Nyt bord, nu med billede
Nyt bord, nu med billede
Jeg har i dag købt et nyt brugt TV bord til Viola, og det er planen at få et større akvarium til hende på et tidspunkt.
Skuffen er delt i 2 inden i og der hvor der er røgfrarvet glas er der en hylde i hele bordrets størrelse, så rigtig godt og hold da op hvor kan der være meget i det, det er skønt
Akvarium er 100 lang, 40 dyb og 45 høj.
TV bord er 156 lang, 60 dyb og 45 høj.
Skuffen er delt i 2 inden i og der hvor der er røgfrarvet glas er der en hylde i hele bordrets størrelse, så rigtig godt og hold da op hvor kan der være meget i det, det er skønt
Akvarium er 100 lang, 40 dyb og 45 høj.
TV bord er 156 lang, 60 dyb og 45 høj.
Fra mig og Zoo
Re: Nyt bord, nu med billede
Det ser rigtig godt ud og lækkert med god plads til Viola
Jeg er også rigtig glad for det bord, og ja hun har god plads, men meningen er jeg gerne vil, med tiden, ha' et større akvarium til hende, så kan jeg nemlig indrette som jeg gerne vil.
Fra mig og Zoo
Viola er DK's mest forkælede hamster!
Jeg synes også det er så dejligt når de har rigtig god plads. Og du har også ret i at det er nemmere at indrette
Hvordan har du sat hjulet fast?
Hvordan har du sat hjulet fast?
Den platform hjulet står er købt ved http://www.rodipet.de/shop/
men her er lige et billede af det, men ellers kan du se hvordan det fungere her: http://www.rodipet.de/shop/laufraeder/r ... wheel.html chroll lidt ned på siden.
men her er lige et billede af det, men ellers kan du se hvordan det fungere her: http://www.rodipet.de/shop/laufraeder/r ... wheel.html chroll lidt ned på siden.
Fra mig og Zoo
Nåe ja, selvfølgelig På det andet billede så det ud som om det var sat fast på bagruden
Det ser ud som om der er et stykke træ fastgjort over foden, så hjulet står sikkert og fast?
Det ser ud som om der er et stykke træ fastgjort over foden, så hjulet står sikkert og fast?
Nårrr okay, hæ hæ. Ja der er et stykke træ man kan skyde frem og tilbage når hjulet skal af og på. Det er en rigtig god investering, men jeg er sikker på din dygtige mand kan lave sådan noget til dig
Fra mig og Zoo
Det er super smart Hehe ja det kan han nok, så kan han også få brugt den overfræser vi købte for et eller to år siden
Ja hvis den aldrig er blevet brugt er det da heler ikke for tidligt
Fra mig og Zoo
Viola er så forkælet og hvor ser det godt ud
Hilsen Michelle, Brocoli, Flopper og Hønse.
Fischers hamsteropdræt
Fischers hamsteropdræt
Tak skal du ha'mjoller skrev:Viola er så forkælet og hvor ser det godt ud
Fra mig og Zoo
-
Viola lever et paradis liv hos dig Pia
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Tak skal du ha', jeg gør mit bedste for hun skal ha' det godtmosegaardmortensen89 skrev:Viola lever et paradis liv hos dig Pia
Fra mig og Zoo