Velkommen til Pocahontas og Arista

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Låst
mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Velkommen til Pocahontas og Arista

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 25. sep 2013 21:37

Vi har i nogen tid gået og ville have en robo pige gruppe. Så fandt vi ud af at Karuk og Kanza's søster, Pocahontas, manglede nyt hjem. Vi valgte derfor det skulle være begyndelsen til vores robopige gruppe. Kort efter så vi de her fantastiske kære billeder af robo unger som Kirsten havde. Vi skyndte os at høre om der var en pige til os- Vi var så heldig at det var der og vi valgte hun skulle hedde Arista. Nu kom ventetiden på at vi kunne få dem hjem. Heldigvis var Kirsten og hendes mand så søde at hente Pocahontas så vi kunne få dem samtidig og vi fandt transport :D
I lørdags fik vi de to skønheder hjem :D De er bare så smukke :love4:

Pocahontas virker meget nervøs, men vi håber at vi kan lære hende at hænder ikke er slemme og det egentlig er meget godt at blive snakket med. I buret løber Pocahontas hele aftnen og natten i et af hjulene og det er tydeligt at det virklig er noget hun nyder. Poacahontas vejer 19 gram og er farven argente. Hun er født d. 20 april.

Arista er den her skønne skønne pige som man kan mærke der er van til at blive snakket med. Hun er meget nysgerrig og aktiv :D Arista tuller rundt i buret og leger og løber i hjul. Nogle gange alene og andre gange i hjulet sammen med Pocahontas hvor hun gør hvad hun kan for at følge med Pocahontas. Arista vejer 17 gr og er farven agouti. Hun er født d. 20 august.

I lørdags da de kom herhjem satte vi dem sammen og de var bare med det samme rigtig gode venner og det er de stadig. De sover sammen og virker rigtig glade for hinanden selskab :D

De er meget hurtige og svære at få billeder af. Men håber på med tiden at få flere billeder. Men her må i få de 3 billeder Nikoline fik taget af dem i mandags :D

Pocahontas
Billede

Arista
Billede

De to piger sammen
Billede

Jeg glæder mig til at lære dem bedre og kende og nyder hver aften deres aktivitet i buret. Jeg er så glad for de så hurtig er blevet gode venner :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Fyrsting
Indlæg: 695
Tilmeldt: 24. aug 2013 09:51

Re: Velkommen til Pocahontas og Arista

Indlæg af Fyrsting » 25. sep 2013 21:57

Hvor er det bare dejligt at de er blevet gode venner de to piger <3 det er jo det bedste man kan håbe på og jeg er super glad for at I ville have Arista hjem til jer at bo og at I er glade for hende.

De er virkelig svære at fotografere, for de er, som du siger, lynhurtige, men det er nogle fine billeder Nikoline har fået taget og det er tydeligt at se at Pocahontas og Arista kan lide hinanden.

De er meget smukke begge to og jeg glæder mig rigtig meget til at følge jeres robo-grupper fremover og se de skønne babyer I kommer til at få :love4:

Tak fordi I giver Arista så godt et hjem :heart:

PiaH
Indlæg: 1608
Tilmeldt: 8. maj 2010 00:48

Re: Velkommen til Pocahontas og Arista

Indlæg af PiaH » 25. sep 2013 22:00

Tillykke med dem, hvor er de fine :-)
Fra mig og Zoo

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Re: Velkommen til Pocahontas og Arista

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 25. sep 2013 22:04

Fyrsting skrev:Hvor er det bare dejligt at de er blevet gode venner de to piger <3 det er jo det bedste man kan håbe på og jeg er super glad for at I ville have Arista hjem til jer at bo og at I er glade for hende.

De er virkelig svære at fotografere, for de er, som du siger, lynhurtige, men det er nogle fine billeder Nikoline har fået taget og det er tydeligt at se at Pocahontas og Arista kan lide hinanden.

De er meget smukke begge to og jeg glæder mig rigtig meget til at følge jeres robo-grupper fremover og se de skønne babyer I kommer til at få :love4:

Tak fordi I giver Arista så godt et hjem :heart:
Vi er utrolig glade for vi har muligheden for at give Arista et godt hjem og det betyder så meget for os at hun nu er her hos os :juble:

Hov jeg glemte at skrive at vi også har taget en beslutning om at have opdræt af robo'er. Det var ret nemt at sige nej da vi kun havde hanner. Men vi har besluttet for også at have opdræt af skønne robo'er :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Laeborg
Indlæg: 6782
Tilmeldt: 7. nov 2010 23:40

Re: Velkommen til Pocahontas og Arista

Indlæg af Laeborg » 25. sep 2013 22:07

Det er skønt at Pocahontas er kommet hjem til jer. Nu kan i prale med at have 75% af kuldet :lol:
Arista er også rigtig fint - nu havde jeg jo lige fornøjelsen af at snakke lidt med hende :D
mosegaardmortensen89 skrev:Hov jeg glemte at skrive at vi også har taget en beslutning om at have opdræt af robo'er. Det var ret nemt at sige nej da vi kun havde hanner. Men vi har besluttet for også at have opdræt af skønne robo'er :D
Hvad sagde vi? :wink:
Hilsen Jonas Læborg
Opdræt: Donau's Opdræt

Fyrsting
Indlæg: 695
Tilmeldt: 24. aug 2013 09:51

Re: Velkommen til Pocahontas og Arista

Indlæg af Fyrsting » 26. sep 2013 06:54

mosegaardmortensen89 skrev: Hov jeg glemte at skrive at vi også har taget en beslutning om at have opdræt af robo'er. Det var ret nemt at sige nej da vi kun havde hanner. Men vi har besluttet for også at have opdræt af skønne robo'er :D
Haha og jeg som bare gik ud fra, at det skulle I :mrgreen: Dejligt at I vil begynde at opdrætte roboer også :thumb:

Låst