Jeg har vist egentlig aldrig givet en ordentlig præsentation af Peanut og nu har jeg alligevel haft ham siden starten af november måned.
Peanut er af arten Campbell og han er principielt min "første" hamster. Vi havde før ham en hamster - Pjuske - men det var min datters, så den havde jeg ikke meget med at gøre.
Peanut har ikke meget tid til at sidde stille, men er dog mere rolig end da han var helt ung. Han er han egentlig ikke rigtig til nus, men han kan nu godt lide (jeg har luret ham ), at gå igennem min hånd/fingre når jeg holder min tommel mod min langefinger så der bliver dannet en ring. Og så kan jeg mærke hans fantastiske bløde pels.
Peanut's blide, rare temperament er helt klart årsagen til, at jeg har forelsket mig i hamster. Han har aldrig bidt, ej heller da han var presset "op i en krog" hos dyrlægen hvor han skulle have klippet negle, og det er jeg rigtig glad for, fordi hamsterbid gør edder avs. Han kan især godt lide havregryn og der slikker han gerne selv de mindste krummer væk af min hånd når han får lidt guf.
Præsentation af Nightangels Peanut
Præsentation af Nightangels Peanut
- Vedhæftede filer
-
- Peanut 064.JPG (48.39 KiB) Vist 3453 gange
-
- 8 (5).jpg (59.2 KiB) Vist 3453 gange
-
- Hammierne 14-03-14 024.JPG (62.2 KiB) Vist 3453 gange
Ha' en glad dag
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Re: Præsentation af Nightangels Peanut
Hvor er han flot og sød
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
-
Hvor er han bare kær
Hvor er det godt at du har luret ham og kan få lov at lege med ham i stedet for nus
Hvor er det godt at du har luret ham og kan få lov at lege med ham i stedet for nus
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Det har du da fuldstændig ret i Maria, har slet ikke tænkt at det var leg, men det er det jo
Ha' en glad dag
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
-
Det lyder som leg i hvertfald og han nyder det helt sikkert
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk