Hvad mere kan en lille hams ønske sig???
Hvad mere kan en lille hams ønske sig???
Ja, overskriften siger alt.
Nu har vi fået gjort buret klar til vores lille hams og så er det jeg spørger: Hvad mere kan en lille hams ønske sig eller sagt med andre ord: Er der noget jeg har glemt (i kampens hede)???
Og inden I svarer - jeg ved godt, at der skal foder i madskålen og at der skal hænges en vandflaske ind i buret - det kommer ind i morgen fredag, inden vi henter hende.
Men er der ellers noget vi skal have derind inden at den lille kommer hjem til os?
Nu har vi fået gjort buret klar til vores lille hams og så er det jeg spørger: Hvad mere kan en lille hams ønske sig eller sagt med andre ord: Er der noget jeg har glemt (i kampens hede)???
Og inden I svarer - jeg ved godt, at der skal foder i madskålen og at der skal hænges en vandflaske ind i buret - det kommer ind i morgen fredag, inden vi henter hende.
Men er der ellers noget vi skal have derind inden at den lille kommer hjem til os?
- Vedhæftede filer
-
- Tættere på i den anden side
- Hamsterbur_004.jpg (189.21 KiB) Vist 7441 gange
-
- Tættere på i den ene side
- Hamsterbur_003.jpg (194.9 KiB) Vist 7441 gange
-
- Ja, sådan ser vores bur altså ud.
- Hamsterbur_002.jpg (185.19 KiB) Vist 7441 gange
Ej hvor ser det fint ud hun skal nok elske det. Jeg kan fortælle dig at Laura nok kommer til at se mange unger Anne Avonlea er begyndt at føde for lidt tid siden så nu bliver det spændene at se hvor mange hun får
Så Laura kan se helt nyfødte bebser og nolge som er 10 dage, 3 uger og hendes egen lille hams. Så der skulle vist være nok for hende at se

Så Laura kan se helt nyfødte bebser og nolge som er 10 dage, 3 uger og hendes egen lille hams. Så der skulle vist være nok for hende at se

Årh, hvor bliver hun glad for at høre det - hun glæder sig helt enormt.words skrev:Ej hvor ser det fint ud hun skal nok elske det. Jeg kan fortælle dig at Laura nok kommer til at se mange unger Anne Avonlea er begyndt at føde for lidt tid siden så nu bliver det spændene at se hvor mange hun får![]()
Her 7.45 i morges mente hun at vi skulle køre ind til dig - hvor jeg måtte sige til hende, at den går ikke "grandberg", du skal altså lige i skole først. Det faldt ikke i god jord, men hun gjorde det.
Vi ses!!!
Tak for roserne; synes nu selv, at der mangler noget - kan bare ikke komme i tanke om, hvad det skal være - måske et af de der flotte træstamme rør; det kunne jeg godt komme i tanke om at prøve.Wampi skrev:næh jeg sys der er alt og mere tildr er noget den kan kravle ind i og gemme sig for sjov og til at sove i og et hjul og noget den kan kravle op på osv..
flot bur..

Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
hahahah Ja det kan jeg lige forestille mig at den ikke faldt i god jord at hun skulle i skole først...skovly skrev:Årh, hvor bliver hun glad for at høre det - hun glæder sig helt enormt.words skrev:Ej hvor ser det fint ud hun skal nok elske det. Jeg kan fortælle dig at Laura nok kommer til at se mange unger Anne Avonlea er begyndt at føde for lidt tid siden så nu bliver det spændene at se hvor mange hun får![]()
Her 7.45 i morges mente hun at vi skulle køre ind til dig - hvor jeg måtte sige til hende, at den går ikke "grandberg", du skal altså lige i skole først. Det faldt ikke i god jord, men hun gjorde det.
Vi ses!!!
Jeg har lige lavet Rita's stamtavle så alt skulle være klar til i kommer.
Du kan fortælle Laura at Anna Avonlea fik 7 unger som hun kan få lov at se
Det var godt nok flot - dem vil vi glæde os til at se.words skrev:
hahahah Ja det kan jeg lige forestille mig at den ikke faldt i god jord at hun skulle i skole først...
Jeg har lige lavet Rita's stamtavle så alt skulle være klar til i kommer.
Du kan fortælle Laura at Anna Avonlea fik 7 unger som hun kan få lov at se
Hvis hun vidste det, ja - så ville hun køre med det samme; men det gør hun heldigvis ikke.
VI SES !
Jamen det er da muligt.Wampi skrev: jeg sys også du skal passe på med der ikke er for mange ting.. tror de hurtigt så bliver så forvirrede over hvad de skal at de slet ikke laver noget... det er MIN mening udfra hvad jeg sys at have oplevet med mine hamstere...
Kan man over motivere et hamster????
Eller sagt på en anden måde: kan man over motivere børn???
Nu må pædagogerne godt nok på banen - Pia, hvor er du???

Words: Tillykke med ungerne 
Skovly: Super flot!! det måtte gerne flytte ind her hos mig
(gerne med hamster!!!)
Forstår godt at din datter ikke ville i skole først..! Hun får sikkert 100 advarsler for at kigge ud af vinduet eller tegne små hamstere på bordet!!
Det er en guld hams i skal have ikke? Så vil jeg nemlig mene at hjulet er for lille... selvom det passer når hamsen er unge vokser de lynhurtigt fra det. et guldhamster hjul skal være mindst 20 cm i diameter.

Skovly: Super flot!! det måtte gerne flytte ind her hos mig

Forstår godt at din datter ikke ville i skole først..! Hun får sikkert 100 advarsler for at kigge ud af vinduet eller tegne små hamstere på bordet!!

Det er en guld hams i skal have ikke? Så vil jeg nemlig mene at hjulet er for lille... selvom det passer når hamsen er unge vokser de lynhurtigt fra det. et guldhamster hjul skal være mindst 20 cm i diameter.

skovly skrev: Kan man over motivere et hamster????
Eller sagt på en anden måde: kan man over motivere børn???
Nu må pædagogerne godt nok på banen - Pia, hvor er du???

Jeg mener ikke der kan være for meget. Men på den anden side, så er det jo heller ikke livsnødvendigt med så mange ting. Det vigtigste er at I selv har det godt med hvordan buret er indrettet. Hamsteren skal nok finde sig til rette under alle omstændigheder.

Mvh. Pia
nope det er en lille vinterhvid i agouti farvetSpot skrev: Det er en guld hams i skal have ikke? Så vil jeg nemlig mene at hjulet er for lille... selvom det passer når hamsen er unge vokser de lynhurtigt fra det. et guldhamster hjul skal være mindst 20 cm i diameter.

der kom forresten 7 små vinterhvide idag så nu tæller vi 20 stk vinterhvide unger lige pt.
words skrev:nope det er en lille vinterhvid i agouti farvetSpot skrev: Det er en guld hams i skal have ikke? Så vil jeg nemlig mene at hjulet er for lille... selvom det passer når hamsen er unge vokser de lynhurtigt fra det. et guldhamster hjul skal være mindst 20 cm i diameter.![]()
Ja, det er nemlig rigtigt - det er en sød lille Vinterhvid Agouti farvet pige, vi har hentet hos Inge (words) idag. Hun er meget, meget sød - lige nu ligger hun og sover i græs/halm huset; det var åbentbart lidt hård at holde flyttedag.
Ja, og de er bare bitte, bitte små og rigtig, rigtig søde.words skrev:
der kom forresten 7 små vinterhvide idag så nu tæller vi 20 stk vinterhvide unger lige pt.
Lidt pral

Har da også set små unger på 10 dage, de var bare mega søde.
Og så så vi da forresten også lige unger på 3 uger - de var også rigtig, rigtig søde.
Det har været en rigtig god tur ind til Inge. Tak for det, det var hyggeligt.
Jamen det tror jeg bestemt ikke at Laura synes.Spot skrev:
Skovly: Super flot!! det måtte gerne flytte ind her hos mig(gerne med hamster!!!)
Ja, det har historien så ikke meldt noget om - men sun sagde at hun ville ønske, at hun kun skulle have 1 time.Spot skrev: Forstår godt at din datter ikke ville i skole først..! Hun får sikkert 100 advarsler for at kigge ud af vinduet eller tegne små hamstere på bordet!! :lol