker den glæde de giver mig.

Hamstere er virklig fascinerende  :D

For 1 år siden havde jeg 2 hamstere. Nu har jeg 8. Hehe.. Men hvor er jeg glad for dem. Både planlagte og ups hamsterene   :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Laeborg

Indlæg af Laeborg » 18. nov 2012 22:19

Ja jeg har jo fulgt lidt med fra sidelinien, og moret mig gevaldigt over hvor sur du har været på Lars :lol:
Hilsen Jonas Læborg
Opdræt: Donau's Opdræt

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 19. nov 2012 20:25

Laeborg skrev:Ja jeg har jo fulgt lidt med fra sidelinien, og moret mig gevaldigt over hvor sur du har været på Lars :lol:
Hehe.. så du var også en del af det  :D

Ja, jeg ved jeg ikke har været sød på Lars fordi jeg troede han havde sagt nej  :oops:
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

annette gregersen

Indlæg af annette gregersen » 19. nov 2012 22:02

der blev du snydt :)

contador hænger på samme måde i hans tremmer og han elsker deet ( han hænger der sådan set lige nu)
sitanes opdræt af langhårede guldhamstre.

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 19. nov 2012 22:08

Hehe.. De er vel søskende af en grund  :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Låst