Velkommen til Liam O'Connor
Velkommen til Liam O'Connor
Jeg er en lykkelig pige i dag! Jeg har nemlig fået min gudeskønne Liam O'Connor (i daglig tale Liam) hjem fra Twillights opdræt hos Heidi Hansen. Liam er født den 15. juni 2013 og er langhåret skimmel zobel. Han er lidt betuttet ved situationen så han får bare lov at udforske sit bur i dag, og så tager vi den stille og roligt, så han kan vænne sig til mig. Er helt vild med ham, og hans smukke ydre
-
Re: Velkommen til Liam O'Connor
Han er så flot og godt på vej til at blive en uldtot
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
Nøj hvor er han lækker
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Flotte hams!
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Nøjh, lækker hams!
Mon han også kan rappe som LOC?
Mon han også kan rappe som LOC?
Han er rigtig flot
Hilsen Michelle, Brocoli, Flopper og Hønse.
Fischers hamsteropdræt
Fischers hamsteropdræt
Rigtig fin dreng
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
-
Hej smukke dreng, jeg kan se at du har det godt og jeg ved at Nikoline passer på dig
Heidi Hansen
Han har det rigtig godt og bliver lige så stille mere og mere tillidsfuld:)Heidi Hansen skrev:Hej smukke dreng, jeg kan se at du har det godt og jeg ved at Nikoline passer på dig